Урок англійської мови для 3-го класу на тему "Ми - європейці"

Про матеріал

Урок - подорож по країнам Європи ,проведений з метою систематизації та узагальнення знань з використанням інтерактивних видів діяльності, такі як "Onion rings",“Find your partner”. Для фізкультпаузи використано нейрогімнастику.Урок насичений цікавою інформацією про кожну з представлених країн.

Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови

  •                      в 3 класі.

Тема: “Ми - європейці”

Цілі:

Освітні:

  • Узагальнення вивченого матеріалу по темі « В літнньому таборі відпочинку Грінвудів”
  • Практикувати вживання запитання “Where are you from?” та відповідь на нього“I am from…”.
  • Закріплювати вивчений матеріал в невеликих діалогах.
  • Активізація лексики за темою;
  • Навчання спілкуванню англійською мовою.

Розвиваючі:

  • розвивати вміння спілкуватися;
  • розвивати вміння висловити свою думку англійською мовою;
  • розширювати кругозір учнів.

Виховні:

  • вдосконалення навичок роботи в колективі;
  • виховувати шанобливе ставлення до культури та історії іншої країни;
  • виховання цивілізованої особистості, культури спілкування і поведінки.

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.

 

Обладнання : фонограми пісні : “HelloI”, аудіопрогравач; комп’ютер, презентація до уроку з використанням Інтернет-матеріалів

Форма проведення:' урок – подорож


 

 

 

 

 

 

 

                                                               Хід уроку:

І.Підготовка до сприйняття іноземної мови. 1Привітання. Привітальна пісня

Goog morning,children. I am glad to see you.

How to say Hello in France? In Spain?In Germany? In Japan?In Italy? In Jerusalem?

Let`s sing the song “Hello”

 

2.Мовна зарядка.

How are you?

 Вправа   “Мікрофон” .

Ask your frіend how is he/she ?

 

3.Фонетична зарядка
- Щоб краще підготувати наші язички до уроку давайте онайомимося з жартівливим віршиком. В ньому повторюється певний звук. Послухайте і скажіть,який це звук.

 

Lion, lion, lazybone,
Lion had two telephones.
Lion  rings his lioness up
And invites her something hunt.

-Ознайомимося з невідомими словами:

lazybone

lioness

hunt

Про що цей вірш?

-Давайте спробуємо прочитати швико вірш. Ще швидше,і ще швидше.

- Thank you, children. Very good.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку:

Сьогодні у нас урок-подорож.

 Tell me what topic do we speak about?

- Правильно, і сьогодні ми з вами перевіримо, як ви засвоїли її.

The topic of the lesson is on the blackboard: We are Europeans.

Ви знаєте, що ця тема дуже важлива для нас українців. Наша країна знаходиться в центрі Європи і всіма силами прагне стати повноправною частиною Європейського Союзу. І влітку відбулася історична подія для нас — українцям дозволено перебувати на території держав, що входять до Європейського Союзу,лише з біометричним паспортом без жодних перешкод ми можемо подорожувати, дізнаватися про культуру та традиції інших народів. 

 На жаль у вас ще немає паспорту, тому ми здійснемо урок-подорож до країн Європи. Адже ми - європейці  і повинні знати багато про країни Європи.

Our aims:

revise the vocabulary;

use the forms of the verb to be

practice speaking, reading, listening and writing skills;

play different games.

Слухайте уважно і в кінці уроку вам потрібно буде вибрати ту країну, яка вам найбільше сподобаєтья, і ви захочете її відвідати в першу чергу.

 Тим паче, що нас туди запросили. Хто? Скоро побачите.
 

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок. Подорож по станціям-країнам.

1.Активізація лексичного матеріалу;

A)Name the country.

What counry is this?

2.Станція- країна Франція.

Діти, я отримала декілька відео. Давайте подивимося,що в першому відео.

Відео — звернення до учнів.

Hello. My name is Kate. I am eleven. I am from France. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.

Children where is Kate from?

Kate asked me to tell  you some interesting information about France.

Look at the slide.This is France.

Дуже красива і неповторна країна. Столицею  є дивовижне місто Париж. В  ньому ви можете побачити Тріумфальну арку, Ейфелеву вежу,королівський палац Лувр з сучасною проекцією піраміди і багато інших красивих місць.  Але саме цікаве місце для дітей — це Євродіснейленд неподалік від Парижу. Там сотні атракціонів, парадів, шоу.

Welcome to France.

Aле Кейт підготувала завдання для вас, щоб дізнатися чи добре ви вчите англійську мову.

Вправа “Listen and Point

В класі розвішані картки з назвами країн. Завдання: знайти і вказати на названу країну.

I like

3.Станція — країна Англія.

Відео — звернення до учнів.

Hello. My name is Sophiya. I am eleven. I am from England. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.

Children where is Sophiya from  ?

Sophiya asked me to tell  you some interesting information about England.

Сама головна в країна — королева Єлизавета ІІ. Їй вже 91 рік і британці дуже люблять свою королеву. Столицею є Лондон, і червоним двоповерховим автобусом ньому ви можете побачити Палац Парламенту з Біг Беном і ервоним двоповерховим автобусом.Такж на слайді розміщено фото палацу королеви з процесією вартових і відомий Тауерський міст.

Sophiya has a task for you.

 Вправа “Find your partner”

Each country has its flag. What country is it?Let`s revise.

Вчитель роздає два набора карток з назвами країн та їх прапорами. Завдання: віднайти пару,підібравши прапор країни  до її назви.

4.Станція — країна Іспанія.

Відео — звернення до учнів.

Hello. My name is Nast . I am eleven. I am from Spain. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.

Children where is Nast from  ?

Nast  asked me to tell  you some interesting information about Spain.

Столицею є Мадрід- місто надзвичайної архітектури. В країні дуже тепло ,влітку спекотно     тому жарка частина дня перетворюється на сієсту — час, коли люди перестають працювати ,а трохи згодом відновлюється робота. Там гарні чоловіки називаються мачо. Вони гарно грають на гітарі, а іспанки танцюють іспанський танець фламенко.

На слайді ви бачите королівський палац в Мадріді і в Барселоні є Храм Святого Сімейства.

I have a task from Nast.

Вправа “What letter is missing?”

Eng.and, Gre.ce, Fr.nce, I.aly, Ger.any, U.raine,Spai.e.

 

5 Станція — країна Італія.

Відео — звернення до учнів.

Hello. My name is Tania . I aTm eleven. I am from Italy. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.

Children where is Tania  from  ?

Tania asked me to tell  you some interesting information about her country.

This is Italy. The capital is Rome. Рим — це місто стародавніх пам`яток, воно зберегло залишки давньої Римської імперії, зокрема Римський колізей,де проходили гладіаторські бої. Одне з цікавих місць є Пізанська вежа, або падаюча вежа. Італія — це країна піци, оливок

I have a task from Таnia.

Вправа на вживання форм дієслова to be.

Fill in the gaps .Use the necessary card.

She… from Spain.

We...from Germany.

I… from Ukraine.

He … from France.

You … from Greece.

 

Нейрогімнастика.

 

6.Станція — країна Греція.

 

Відео — звернення до учнів.

Hello. My name is Liz. I am eleven. I am from Greece. My counry is wonderful. Weicome to our country. And I have a task for you.

Children where is Lizfrom  ?

Liz asked me to tell  you some interesting information about her country.

Яло поThis is Greece.  Це країна, яка зберегла багату культуру своїх предків — давніх греків. Дуже давно- це була одна з найбільш розвинених країн  того часу, багато наук взяли початок з Давньої Греції. Давні греки вважали, що їх боги жили на горі Олім і самий головний бог був Зевс. І щоб прославити своїх богів греки будували їм храми.Олімпійські ігри організували греки. Ви бачите Парфенон, театр Епідавра.

Вправа Onion rings
- It's time to make up the dialogues.  will be the pupils of Green School. Some of you will be hosts and some of you will be guests. Учні утворюють два кола і діляться на пари для діалогу   Для самостійної роботи в парах учням відводиться 3-4 хвилини, а потім діалоги 3-5 пар заслуховуються перед класом.)

 

7.Станція — країна Німеччина.

Відео — звернення до учнів.

Hello. My name is Vicky I am eleven. I am from Germany. My counry is amazing. Weicome to our country. And I have a task for you.

Children where is Vicky  from  ?

Vicky asked me to tell  you some interesting information about her country.

The capital of Germany is Berlin. В Берліні ви можете побачити Браденбурзькі ворота,в Німеччині є казково красивий замок Нойшванштайн.

І  have a task from Vicky.

Робота з текстом

Read the text and fill in the chart.

8. Станція — країна Україна.

Яка столиця України?

Які визначні місця Києва?

I have the task for you.

In every country children like doing some activities.

What do you like doing? What you don`t like doing?

IV Підведення підсумків.Оцінювання.

Наприкінці нашої подорожі висловте свої враження від нашої подорожі і прикріпіть смайлик біля тієї країни, яка сподобалася найбільше.

Поясніть чому.

Оцінювання .

Домашнє завдання.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додав(-ла)
Гудим Ольга
Додано
7 січня
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку