15 квітня о 15:00Вебінар: Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами

Урок " А. Камінчук "Україна", І. Савицька "Україна". Оповідання "Україна". Прислів’я.

Про матеріал
Урок розроблений для учнів 3 класу з особливими освітніми потребами за підручником "Літературне читання".
Перегляд файлу

Літературне читання 3 клас

 

Тема. А. Камінчук "Україна", І. Савицька "Україна".  Оповідання "Україна".

Прислів’я.

Мета: ознайомити учнів з віршами А. Камінчука "Україна", І. Савицької "Україна", оповіданням "Україна", вчити свідомо читати цілими словами з поступовим переходом до фразового читання  у доступному темпі, вчити читати розбірливо, дотримуючись пауз між реченнями, правильно наголошувати слова під час читання, вчити відповідати на поставлені запитання, формувати правильну орфоепічну вимову слів, розвивати усвідомленість читання під час роботи з прислів’ями, зорове і слухове сприймання під час читання, корекція змістового значення слів, виховувати вміння любити свою країну, родичів, почуття гордості за свою державу.

Обладнання: ілюстрації підручника «Літературне читання» 3 клас,  прислів’я, акровірш, карта України.

Тип уроку: формування нових знань, умінь та навичок.

Хід уроку

І. Організація класу. Продзвенів уже дзвінок, Починається урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці, Що у нашім 3 класі

Діти – просто молодці!

ІІ. Нервово – психологічна підготовка

Вправа «Прочитай слово за ниточкою»

БАТЬКІВЩИНА

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Читання акровірша вчителем. (перші букви записую на дошці) У всіх людей одна святиня:  Куди не глянь, де не спитай, -

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж зелений в чужині рай – Їм красить все їх рідний край. 

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

                     М. Чернявський

-Яке слово вийшло з перших букв? -Що воно означає для вас? ІV. Робота за темою уроку

1.Робота з малюнком, с.114

Опис малюнка за запитаннями вчителя.

2.Читання вірша А. Камінчука "Україна" сильним учнем, с.114.

3.Читання вчителем вірша І. Савицької "Україна", с.115.

4.Словникова робота (робота зі словником в кінці підручника) ПОЛОНИНИ – ділянка для пасовиська.

ПРУДКИЙ – швидкий.

ТЬМА – велика кількість.

ЗБІЖЖЖЯ –зерно.

РОЗЛОГІ – широко розлігся.

5.Відповіді на питання.

-Яка природа в Україні?

-Які хатки?

V. Фізкультхвилинка

Ось такий високий дім,(руки вгору)

Дах трикутний є у нім. (руками скласти дах над головою)

Вікна відчиняються ,(руки в сторони) Двері зачиняються.(руки в «замок») Із труби іде димок,(імітувати рухи диму) Ось такий наш теремок.

VІ. Продовження роботи за темою уроку

6. Робота з прислів’ями про рідну землю.(роздати прислів’я учням)

Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.

Грудка рідної землі дорожча за золото.

Рідна земля – мати, а чужа – мачуха. 

Та земля мила, де мати родила.

В чужім краю і солов’ї не цвірінькають.

У ріднім краю, як у раю. 

Кожному мила своя сторона.

За рідний край життя віддай.

7.Читання «буксиром» оповідання "Україна", с.116.

8.Відповіді на питання.

-Яка природа в Україні?

-Які є гори, ліси, степи і ниви в Україні?

-Яка найбільша річка в Україні? VІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

С.114 – 116, читати , відповідати на питання. Розфарбувати кольоровими олівцями карту України (шаблон).

 

pdf
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку