Урок. "Активності «Щоденні 3». ПИСЬМОВІ ОБЧИСЛЕННЯ. ОДИНИЦІ ЧАСУ"

Про матеріал
систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання часу. Зв’язок дій додавання та віднімання; обчислювати вирази із змінною, виконувати дії з іменованими числами; закріплювати уміння виконувати перевірку дій додавання та віднімання; сприяти формуванню вміння розв’язувати задачі. Розвивати критичне мислення учнів, емоційний інтелект.
Перегляд файлу

Активності «Щоденні 3».

 

ПИСЬМОВІ ОБЧИСЛЕННЯ. ОДИНИЦІ ЧАСУ

 

 

Мета уроку систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання часу. Зв’язок дій додавання та віднімання; обчислювати вирази із змінною, виконувати дії з іменованими числами; закріплювати уміння виконувати перевірку дій додавання та віднімання; сприяти формуванню  вміння розв’язувати задачі. Розвивати  критичне  мислення учнів, емоційний інтелект.

 

Формувати ключові компетентності:

уміння вчитися впродовж життя розвивати вміння планувати власні дії,

оцінювати власну роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативну розвивати математичне мовлення, вміння доводити свою думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальну розвивати вміння продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та в парі; докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційну розширити знання учнів про Україну, вчити різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, підвищувати рівень інформаційної грамотності;

Очікувані результати  учні  уміють перевіряти правильність дій додавання та віднімання; виконують дії з іменованими числами,  розв’язують задачі вивчених видів.

Тип уроку інтегрований («Дизайн і технології», математика)

 

Обладнання мультимедійна презентація, відеоматеріали,

картки  «щоденні 3» для  4 класу, кольоровий папір, картон, клей, ножиці.

Технології навчання технології диференційованого навчання,   критичного мислення,   елементи інтегрованого навчання,  ігрові технології.

Форми роботи фронтальні, індивідуальні, парні, групові.

Методи роботи діяльнісні,  інтерактивні, практичні, наочні, словесні.

 

 

 

 

Зміст уроку

 

І. Організація класу. Математичні побажання

 

Нехай здоров’я і щастя вам ДОДАЮТЬСЯ!

Буде нуль ворогів, а МІЛЬЙОН приятелів! 

Нехай площа для радості  навколо вас буде великою!

Будьте завжди у КОЛІ друзів!

 

ІІ. Мотивація навчальної  діяльності

 

     Загадки про час

  • У місті - дванадцять ринків, на кожному ринку - по тридцять людей, у кожного - по двадцять чотири дитини. (Рік)
  • Сім братів, літами всі рівні, а іменами різні. Відгадай, – хто ми? (Дні тижня)
  • Виходило дванадцять молодців, випускало п’ятдесят два соколи та триста шістдесят п’ять лебедів. (Місяці, тижні, дні року)
  • Стоїть дуб, а на нім дванадцять гілок, а на кожній гілці по чотири гнізда, а в кожному гнізді по семеро пташенят. (Рік, місяць, тижні, дні)
  • Не старіє, не вмирає, а все нищить, забирає. (Час)
  • Ніг не маю, а ходжу, рота не маю, а скажу, коли обідати, коли спати, коли роботу починати. (Годинник)
  • Що то за гість, що темряву їсть? (День)
  • Чорна корова весь світ поборола. (Ніч)
  • Не стукне, не грюкне, а у вікно увійде. (Ранок)

 

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Прийом «Прогнозування»

     

- Спробуйте за відгадками спрогнозувати тему нашого уроку?


 

- Яким, на вашу думку, буде сьогодні наш урок математики?

Отже, сьогодні досліджуємо, вивчаємо час.

 

ІV. Актуалізація опорних знань

 

  1. Перевірка домашнього завдання

 

- Відкрийте зошити, обміняйтеся ними з товаришем/сусідом по парті і перевірте домашнє завдання один у одного (взаємоперевірка). В кого правильна відповідь, потисніть один одному  руки.  

 

                 Самооцінювання «Похвали себе одним словом»

 

  1. Математика разом з другом

 

Повторення вивченого про одиниці часу. Завдання «Цікавий годинник»

https://drive.google.com/file/d/1zOZCcZ_I0VEy_g0icIl44Q3lhurh30Ug/view

 

Снимок экрана 2023-01-18 001850.jpgРобота в міні-групах

*учні, які не виявили бажання об’єднатися у групи, працюють самостійно.

завантаження (1).jpgСамооцінювання «Число мого успіху»

 

Обери число від 100 000 до мільйона, яке характеризує твоє старання у виконанні завдання та правильність. Запиши його у зошит олівцем улюбленого кольору.

 

 

Математика письмово

 

 

Математика самостійно


 

 

 

 

Фізкультхвилинка 

 

Robot Dance (Танець робота)

 

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4

 

Практична робота у групах

 

 

Домашнє завдання (за вибором учнів). Інструктаж

 

 - Пропоную вам обрати завдання для домашньої роботи та завдання з підручника на стор. 15 №№ 62-66.

 

249343460_126886879724757_8681392985926078925_n++++++++++++++++++++++++++.jpgVIІІ.  Підсумок уроку. Рефлексія

– Діти, наш урок добігає кінця. Чи задоволені ви своєю роботою?

– І я пишаюся своїми розумними дітьми, адже ви працювали активно, точно, швидко.


Висловіть свої думки про урок:

-  Сьогодні  я дізнався….

- Мені сподобалося…

- Було цікаво..

-  Не сподобалося…

 

Самооцінювання власної роботи на уроці

https://www.facebook.com/photo/?fbid=126886883058090&set=pcb.292966022518008

 

  • Чи мали вплив інші люди на досягнення успіху на уроці?
  • Кому ви хочете подякувати?  

 

 

 

 


 

Використані інтернет-джерела:

 

  1.  Завдання «Цікавий годинник»

https://drive.google.com/file/d/1zOZCcZ_I0VEy_g0icIl44Q3lhurh30Ug/view

 

 

2.     Фізкультхвилинка 

 

                Robot Dance (Танець робота)

 

                      https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4

 

  1. Самооцінювання

https://www.facebook.com/photo/?fbid=126886883058090&set=pcb.292966022518008

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 січня 2023
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку