Інтегрований урок-презентація з теми "Квадратична функція"
Урок спрямований на практичне застосування набутих знань.Містить матеріали краєзнавчого та історичного характеру.
«Квадратична функція»освітній портал «На урок»Тестові завдання автор Прохоренко Л. В.
Номер слайду 7
Самонотроль. Підготовка до уроку
Номер слайду 8
Самонотроль. Тестування з теми
Номер слайду 9
Проблемна ситуація. Усвідомлеення нестачі знань
Номер слайду 10
Цілепокладання(думки учнів)Алгоритм побудовиграфіка квадратичної функції;Більше про властивості квадратичної функції та способи побудови графіка. За допомогою квадратичної функції описувати різноманітні природні явища та виробничі процеси
Номер слайду 11
Самоконтроль. Відображайте результативність своєї роботи на уроці
Номер слайду 12
Комунікація{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}Група АГрупа БГрупа СЗавдання 1 Розв’язати вправу ;Завдання 2 Презентувати розв’язання вправи учням класу та результати роботу з QR-кодом. Завдання 3 Дати віповіді на питання учнів та вчителя Кількість балів від 1 до 4
Номер слайду 13
Група а. Нехай D- дискримінант квадратного тричлена ах^2+вх+с. Зобразіть схематично графік квадратичної функції ,у= ах^2+вх+с, якщо: Які із цих парабол можуть описувати рух води в фонтані?В якому парку Миколаєва є такі чудові фонтани?Наскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток»
Номер слайду 14
Група а. Наскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток»
Номер слайду 15
Група а. Памятник «Єдина Європа» - монумент в честь единої Европи, відкритий 17 жовтня 2010 року, в Сквері Рада Європи на в. Садовій. Наскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток»
Номер слайду 16
Група б. Для жителів міста Миколаїв планують відкрити новий парк. Для цього виділили ділянку землі , яку треба обгородити парканом завдовжки 160 м. Яку найбільшу площу може мати ця ділянка?Як називається найбільший парк м. Миколаєва?Наскрізна лінія «Громадянська відповідальність»
Номер слайду 17
Група б. Наскрізна лінія «Громадянська відповідальність»
Номер слайду 18
Група б«Громадянська відповідальність»Парк Перемо́ги — одна з визначних пам'яток Миколаєва, найбільший у місті парк. Розташований вздовж проспекту Героїв України на правому березі річки Інгул Парк було закладено в 1945 році на честь перемоги над нацистською Німеччиною Навесні 1945 року тут було посаджено кілька тисяч дерев і чагарників, а також були розбиті 3 алеї і встановлена огорожа.
Номер слайду 19
Група ВВ Манганарівському сквері по в. Адміральскій відкрили нові фонтани. Струмінь води фонтана є параболою , яку можна описати рівнянням у=ах^2+bx, де хє[0;4]. Знайдіть значення коефіцієнтів а і в, якщо відомо ,що у(4)=0 і вода піднімається на найбільшу висоту 3 м ,тобто у(2)=3 Чому сквер називається Манганарівським?Наскрізна лінія «Здоров’я та безпека»
Номер слайду 20
Група ВНаскрізна лінія «Здоров’я та безпека»
Номер слайду 21
Група ВМанганаріївський сквер — сквер в історичній частині м. Миколаєва між вулицями Адміральська, В плані сквер є практично правильним п'ятикутником. Історія. Сквер заснований в 1863 році навпроти нової будівлі Олександрівської чоловічої гімназії (нині — Миколаївський будівельний коледж), на честь чого отримав першу назву Гімназична площа. Пізніше площа була озеленена та перейменована в МанганаріЇвський сквер — на честь адмірала і головного командира Чорноморського флоту Михайла Манганарі. Наскрізна лінія «Здоров’я та безпека»
Номер слайду 22
Результати роботи груп{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}Група АГрупа БГрупа СЗавдання 1 Розв’язати вправу ;Завдання 2 Презентувати розв’язання вправи учням класу та результати роботу з QR-кодом. Завдання 3 Дати віповіді на питання учнів та вчителя Кількість балів від 1 до 4
Номер слайду 23
Руханка. Фікультхвилинка
Номер слайду 24
Готуємось до ЗНОСамоконтроль. Тестові завданняhttps://naurok.com.ua/test/kvadratichni-funkciya-2-666684.html автор Прохоренко Л. В.
Номер слайду 25
Самонотроль. Готуємось до ЗНО
Номер слайду 26
Самонотроль. Готуємось до ЗНО
Номер слайду 27
Рефлексія Відобразіть результативність своєї роботи на уроці
Номер слайду 28
Рефлексія розкажіть про свій емоційний стан під час уроку і в його кінці; що нового ви дізналися, чого навчилися? чи були у вас труднощі ,які причини цього? як ви оцінюєте свою участь на уроці?“Який висновок ми можемо зробити з цього уроку”
Номер слайду 29
Домашнє завдання. На освітній платформі «Мій клас» за посиланнямhttps://miyklas.com.ua/p/algebra/9/funktciia-y-ax-bx-c-yiyi-vlastivosti-i-grafik-13997/grafichnii-rozv-iazok-kvadratnikh-rivnian-13999 Ознайомитись з теоретичним матеріалом(скласти ментальну мапу)Пройти тренувальні тести