Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №85
«А хто, хто Миколая любить?»
(За підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко
«Я досліджую світ та дизайн і технології, с.101)
1
Моя творча праця «А хто, хто Миколая любить?»
(За підручником І.Грущинської, З.Хитрої. І.Дробязко
«Я досліджую світ та дизайн і технології, с.101)
Тема уроку. Виготовлення рукавички для Миколая Робота з різними матеріалами (фотоколлаж)
Мета уроку: формувати знання учнів про новий вид декоративно-прикладного мистецтва – об’ємну аплікацію з паперу, ознайомити з технікою торцювання; розвивати творчу уяву, оригінальність мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичне ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання: гофрований папір, дерев’яні палички, шаблон рукавички, індивідуальні пронумеровані шаблони, клей, мультимедійна презентація, музичний супровід: мелодії із кінофільму «Три горішки для Попелюшки».
Техніка: ґрунтування, торцювання.
Хід уроку
Любі діти! У наш клас
Завітали люди щирі.
Привітайте, в добрий час
Гостей усмішкою й миром!
Будьмо чемні і часу не гаймо
І цієї ж миті урок розпочинаймо!
Хоч хатинонька маленька
Та затишна, чепурненька,
Як мороз кусається,
2
п’ять братів сховається.
РУКАВИЧКА
(Зима, сніг, холод, одяг для рук, назва української народної казки, свято, подарунки, Святий Миколай)
Тож я пропоную кожному із вас хоч трішечки відчути себе чарівником і перетворити нашу рукавичку з білої на кольорову, а в цьому вам допоможе новий вид аплікації з яким ви і познайомитеся сьогодні на уроці.
І я вам відповім, що назва нової техніки виконання аплікацій пішла від назви основного елемента, паперової трубочки, торцівочки, які щільно вкривають поверхню малюнка або шаблона.
3
Демонстрація зразків виробів
Бачу, що притомилися малята,
Час фізкультхвилинку розпочати!
Руханка «Танці – зігріванці»
Тож, щоб втілити своє бажання, вам не потрібні складні матеріали та інструменти.
Для роботи знадобиться основа, вкрита шаром пластиліну, різнокольорові квадратики із гофрованого паперу та дерев’яна паличка.
Перевірте чи все є в наявності.
Тому сміливо переходимо до знайомства з технікою торцювання:
4
Мишка – матуся знайшла рукавичку,
(Розкрити долоньку, розчепірити пальчики, кілька разів повернути руки то долонями, то зовнішньою стороною вгору)
Всіх мишеняток до неї покличе
(Робити закликаючий жест, згинаючи і розгинаючи пальчики)
Хлібчика скибку дасть покусати,
(Кінчиком великого пальчика по черзі стукати по кінчиках інших пальчиків)
Їх обійме і вкладатиме спати.
(Складені разом долоньки покласти під щічку)
-А тепер до роботи!
VII. Практична робота учнів
(Вчитель допомагає учням, в яких щось не одержується) та допомагає приклеювати елементи рукавички на шаблон)
Що нового дізнались на уроці?
Ось і уроку кінець
Хто працював – молодець!
За роботу по заслузі
Пригощаю вас я друзі
Печивом, яке теж має
назву «Рукавичка»