Конспект уроку української літератури в 10 класі на тему: "Актуальність професії Марусі Кайдашихи (за повістю І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім*я"). Кухар - професія творча

Про матеріал

Це партнерський урок - кулінарний та інтелектуальний батл (запрошений волонтер - кухар шкільної їдальні). Урок допоможе учням визначити мету і цілі власної діяльності і розвитку, професійного орієнтування, навчить використовувати під час читання досвід взаємодії з іншими видами мистецтва (зокрема кулінарії), допоможе розвинути ініціативність і підприємливість, прагнення здорового життя та харчування.

Перегляд файлу

 Урок № 16

Тема. Актуальність професії Марусі Кайдашихи (за повістю І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я») . Кухар – професія творча

Мета. Домогтися визначення учнями мети і цілей власної діяльності і розвитку, професійного орієнтування, вчити використовувати під час читання досвід взаємодії з іншими видами мистецтва (зокрема кулінарії), висловлювати міркування з приводу порушених у творі проблем, проводити аналогії із сучасним життям, сприяти розвитку виявів національного мислення, світовідчуття в характерах героїв (зокрема в царині української національної кухні), сприяти вихованню українця-патріота, який висловлює думки про особливості світосприйняття українців, національний характер, народну мораль і етику, українську національну кухню, усвідомлює важливість культурної само ідентифікації для успішної адаптації в сучасному інформаційному глобалізованому світі.

Вид уроку. Урок систематизації  знань

Форма проведення.  Волонтерський урок – кулінарний та інтелектуальний батл (запрошений волонтер – кухар шкільної їдальні)

Задіяні ключові компетентності. 1. Спілкування державною мовою. 2. Компетентність в технологіях (зокрема кулінарії). 3. Уміння вчитися впродовж життя. 4. Ініціативність і підприємливість 5. Соціальна та громадянська компетентності. 6. Екологічна грамотність і здорове життя.

Обладнання. Відеопрезентація, підготовлені учнями комікси, інгредієнти для приготування страв у кулінарному батлі, посуд, кухонне начиння минулого і сучасності, робочий одяг кухаря.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

  1. Організаційний момент.

Дорогі діти, запрошені гості, сьогодні ми зустрілися на нетрадиційному уроці – систематизації знань . Це – кулінарний та інтелектуальний батл. Привітаймо нашу гостю – кухаря нашої шкільної їдальні. Хай цей урок буде цікавим і корисним нам усім. Смачного!

  1. Проведення кулінарного та інтелектуального батлу.

• Для початку, з огляду на кулінарний присмак нашого уроку, пропоную всім згадати свою улюблену страву. Вправа «Мікрофон»

• Перевірка домашнього завдання. Хвилинка гумору. Презентація учнями коміксів до повісті Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».

• Представлення журі, поділ учнів на 2 команди. Інтерв’ю у запрошеної гості. Слово волонтера.

• Перший раунд «Страви, згадані в повісті». Учні зачитують виписані заздалегідь страви із тексту повісті, коментуючи епізоди твору. Страва якої команди буде останньою, та і переможець

• Другий раунд – вікторина «Відгадай страву української національної кухні». На екран проектуються страви, учні відгадують їх назви. Справедливе журі називає переможця.

• Третій раунд «Складники української національної страви». По одному учню від команди записують рецепт страви. Оцінка журі.

• Четвертий раунд «Приготування корисної, смачної, швидкої страви».  (Під веселу  українську музику). Назва страви.

  1. Оцінка журі. Підведення підсумків. Нагородження. Вручення подарунків. Побажання та враження волонтера.
  2. Домашнє завдання. Написати відгук про нетрадиційний урок -  зустріч із волонтером. Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Панаса Мирного.
docx
Додано
8 жовтня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку