Урок Ольга Бусенко "Паперовий янгол"

Про матеріал

Матеріал уроку розрахований на те, що діти вдома ознайомляться з текстом оповідання, а в школі зачитають цікаві фрагменти для підтвердження своїх висловлювань. Також на уроці розрахований час на виготовлення власними руками янгола в різних техніках(кусудама, квілінг, витинанка)

Перегляд файлу

Урок позакласного читання.   6 клас

Ольга Бусенко

«Паперовий янгол»

 

Тема. Ольга Бусенко “Паперовий янгол”

Мета: повідомити учням про відому дитячу письменницю сучасності, розвивати уміння аналізувати оповідання, давати характеристику героям, сприяти творчому розвитку мислення, виховувати цікавість до творчості сучасників.

Обладнання: паперові фігурки ангелочка, збірка оповідань “Паперовий янгол”, набір паперу для створення ангелочка в техніці квілінгу, набір оголошень, зміст книги на окремих фігурках.

Хід уроку

І.Організаційний момент

Добрий день друзі! Ще один урок

До нас прийшов за розкладом сьогодні.

Отож, давайте зробимо ще крок,

Щоб знов пірнуть у літературну  цю безодню

ІІ. Емоційне налаштування

Прислухайся! Думаєш, це шелест листя? Або дзвінкі краплинки дощу граються? А, можливо, це пісні метеликів? Ні, ці чудові дзвіночки доносяться з різнокольорових хмаринок, дуже красивих. Це сміються янголи, маленькі янголятка. 18 серпня вони сміються особливо дзвінко. І чим більше радості ти подарував їм цього року, тим голосніше вони сміються. Спробуй сміятися як вони, всі печалі забудуться.

Янголи не сплять, коли ти спиш, вони літають

Долю бережуть та твої сни охороняють.

Крилами змахнуть, мов вітерець від краю

Та усмішка вві сні, неначе квітка розквітає

 В лузі навесні, чарівним скрізь розмаєм.

Янголи не сплять, твій сон оберігають.

Ті , що на землі, і ті , що йдуть із раю.

Янголи не сплять, так ,мабуть, не буває!

Уже заснув один-а інші доглядають.

(Андрій Найт-Гагін)

Як ви вже зрозуміли, діти, сьогодні на уроці ми будемо говорити про янгола, і не просто про янгола, а про паперового янгола, про якого нам розповість дівчинка Яринка, яка завітала до нас з книги Ольги Бусенко «Паперовий янгол»

ІІІ.Оголошення теми,мети уроку

Отже, тема уроку –книга Ольги Бусенко «Паперовий янгол».

А мету уроку давайте сформулюємо разом.

Повідомити…

Розвивати…

Сприяти…

Виховувати…

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

1.Слово вчителя

Ольга Василівна Бусенко народилася 1958 року у Дніпропетровській області. З 1965 рок живе у Києві. Тут закінчила школу, а потім і філологічний факультет державного університету імені Т.Г.Шевченка. Працювала викладачем російської та української мови в інституті культури. Зараз працює вчителем у Печерській міжнародній школі. Друкувалася в дитячих журналах «Та-ра-ра», «Пізнайко», «Барвінок»

І сьогодні ми познайомимося з книгою Ольги Бусенко «Паперовий янгол». Будь ласка, розгляньте фігурки, які лежать у вас на столі, зверніть увагу на зворотній бік. Що ви там побачили?(відповіді учнів)

(учні розглядають і перечитують зміст книги, роблячи висновки).-додаток 1

Діти, вас зацікавила, можливо, якась історія, тому вам обов’язково треба взяти книгу Ольги Бусенко. А сьогодні ми познайомимось з першою історією «Про паперового янгола»

2. Читання історії «Про паперового янгола»

(під час читання історії у кожного учня на парті з’являється фігурка паперового янгола, виконана у техніці кусудама, яка висить на гілочці)

3. Опрацювання тексту.

1. Чи сподобалась вам історія , яку розповіла Яринка?

2. А вам бабуся розповідає цікаві історії, казочки? Про що вони або про кого?

3. А хто живе у вашій кімнаті?

4. Як ви можете пояснити думку Янгола : «Яке щастя-жити в оточенні милих людей та гарних речей»

5. А що таке щастя для вас?

6. Автор книги задає питання, щастя-річ примхлива? Як ви думаєте, це так чи ні?

7.Чому клен допомагав Янголу, захищав від дощу, від спеки, від нахабних горобчиків?

8. Чому ніхто не звертав уваги на Янгола? (тому що янголів бачуть лише діти)

9. Дайте відповіді на запитання Яринки: «Що це за янгол?», «Звідки він?», «Як сюди потрапив?»

10. Написання оголошення про знахідку

Напишіть оголошення про знахідку, вказавши усі факти. (діти на заздалегідь підготовлених аркушах паперу , пишуть оголошення, яке потім прикріплюємо до умовної дошки оголошень)

11.Що далі сталося з янголом?

12. Чому дівчинка не хотіла повертати Янгола, але мусила?

4. Створення власного янгола в техніці квілінгу або саморобка.

Цього янгола ви зможете подарувати своїм рідним, близьким і цим зробити приємне іншій людині.

 

У. Підсумок уроку

1.Метод «Мікрофон»

Мені найбільше сподобалось в історії…

Я запам’ятала, що…

Янголи –це…

 2. Оцінювання

3. Маленькі янголята на Різдво спускаються з неба і сповіщають увесь світ про справжнє диво. Відтепер  і у вас буде поряд янгол-охоронець. Бережіть його і не ображайте. Щоб у вас воно завжди посміхалося-маленьке янголятко

УІ.Домашнє завдання. Написати свою історію про паперового янгола, який появився у вашій домівці або ви подарували своєму другу.

doc
Додано
12 липня 2018
Переглядів
1721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку