Урок "Алгоритми і виконавці"

Про матеріал
Конспект уроку-гри для узагальнення та систематизаціїї знань з теми "Алгоритми і виконавці" для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

Урок № 27

Підсумковий урок по темі «Алгоритми»

Мета

  • навчальна: узагальнити та систематизувати знання та вміння  учнів з даної теми;
  • виховна:  виховувати колективізм, вміння працювати в групах, толерантне ставлення до товаришів, зацікавленість у вивченні предмета;
  • розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навички роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.

Тип уроку: урок перевірки знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, картки із завданнями. 

Хід уроку

І. Організаційний етап. 

ІІ. Оголошення теми, мети уроку.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація знань.

На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з цієї теми.

 

ІV. Застосування знань та вмінь

Подорож до країни Алгоритміки.

Учні поділяються на дві команди та обирають капітана і назву команди.

Завдання 1. Привітання.

Виконати алгоритм, поданий на дошці.

C:\Users\comp\Desktop\алг 3.jpg

 

Завдання 2. Висловлювання.

Учні записують по 5 висловлювань, що стосуються інформатики (1 команда – істинні, а 2 команда - хибні).

 

Завдання 3. Пазл.

Учні складають з поданого набору слів визначення.

Алгоритм, у якому команди виконуються залежно від заданої умови, називають алгоритмом з розгалуженням.

Алгоритм, у якому передбачено повторне виконання команд, називають алгоритмом з повторенням.

Завдання 4. Пішохід.

Скласти блок-схему переходу через дорогу у формі розгалуження.

 

Завдання 5. Бліц-турнір.

Дайте відповіді на запитання

Чіткий наказ для виконання певних дій. (Команда)

Послідовність команд, яка призводить до результату. (Алгоритм)

Виконавець в середовищі Скретч. (Спрайт)

Місце, де відбуваються події в  середовищі Скретч.  (Сцена)

Основне логічне поняття. (Висловлювання)

Структура алгоритму, де можна обрати команди залежно від умови. (Розгалуження)

 

Той, хто виконує команди. (Виконавець)

Схематичне подання алгоритму. (Блок-схема)

Програма в середовищі Скретч. (Скрипт)

Кнопка запуску програми. (Прапорець)

Висловлювання, в якому заперечується його зміст. (Заперечення)

Структура алгоритму, де відбувається повторення команд. (Повторення)

 

V. Практичне завдання.

1. Інструктаж з техніки безпеки.

2. Проект «Акваріум»

3. Гімнастика для очей

 

VІ. Підсумок уроку.  Оцінювання учнів.

 

VІI. Домашнє завдання.

        Скласти кросворд по темі «Алгоритми»

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку