План – конспект уроку з фізичної культури
для учнів 6 класу з волейболу.
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: волейбольні м’ячі, свисток.
Завдання уроку:
1. Повторити прийом і передачу м’яча обома руками зверху.
2. Удосконалити нижню пряму подачу м’яча.
3. Розвивати швидкісно - силові якості засобами рухливих іграх.
Частина уроку |
Зміст
|
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підго- товча 12-14 хв. |
1.Шикування в одну шеренгу, рапорт,привітання. 2.Повідомлення завдань уроку, інструктаж із правил техніки безпеки на уроках волейболу. 3.Вимірювання ЧСС. 4.Перевірка домашнього завдання (згинання розгинання рук в упорі лежачи) 5.Стройові вправи на місці: «право-руч», «ліво-руч», «кру-гом». 6. Наліво в обхід по залу - руш!
7.Різновиди ходьби: -в.п. руки на пояс став, на носках - руш; -в.п. руки за голову в замок, на п’ятках - руш; -в.п. руки на пояс, на зовнішній стороні стопи - руш; -в.п. те саме, перекатом із п’ятки на носок - руш; -в.п. руки зігнуті в ліктьових суглобах,прискореною ходьбою - руш!
7.Різновиди бігу:
-біг звичайний (по зонах); -приставними кроками лівим (правим)боком (по зонах); -почергово лівим і правим боком (по зонах); - біг звичайний, за звуковим сигналом виконати імітацію верхньої та нижньої прийом-передачі мяча: -один свисток - зупинка стрибком, імітація прийому-передачі м’яча обома руками зверху; -два свистки - те саме, імітація прийому-передачі м’яча обома руками знизу. -біг звичайний 8.Ходьба,вправи на відновлення дихання 9.Загальнорозвивальні вправи у русі: а) Вихідне положення (В.П.) - руки в сторони. Стискання та розтискання пальців в кулак; б)В.П.- пальці «в замок». Колові рухи кистями в перед і назад; в)В.П.- те саме.1-4-«хвиля» ліворуч;5-8 праворуч; г)В.П.- руки перед грудьми,лікті вниз у сторони.1-4- колові рухи кистями всередину; 5-8-те саме зовні; д)В.П.- руки в сторони пальці в кулак.1-4-колові рухи руками в ліктях у середину;5-8-те саме зовні; е)В.П.- руки вниз. 1-4-колові рухи руками вперед; 5-8- те саме назад; ж)В.П.-руки вперед 1-оплекс у долоні за спиною; 2- те саме попереду 10.Рухлива гра «Перебий м’яч»
11.Вимірювання ЧСС |
6 с
1 хв
1 хв
1-2 хв
2-3хв
1 хв
3,5хв.
4 хв |
Перевірити загальний вигляд учнів Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ У нормі 80 – 90 уд/хв..
3-4 учні,обрані у випадковий спосіб Чіткість та узгодженість виконання
Ходьба у колону по одному, підборіддя підняті, зберігати дистанцію.
Зберігати поставу.
Лікті розведені на зовні.
Підборіддя при підняті, плечі розправлені.
Слідкувати за диханням.
Слідкувати за диханням. На вдих руки в сторони, на видих руки до середини. Зміна через 2 кроки
Лікті внизу, пальці рук широко розставлені на рівні обличчя, ноги і руки випрямлюються одночасно. Ноги зігнуті, кисті рук в замок, ліктьові суглоби не згинати, одночасно випрямляти ноги і рук в плечовому суглобі. Утримувати правильну поставу. Темп помірний Набути дистанцію 2 кроки
На кожний крок
Узгоджувати із кроками
У власному темпі
Максимальна амплінтуда
Максимальна амплінтуда
Поступово збільшувати амплітуду рухів
За спиною руки тримати якнайвище
Поєднати учнів у дві команди,кожна з яких отримує 5 м’ячів.За сигналом учителя обидві команди одночасно починають однією рукою кидати м’ячі,намагаючись їх перекинути на сторону суперника. Перемагає команда, на стороні якої не залишиться м’ячів
|
Основ- на
|
1.Повторити прийом і передачу обома руками зверху: - безпосередній показ на мультимедіа; - імітація прийому та передачі; - передачі м’яча над собою; - підкидання м’яча над собою та передача партнерові; - кидки м’яча вперед-вгору на партнера,який повертає м’яч звичайною передачею; - після переміщення приставним кроком ліворуч (праворуч);
2.Гра «М’яч середньому»
3.Розучити нижню пряму подачу м’яча: - показ на мультимедії; - імітація удару по м’ячу; - з три метрової лінії; - з шести метрів; - з місця подачі; 4.Гра «Малюкбол» |
10 хв
4 хв
6хв
10хв |
Відстань 4-5 м.
Мяч кидати обома руками знизу Партнер ловить м’яч зверху на пальці
Зміна партнерів відбувається за сигналом учителя
Учні поєднються в дві команди та утворюють коло.Гравці кожної команди отримують номери.Перші номери стають в центр кола. За сигналом учителя вони кидають м’яч обома руками по черзі кожному гравцеві своєї команди,а ті в свою чергу повертають м’яч передачею зверху. Перемагає команда,яка першою завершить гру без порушень правил
Під час удару,вага тіла переноситься вперед на ліву ногу,після гравець учень якби тягнеться за м’ячем. |
Зак- лючна
|
1.Шикування 2.Вимірювання ЧСС 3.Біг,ходьба з вправами на відновлення дихання 4.Вправи на увагу
5.Підбиття підсумків уроку
6.Домашне завдання
7.Організоване залишення місця занять |
5хв |
У нормі – до 100 уд/хв Темп повільний
Один свисток – зупинитися, два – присісти. Учні які припустилися помилки,стають у кінець колони Відмітити найстаранніших учнів. Згинання та розгинання рук в опор лежачи на пальцях У колону по одному |