Урок - подорож по країнам Європи ,проведений з метою систематизації та узагальнення знань з використанням інтерактивних видів діяльності, такі як "Onion rings",“Find your partner”. Для фізкультпаузи використано нейрогімнастику.Урок насичений цікавою інформацією про кожну з представлених країн.
Тема: “Ми - європейці”
Цілі:
Освітні:
Розвиваючі:
Виховні:
Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.
Обладнання : фонограми пісні : “HelloI”, аудіопрогравач; комп’ютер, презентація до уроку з використанням Інтернет-матеріалів
Форма проведення:' урок – подорож
Хід уроку:
І.Підготовка до сприйняття іноземної мови. 1Привітання. Привітальна пісня
Goog morning,children. I am glad to see you.
How to say Hello in France? In Spain?In Germany? In Japan?In Italy? In Jerusalem?
Let`s sing the song “Hello”
2.Мовна зарядка.
How are you?
Вправа “Мікрофон” .
Ask your frіend how is he/she ?
3.Фонетична зарядка
- Щоб краще підготувати наші язички до уроку давайте онайомимося з жартівливим віршиком. В ньому повторюється певний звук. Послухайте і скажіть,який це звук.
Lion, lion, lazybone,
Lion had two telephones.
Lion rings his lioness up
And invites her something hunt.
-Ознайомимося з невідомими словами:
lazybone
lioness
hunt
Про що цей вірш?
-Давайте спробуємо прочитати швико вірш. Ще швидше,і ще швидше.
- Thank you, children. Very good.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку:
Сьогодні у нас урок-подорож.
Tell me what topic do we speak about?
- Правильно, і сьогодні ми з вами перевіримо, як ви засвоїли її.
The topic of the lesson is on the blackboard: We are Europeans.
Ви знаєте, що ця тема дуже важлива для нас українців. Наша країна знаходиться в центрі Європи і всіма силами прагне стати повноправною частиною Європейського Союзу. І влітку відбулася історична подія для нас — українцям дозволено перебувати на території держав, що входять до Європейського Союзу,лише з біометричним паспортом без жодних перешкод ми можемо подорожувати, дізнаватися про культуру та традиції інших народів.
На жаль у вас ще немає паспорту, тому ми здійснемо урок-подорож до країн Європи. Адже ми - європейці і повинні знати багато про країни Європи.
Our aims:
revise the vocabulary;
use the forms of the verb to be
practice speaking, reading, listening and writing skills;
play different games.
Слухайте уважно і в кінці уроку вам потрібно буде вибрати ту країну, яка вам найбільше сподобаєтья, і ви захочете її відвідати в першу чергу.
Тим паче, що нас туди запросили. Хто? Скоро побачите.
ІІІ. Узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок. Подорож по станціям-країнам.
1.Активізація лексичного матеріалу;
A)Name the country.
What counry is this?
2.Станція- країна Франція.
Діти, я отримала декілька відео. Давайте подивимося,що в першому відео.
Відео — звернення до учнів.
Hello. My name is Kate. I am eleven. I am from France. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.
Children where is Kate from?
Kate asked me to tell you some interesting information about France.
Look at the slide.This is France.
Дуже красива і неповторна країна. Столицею є дивовижне місто Париж. В ньому ви можете побачити Тріумфальну арку, Ейфелеву вежу,королівський палац Лувр з сучасною проекцією піраміди і багато інших красивих місць. Але саме цікаве місце для дітей — це Євродіснейленд неподалік від Парижу. Там сотні атракціонів, парадів, шоу.
Welcome to France.
Aле Кейт підготувала завдання для вас, щоб дізнатися чи добре ви вчите англійську мову.
Вправа “Listen and Point”
В класі розвішані картки з назвами країн. Завдання: знайти і вказати на названу країну.
I like …
3.Станція — країна Англія.
Відео — звернення до учнів.
Hello. My name is Sophiya. I am eleven. I am from England. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.
Children where is Sophiya from ?
Sophiya asked me to tell you some interesting information about England.
Сама головна в країна — королева Єлизавета ІІ. Їй вже 91 рік і британці дуже люблять свою королеву. Столицею є Лондон, і червоним двоповерховим автобусом ньому ви можете побачити Палац Парламенту з Біг Беном і ервоним двоповерховим автобусом.Такж на слайді розміщено фото палацу королеви з процесією вартових і відомий Тауерський міст.
Sophiya has a task for you.
Вправа “Find your partner”
Each country has its flag. What country is it?Let`s revise.
Вчитель роздає два набора карток з назвами країн та їх прапорами. Завдання: віднайти пару,підібравши прапор країни до її назви.
4.Станція — країна Іспанія.
Відео — звернення до учнів.
Hello. My name is Nast . I am eleven. I am from Spain. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.
Children where is Nast from ?
Nast asked me to tell you some interesting information about Spain.
Столицею є Мадрід- місто надзвичайної архітектури. В країні дуже тепло ,влітку спекотно тому жарка частина дня перетворюється на сієсту — час, коли люди перестають працювати ,а трохи згодом відновлюється робота. Там гарні чоловіки називаються мачо. Вони гарно грають на гітарі, а іспанки танцюють іспанський танець фламенко.
На слайді ви бачите королівський палац в Мадріді і в Барселоні є Храм Святого Сімейства.
I have a task from Nast.
Вправа “What letter is missing?”
Eng.and, Gre.ce, Fr.nce, I.aly, Ger.any, U.raine,Spai.e.
5 Станція — країна Італія.
Відео — звернення до учнів.
Hello. My name is Tania . I aTm eleven. I am from Italy. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.
Children where is Tania from ?
Tania asked me to tell you some interesting information about her country.
This is Italy. The capital is Rome. Рим — це місто стародавніх пам`яток, воно зберегло залишки давньої Римської імперії, зокрема Римський колізей,де проходили гладіаторські бої. Одне з цікавих місць є Пізанська вежа, або падаюча вежа. Італія — це країна піци, оливок
I have a task from Таnia.
Вправа на вживання форм дієслова to be.
Fill in the gaps .Use the necessary card.
She… from Spain.
We...from Germany.
I… from Ukraine.
He … from France.
You … from Greece.
Нейрогімнастика.
6.Станція — країна Греція.
Відео — звернення до учнів.
Hello. My name is Liz. I am eleven. I am from Greece. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.
Children where is Lizfrom ?
Liz asked me to tell you some interesting information about her country.
Яло поThis is Greece. Це країна, яка зберегла багату культуру своїх предків — давніх греків. Дуже давно- це була одна з найбільш розвинених країн того часу, багато наук взяли початок з Давньої Греції. Давні греки вважали, що їх боги жили на горі Олім і самий головний бог був Зевс. І щоб прославити своїх богів греки будували їм храми.Олімпійські ігри організували греки. Ви бачите Парфенон, театр Епідавра.
Вправа Onion rings
- It's time to make up the dialogues. will be the pupils of Green School. Some of you will be hosts and some of you will be guests. Учні утворюють два кола і діляться на пари для діалогу Для самостійної роботи в парах учням відводиться 3-4 хвилини, а потім діалоги 3-5 пар заслуховуються перед класом.)
7.Станція — країна Німеччина.
Відео — звернення до учнів.
Hello. My name is Vicky I am eleven. I am from Germany. My counry is amazing. Weicome to our country. And I have a task for you.
Children where is Vicky from ?
Vicky asked me to tell you some interesting information about her country.
The capital of Germany is Berlin. В Берліні ви можете побачити Браденбурзькі ворота,в Німеччині є казково красивий замок Нойшванштайн.
І have a task from Vicky.
Робота з текстом
Read the text and fill in the chart.
8. Станція — країна Україна.
Яка столиця України?
Які визначні місця Києва?
I have the task for you.
In every country children like doing some activities.
What do you like doing? What you don`t like doing?
IV Підведення підсумків.Оцінювання.
Наприкінці нашої подорожі висловте свої враження від нашої подорожі і прикріпіть смайлик біля тієї країни, яка сподобалася найбільше.
Поясніть чому.
Оцінювання .
Домашнє завдання.