Урок "А хто,хто Миколая любить?"

Про матеріал
Формувати знання учнів про новий вид декоративно-прикладного мистецтва – об’ємну аплікацію з паперу, ознайомити з технікою торцювання; розвивати творчу уяву, оригінальність мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичне ставлення до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №85

 

 

 

 

 

 

 

 

 «А хто, хто Миколая любить?»

(За підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко

 «Я досліджую світ та дизайн і технології, с.101)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Моя творча праця «А хто, хто Миколая любить?»

(За підручником І.Грущинської, З.Хитрої. І.Дробязко

«Я досліджую світ та дизайн і технології, с.101)

 

Тема уроку. Виготовлення рукавички для Миколая Робота з різними матеріалами (фотоколлаж)

Мета уроку:  формувати  знання учнів про новий вид декоративно-прикладного мистецтва – об’ємну аплікацію з паперу, ознайомити з технікою торцювання;  розвивати  творчу уяву, оригінальність мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичне ставлення до навколишнього середовища.

Обладнання: гофрований папір, дерев’яні палички, шаблон рукавички, індивідуальні пронумеровані шаблони, клей, мультимедійна презентація, музичний супровід: мелодії із кінофільму «Три горішки для Попелюшки».

Техніка: ґрунтування, торцювання.

 

Хід уроку

  1. Організація класу

Любі діти! У наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте, в добрий час

Гостей усмішкою й миром!

Будьмо чемні і часу не гаймо

І цієї ж миті урок розпочинаймо!

  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Наш урок я хочу розпочати з загадки, тож будьте уважні:

Хоч хатинонька  маленька

Та затишна, чепурненька,

Як мороз кусається,

2

п’ять братів сховається.

  • Діти, а які асоціації у вас пов’язані із цим словом?

 

 

 

 

    РУКАВИЧКА

 

 

 

     (Зима, сніг, холод, одяг для рук, назва української народної казки, свято, подарунки, Святий Миколай)

  • А як можна назвати Святого Миколая? (Чарівником)
  • А чому?

Тож я пропоную кожному із вас хоч трішечки відчути себе чарівником і перетворити нашу рукавичку з білої на кольорову, а в цьому вам допоможе новий вид аплікації з яким ви і познайомитеся сьогодні на уроці.

  1. Актуалізація опорних знань
  • До речі, з якими видами аплікацій ви уже знайомі?
  • З кольорового паперу
  • З листя
  • З насіння
  • З пластиліну
  • А як називається техніка нанесення пластиліну на паперову основу? (Ґрунтування)
  1. Повідомлення теми уроку
  • Сьогодні ви познайомитеся з новим видом аплікації – об’ємною аплікацією та познайомитесь з технікою торцювання на пластиліні.
  1. Засвоєння нових знань
  • Звідки  пішла така назва запитаєте ви в мене?

 І я вам відповім, що  назва нової техніки виконання аплікацій пішла від назви основного елемента, паперової трубочки, торцівочки, які щільно вкривають поверхню малюнка або шаблона.

3

Демонстрація зразків виробів

  • Перегляньте зразки аплікації і дайте відповідь на запитання:
  • Чим цей вид аплікації відрізняється від тих, які ми уже виготовляли?
  • Чи сподобались вам ці роботи?
  • А чи хотіли б ви створювати таку красу?
  • А для чого?

 

  1. Фізкультхвилинка

Бачу, що притомилися малята,

Час фізкультхвилинку розпочати!

Руханка «Танці – зігріванці»

Тож, щоб втілити своє бажання, вам не потрібні складні матеріали та інструменти.

Для роботи знадобиться основа, вкрита шаром пластиліну, різнокольорові квадратики із гофрованого паперу та дерев’яна паличка.

  • Перевірка готовності до уроку.

Перевірте чи все є в наявності.

  • Повторення правил техніки безпеки під час роботи.
  • Інструктаж вчителя.

Тому сміливо переходимо до знайомства з технікою торцювання:

  • візьміть паперовий квадратик в ліву руку і покладіть його на пальчик, поставте на нього дерев’яну паличку і зімкнуть квадратик та прокрутіть паличку на пальці. У  вас утворилася паперова трубочка. Поставте цю трубочку разом із паличкою на пластилін. Паличку легенько натисніть і витягніть її. Таким чином заповніть всю поверхню, щоб торцівочки стояли щільно одна поряд з іншою.
  • Сьогодні будемо виконувати колективну роботу. Кожен із вас буде торцювати свій шаблон, на якому є цифра. Коли робота буде виконана, його треба приклеїти на відповідну цифру на рукавичці.  Хочу нагадати основне правило колек.

 

4

  • Пальчикова гімнастика
  • Давайте підготуємо наші пальчики до роботи і проведемо пальчикову гімнастику, яка теж має назву «Рукавичка»

Мишка – матуся знайшла рукавичку,

(Розкрити долоньку, розчепірити пальчики, кілька разів повернути руки то долонями, то зовнішньою стороною вгору)

Всіх мишеняток до неї покличе

(Робити закликаючий жест, згинаючи і розгинаючи пальчики)

Хлібчика скибку дасть покусати,

(Кінчиком великого пальчика по черзі стукати по кінчиках інших пальчиків)

Їх обійме і вкладатиме спати.

(Складені разом долоньки покласти під щічку)

-А тепер до роботи!

VII. Практична робота учнів

(Вчитель допомагає учням, в яких щось не одержується) та допомагає приклеювати елементи рукавички на шаблон)

  1. Оцінка виконання роботи
  • Чи гарно стала наша рукавичка?
  • Чи відчули під час роботи ви себе чарівниками?
  1. Підсумок уроку

Що нового дізнались на уроці?

Ось і уроку кінець

Хто працював – молодець!

За роботу по заслузі

Пригощаю вас я друзі

Печивом, яке теж має

назву «Рукавичка»

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Downloads\viber imageфцу4ефе.jpgC:\Users\Администратор\Downloads\чпрычкен.jpgC:\Users\Администратор\Downloads\viber image.jpg

C:\Users\Администратор\Downloads\чрые.jpg

C:\Users\Администратор\Downloads\вкпыуефцу5.jpg

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку