10 А клас. Алгебра і початки аналізу, профільний рівень.
Тема уроку «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того ж самого аргументу»
Девіз уроку: «Предмет математики такий
серйозний, що корисно не нехтувати
нагодою зробити його цікавішим.»
Б. Паскаль
Мета уроку:
Тип уроку: урок закріплення загальнонавчальних умінь та навичок.
Методи навчання:
Матеріально-технічне оснащення уроку :
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Вчитель перевіряє готовність учнів до уроку, перевіряє відсутніх, повідомляє тему, мету уроку
Слайди №№1-4
2. Перевірка домашнього завдання. Вправа 22.2 (1-4). За допомогою документ камери учитель перевіряє домашнє завдання одного учня, а всі інші перевіряють у себе самостійно.
За кожне правильно виконане завдання учень отримує 2,5 бали до своєї індивідуальної карти.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування учнів
Слайд №6. Відповідь: всім успіхів.
За кожну правильну відповідь у індивідуальній карточці учень ставить собі один бал.
За кожну правильну відповідь у індивідуальній карточці учень ставить собі один бал.
Слайд №7 для перевірки
ІІІ. Закріплення загальних вмінь та навичок. Виконання вправ
Два учні виконують самостійну роботу біля дошки. Потім всі учні обмінюються зошитами та перевіряють один в одного. За кожне правильно виконане завдання учень отримує відповідні бали до своєї індивідуальної карти
IV. Домашнє завдання
V.Підсумки уроку
Відповідь на питання:
Кожному учневі дано два яблука: зелене та червоне.
На наступному уроці учитель зверне увагу на питання, які були записані на червоних яблуках. Ще раз пояснить ті приклади, які залишися незрозумілими.