Урок алгебри і початків аналізу в 10 класі, профільний рівень. Тема уроку: Тема: "Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того ж самого аргументу"

Про матеріал
Конспект уроку алгебри і початків аналізу в 10 класі, профільний рівень. Тема уроку: Тема: "Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того ж самого аргументу". Учитель Маріупольського навчально - виховного комплексу "Ліцей - школа №14" Костенко Тетяна Олександрівна
Перегляд файлу

10 А клас. Алгебра і початки аналізу,                    профільний рівень.

Тема уроку «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного  й того ж самого аргументу»

Девіз уроку: «Предмет математики такий

серйозний, що корисно не  нехтувати

нагодою зробити його цікавішим.»

Б. Паскаль

Мета уроку:

  • Закріпити знання учнів з наступних тем: «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного  й того ж самого аргументу», формувати вміння учнів виконувати тотожні перетворення тригонометричних виразів за допомогою  цих формул;
  • Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, культуру математичної мови, вміння аналізувати, узагальнювати, конкретизувати, робити висновки, працювати самостійно та у групі ;
  • Виховувати наполегливість, уважність, працелюбність, любов до математики.

Тип  уроку: урок закріплення загальнонавчальних умінь та навичок.

Методи навчання:

  • Організація пізнавальної діяльності учнів
  • Групова та індивідуальна форма роботи
  • Формування вмінь та навичок
  • Визначення  результативності навчання

Матеріально-технічне оснащення уроку :

  • Персональний комп’ютер
  • Мультимедійний проектор
  • Документ камера
  • Слайди до кожного етапу уроку
  • Використання QR - КОДу

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Вчитель перевіряє готовність учнів до уроку, перевіряє відсутніх, повідомляє тему, мету уроку

Слайди №№1-4

2. Перевірка домашнього завдання. Вправа 22.2 (1-4). За допомогою документ камери учитель перевіряє домашнє завдання одного учня, а всі інші перевіряють у себе самостійно.

За кожне правильно виконане завдання учень отримує 2,5 бали до своєї індивідуальної карти.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування учнів

  1.  Тригонометричний тренажер. На слайді № 5: користуючись малюнком кола з центром у початку координат,  потрібно зобразити кути та вписати відповідні букви  у клітинки.

Слайд №6. Відповідь: всім успіхів.

За кожну правильну відповідь у індивідуальній карточці учень ставить собі один бал.

  1. Формули дня. Діти по черзі відповідають, які формули співвідношення між тригонометричними функціями одного  й того ж самого аргументу вони знають. Один учень біля дошки  записує ці формули, щоб скоротити час.

За кожну правильну відповідь у індивідуальній карточці учень ставить собі один бал.

Слайд №7 для перевірки

ІІІ. Закріплення загальних вмінь та навичок. Виконання вправ

  1. Робота біля дошки. №22.3 (1,3), 22.5 (1,2), 22.7(1), 22.9(2). Слайд 8

 

  1. Самостійна робота. Слайд 9

Два учні виконують самостійну роботу біля дошки. Потім всі учні обмінюються зошитами та перевіряють один в одного. За кожне правильно виконане завдання учень отримує відповідні бали до своєї індивідуальної карти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Завдання з двома зірочками. №22.17 (2). Побудувати графік функції. Учитель працює біля дошки, діти йому допомагають.

IV. Домашнє завдання

  1. За підручником  Бевз «Алгебра і початки аналізу», 10 клас, профільний рівень.
  • c.159 №22.3(3,4);
  • c.159 №22.5(3,4);
  • С. c.160 № 22.10 (1)

 

 

 

V.Підсумки уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь на питання:

  1. Що  нового я сьогодні дізнався на уроці…
  2. Я дуже легко зрозумів…
  3. Що для мене було дуже складним…

Кожному учневі дано два яблука: зелене та червоне.

  •   На зеленому -  потрібно написати, що  сьогодні на уроці було  зрозумілим, які дії далися учневі дуже легко. Чому новому навчилися.
  •   На червоному  - що учень не зрозумів, у чому ще залишилися труднощі.

На наступному уроці учитель зверне увагу на питання, які були записані на червоних яблуках. Ще раз пояснить ті приклади, які залишися незрозумілими.

 

 

doc
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
39. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку