Тема: «Стадіон несподіванок» 6 клас
Завдання:
1.Розвивати спритність, швидкість, швидкісно-силові якості, координацію рухів, увагу.
2.Сприяти гармонійному розвитку учнів за допомогою рухливих ігор та естафет.
3.Виховувати потребу в систематичних заняттях фізичною культурою, дисциплінованість, доброзичливе ставлення до товаришів, почуття колективізму, прагнення до перемоги.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: султанчики, баскетбольні м’ячі, фішки, турнірна таблиця, магнітофон, тенісні ракетки,гімнастичні палиці, обручі, волейбольні м’ячі, гімнастичні лави.
Частини уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча 15хв |
1. Шикування в одну шеренгу, привітання.
2. Метод «Мікрофон» по темі «Значення занять фізичною культурою для розвитку особистості».
3. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС 4. Стройові вправи. 5. Різновиди ходьби.
6. Біг з прискоренням.
Ходьба.
Перешикування в чотири колони. 7. Комплекс ЗРВ на місці із султанчиками. 1. В. п .- о. с. 1- ліву ногу підняти на носок, ліву руку зігнути вперед; 2- те саме з правої ноги. 2. В. п. – о. с. 1- коловий мах лівою рукою назад; 2- та саме правою рукою; 3-4 – колові махи двома руками назад. 3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед. 1- ліву руку зігнути назад вліво; 2 – в. п.; 3-4 – те саме правою рукою; 5 – ліву руку назад вліво; 6 – в. п.; 7-8 – те саме правою рукою. 4. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 – поворот вліво, праву руку зігнути вперед; 2 – поворот вправо, ліву руку зігнути вперед. 5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед. 1 – поворот вліво; 2 – поворот вправо. 6. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 – схресний мах руками вперед; 2 – в. п. 7. В. п. – стійка ноги нарізно, нахил тулуба вперед. 1-2 – позмінне положення рук. 8. В. п. – руки догори. 1 – зігнути ліву ногу вперед і праву руку; 2 – в. п. 3-4 – те саме з правої ноги. 9. В. п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті вперед. 1 – нахил вліво, руки вверх; 2 – в. п. 3-4 – те саме вправо. 10. В. п. – руки в сторони. 1 – мах лівою ногою вперед, руки вперед; 2 – в. п. 3-4 – те саме правою ногою. 11. В. п. – о. с. 1 – випад вліво, руки вверх; 2 – в. п. 3-4 – те саме вправо. 12. В. п. – о. с. 1 – стрибком ноги нарізно, руки вверх; 2 – в. п. |
30с
2хв
30с
1хв 1хв
2хв
6хв
13р
10р
10р
15р
15р
15р
15р
12р
12р
12р
12р
12р |
Перевірити наявність спортивної форми та самопочуття учнів. Учні спеціальної медичної групи в класі відсутні. Інтерв’ю бере казковий персонаж Незнайко. Учні дають відповіді, з яких створюють банер на фоні олімпійського прапору.
На місці. Тримати рівно поставу, зберігати дистанцію. За сигналом вчителя замикаючий виконує прискорення по внутрішньому колу і стає направляючим. Вправи на відновлення дихання.
У музичному супроводі.
Тримати рівно поставу.
Руки в ліктях не згинати.
Рука пряма, тримати на рівні плеча.
Тримати рівно поставу, стопи від підлоги не відривати.
Руки вниз не опускати.
Торкнутись коліном різнойменної зігнутої руки.
Нахил виконувати чітко в сторону.
Ноги в колінах не згинати.
Приземлення виконувати на носки. |
Основна 25хв |
1. Шикування в шеренгу на бічній лінії. Розподіл на команди. Правила безпеки на ігровому майданчику. Пояснення умов проведення рухливої гри «Чемпіон». Гра складається з естафет і рухливих ігор. За перемогу в кожній з них нараховується 2 очки, за нічию – по 1 очку,поразку-0 Виграє команда, яка в сумі набере більше очок і одержить почесне право називатися командою «Чемпіон». 2. Естафета «Утримай м’ячик на бігу» Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Гравці повинні пронести на тенісній ракетці м’ячик від стартової лінії до стійки і повернутися таким же способом до команди, передаючи ракетку з м’ячиком наступному гравцю. 3.Естафета «Хокеїсти» Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Гравці команд, що змагаються, по черзі ведуть гімнастичною палицею малий м’яч, оббігаючи кеглі. 4. Рухлива гра «М’яч - середньому». Гравці кожної команди стають у коло. У центрі кола стоять середні гравці. За сигналом середні кидають м’яч першому, той у свою чергу, виконує передачу двома руками зверху середньому. 5. Естафета «Пробіжи крізь обруч» Команди діляться на пари. За сигналом один гравець з пари котить м’яч, другий повинен пробігти крізь нього. Біля поворотної стійки гравці міняються. 6. «Барон Мюнхгаузен» Команди стоять перед лінією старту-фінішу, капітан сидить на «ядрі» (баскетбольному м’ячі), притримуючи його руками. За сигналом, підстрибуючи на «ядрі», рухається по синусоїді навколо булав до стійки і назад.
7.На лінії перешкод. Перед командами стоять гімнастичні лави в довжину. За командою гравці добігають до лави, перестрибують через них з одного боку на другий до кінця, продівають по черзі 3 обруча і бігом повертаються до команди. 8. Оголошення результатів змагань. Переможець одержує почесну грамоту. Вимірювання ЧСС. |
2хв
3хв
3хв
2хв
2хв
3хв
3хв
2хв |
Формування команд, вибір капітанів проводиться на попередньому уроці. Результати кожного випробування фіксуються в спеціально підготовленій турнірній таблиці, яку вивішують на видному місці.
Від лінії старту-фінішу до поворотного прапорця 10-15м.
Під час передачі м’яч на кистях не затримувати, не допускати розвороту кистей усередину та назад.
Не можна кидатися крізь обруч на коліна.
Від лінії старту-фінішу до поворотного прапорця 15м.
Стрибати треба обома ногами відразу.
Нагородження проводить вчитель. Переможеним пояснює, що не потрібно заздрити, а привітати і вміти радіти разом з переможцями. |
Заключна 5хв |
1. Шикування в шеренгу. 2. Перешикування уступами в чотири колони. 3. Рухлива гра на увагу «Заборонений рух». 4. Підведення підсумків за урок. Домашнє завдання. Вимірювання ЧСС. 5. Організований вихід із спортивної зали.
|
1хв
3хв
1хв |
Учитель відповідає на питання учнів |