Урок. 6 клас. Українська мова. Контрольна робота " Повторення"

Про матеріал

Мета - перевірити знання учнів з теми, визначити рівень сформованості предметних і ключових компетентностей і компетенцій шляхом виконання контрольних навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань відповідно до змістових ліній. Завдання мають різнорівневий характер.

Перегляд файлу

6 клас. Українська мова

                                       Контрольна робота №1

                        Повторення та узагальнення вивченого

1 варіант

1.Випишіть лише ті сполуки, що є словосполученнями:

Біля школи, золота осінь, верба й калина, хай живе, осінній парк, люби природу, упав листочок, бити байдики, хтось із нас, говорити голосно.

2. Виписати непоширене речення. Підкреслити в ньому члени речення.

Хай щастить тобі.   Уже задощило. Дощ почав накрапати. Мово , звучи в слові.

3. Які ви знаєте види речень за метою висловлювання? Наведіть приклади.

4. Підкреслити в реченнях граматичні основи.

Ходить осінь, яблука золотить.

Чатує осінь на останнє листя старого дуба.

Навшпиньки заглядають жоржини через тин.

5. Підкреслити в реченнях однорідні члени відповідно до їх синтаксичної ролі.

На вустах розцвітає слово і любистково, і барвінково.

Земля калинова, тополина – то неповторний рідний край.

Хворих відвідуйте щедро, щиро гостей вітайте.

6. Розставте в реченнях розділові знаки.

Ти сестричко не журись веселенько усміхнись.

Іди іди дощику зварю тобі борщику.

Ви заграйте гори зашуміть діброви.

7. Скласти зі словом кажуть 2 речення :  в одному – щоб воно було вставним, а  в іншому- членом речення.

8.Скласти  речення за схемами:

Са: «Пм?»    

9.Зробити розбір словосполучення  волошкове поле.

10. Зробити синтаксичний розбір речення.

Біла ромашко, моргни мені оком лимонним.

6 клас . Українська мова

Контрольна робота №1

 Повторення та узагальнення вивченого

2 варіант

1.Випишіть лише словосполучення:

Біля лісу, синє небо, ні сіло ні впало, узяв та зробив,  бачити небо, падає листя, усміхнене дитя, буду  співати, хай працюють, розмова з другом, говорити впевнено.

2.Виписати поширене речення. Підкреслити в ньому члени речення.

Мова – скарб і  натхнення. Скоро буде дощ. Він буде працювати. Хай буде так.

3. Які речення називаються  складними? Наведіть приклад.

4. Підкреслити головні члени речення.

Люби, друже , природу.

Пташку збентежив трепет яблуневих віт.

Три явори посадила сестра при долині.

5. Підкреслити однорідні члени речення відповідно до їх синтаксичної ролі.

Нас зігріває віра, надія, любов.

Мені потрібне слово, а не слава.

Листопад гойда гілки і розтрушує листки.

6.Розставте в реченнях розділові знаки.

Добридень тобі Україно моя.

Вчіться діти щоб більше знати.

Спи мій малесенький пізній вже час.

7. Скласти зі словом здається  2 речення : в одному – щоб воно було вставним, а в іншому – членом речення.

8. Скласти речення за схемами:

 « Пм»,- са.

9. Зробити синтаксичний розбір словосполучення  вивчати мову.

 10. Зробити синтаксичний розбір речення.

З гілля обривалися жовті листки й поволі падали додолу.

 

 

docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
6282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку