Урок 6 клас . Волейбол.

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Повторити прийом і передачу м’яча обома руками зверху. 2. Удосконалити нижню пряму подачу м’яча. 3. Розвивати швидкісно - силові якості засобами рухливих іграх.
Перегляд файлу

             План – конспект уроку з фізичної культури

                        для учнів 6 класу з волейболу.

Місце проведення: спортивний зал школи.

Інвентар: волейбольні м’ячі, свисток.

Завдання уроку:

1. Повторити прийом і передачу м’яча обома руками зверху.

2. Удосконалити нижню пряму подачу м’яча.

3. Розвивати  швидкісно - силові якості засобами  рухливих іграх.

Частина

уроку

 

        Зміст

 

 

Дозу-вання

 

Організаційно-методичні вказівки

Підго-

товча

12-14 хв.

1.Шикування в одну шеренгу,

рапорт,привітання.

2.Повідомлення завдань уроку,

інструктаж із правил техніки безпеки на уроках волейболу.

3.Вимірювання ЧСС.

4.Перевірка домашнього

завдання (згинання розгинання рук в упорі лежачи)

5.Стройові вправи на місці: «право-руч», «ліво-руч», «кру-гом».

6. Наліво в обхід по залу - руш!

 

 

7.Різновиди ходьби:

-в.п. руки на пояс став, на носках - руш;

-в.п. руки за голову в замок, на п’ятках - руш;

-в.п. руки на пояс, на зовнішній стороні стопи - руш;

-в.п. те саме, перекатом із п’ятки на носок - руш;

-в.п. руки зігнуті в ліктьових суглобах,прискореною ходьбою - руш!

 

7.Різновиди бігу:

 

-біг звичайний (по зонах);

-приставними кроками лівим (правим)боком (по зонах);

-почергово лівим і правим боком (по зонах);

- біг звичайний, за звуковим сигналом виконати імітацію верхньої та нижньої прийом-передачі мяча:

дин свисток - зупинка стрибком,  імітація прийому-передачі м’яча  обома  руками зверху;

 -два свистки - те саме, імітація прийому-передачі м’яча обома руками знизу.

-біг звичайний

8.Ходьба,вправи на відновлення дихання

9.Загальнорозвивальні вправи у русі:

а) Вихідне положення (В.П.)

- руки в сторони. Стискання та розтискання пальців в кулак;

б)В.П.- пальці «в замок». Колові рухи кистями в перед  і назад;

в)В.П.- те саме.1-4-«хвиля» ліворуч;5-8 праворуч;

г)В.П.- руки перед грудьми,лікті вниз у сторони.1-4- колові рухи кистями всередину; 5-8-те саме зовні;

д)В.П.- руки в сторони пальці в кулак.1-4-колові рухи руками в ліктях у середину;5-8-те саме зовні;

е)В.П.- руки вниз. 1-4-колові рухи руками вперед; 5-8- те саме назад;

ж)В.П.-руки вперед 1-оплекс у долоні за спиною; 2- те саме попереду

10.Рухлива гра «Перебий м’яч»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

 6 с

 

 1 хв

 

 1 хв

 

 

 

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1 хв

 

3,5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4 хв

Перевірити загальний вигляд учнів

Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ

У нормі 80 – 90 уд/хв..

 

3-4 учні,обрані у випадковий спосіб

Чіткість та узгодженість

виконання

 

Ходьба у колону по одному, підборіддя підняті, зберігати дистанцію.

 

Зберігати поставу.

 

Лікті розведені на зовні.

 

Підборіддя при підняті, плечі розправлені.

 

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

Слідкувати за диханням.

На вдих руки в сторони, на видих руки до середини.

Зміна через 2 кроки

 

 

 

Лікті внизу, пальці рук широко розставлені на рівні обличчя, ноги і руки випрямлюються одночасно.

Ноги зігнуті, кисті рук в замок, ліктьові суглоби не згинати, одночасно випрямляти ноги і рук в плечовому суглобі.

Утримувати правильну поставу. Темп помірний

Набути дистанцію 2 кроки

 

 

На кожний крок

 

Узгоджувати  із кроками

 

У власному темпі

 

Максимальна амплінтуда

 

 

 

Максимальна амплінтуда

 

 

 

Поступово збільшувати амплітуду рухів

 

За спиною руки тримати якнайвище

 

Поєднати учнів у дві команди,кожна з яких отримує 5 мячів.За сигналом учителя обидві команди  одночасно починають однією рукою кидати м’ячі,намагаючись їх перекинути на сторону суперника. Перемагає команда, на стороні якої не залишиться м’ячів

 

Основ-

на

 

1.Повторити прийом і передачу обома руками зверху:

- безпосередній показ на мультимедіа;

- імітація прийому та передачі;

- передачі м’яча над собою;

- підкидання м’яча над собою та передача партнерові;

- кидки м’яча вперед-вгору на партнера,який повертає м’яч звичайною передачею;

- після переміщення приставним кроком ліворуч (праворуч);

 

2.Гра «Мяч середньому»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Розучити нижню пряму подачу м’яча:

- показ на мультимедії;

- імітація удару по мячу;

- з три метрової лінії;

- з шести метрів;

- з місця подачі;

4.Гра «Малюкбол»

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6хв  

 

 

 

 

 

 

10хв

Відстань 4-5 м.

 

 

 

 

Мяч кидати обома руками знизу

Партнер ловить м’яч зверху на пальці

 

Зміна партнерів відбувається за сигналом учителя

 

Учні поєднються в дві команди та утворюють коло.Гравці кожної команди отримують номери.Перші номери стають в центр кола. За сигналом учителя вони кидають м’яч обома руками по черзі кожному гравцеві своєї команди,а ті в свою чергу повертають м’яч передачею зверху. Перемагає команда,яка першою завершить гру без порушень правил 

 

Під час удару,вага тіла переноситься вперед на ліву ногу,після гравець учень якби тягнеться за м’ячем.

Зак-

лючна

 

1.Шикування

2.Вимірювання ЧСС

3.Біг,ходьба з вправами на відновлення дихання

4.Вправи на увагу

 

 

5.Підбиття підсумків уроку

 

6.Домашне завдання

 

7.Організоване залишення місця занять

5хв

 

У нормі – до 100 уд/хв

Темп повільний

 

Один свисток – зупинитися,

два – присісти. Учні які припустилися помилки,стають у кінець колони

Відмітити найстаранніших учнів.

Згинання та розгинання рук в опор лежачи на пальцях

У колону по одному