Співає вітер-бандурист,Луна мелодія осіння,З дерев спадає жовтий лист,Вкрива дерев коріння. Пливуть лебідками хмарки,Небес палітра синя,Акордом хлопають ставки,Літає павутиння. В. Бондаренко
Номер слайду 3
Тобі доводилося слухати «спів» вітру?Чи завжди він звучить однаково?ПОВТОРЕННЯ: звуки бувають ДОВГІ КОРОТКІ (РИТМ),ВИСОКІ та НИЗЬКІ (РЕГІСТР)
Номер слайду 4
Номер слайду 5
ГРА «ЛУНА»
Номер слайду 6
Слухання музики. Й. С. Бах. «Волинка» https://www.youtube.com/watch?v=O0o. Z9 Lp0q3o
Номер слайду 7
Аналіз твору. Який настрій створює прослухана музика?Чи вдалося тобі розпізнати гучні й тихі, високі та низькі звуки?Композитор Й. С. Бах своєю музикою відтворив звуки шотландського музичного інструмента – волинки.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Слухання музики. П.І. Чайковський «Осіння пісня»https://www.youtube.com/watch?v=VNSOGf. Id. J6 I Охарактеризуй музику: Ніжна. Енергійна. Бадьора. Лірична. Весела. Сумна
Номер слайду 10
Підсумок уроку. Звуки бувають…. Які звуки визначають ритм мелодії?Які звуки визначають регістр мелодії?Які звуки визначають динаміку мелодії?
Номер слайду 11
Творче завдання. Послухайте пісню М. Назарця «Осінь»https://www.youtube.com/watch?v=t. Ggq. Tp. F0260 Намалюйте осінь в образі дівчини.