Урок англійської мови на тему "FOOD"

Про матеріал

Урок англійської мови в 3 класі на тему: "Продукти харчування"

На уроці діти розвивають навички говоріння, читання, аудіювання та письма. Навчаються вживати сполучник but. Такі речення допомагають їм висловити свою думку, виділити себе, як ідивідуальну особистість з своїми вподобаннями. Урок проходить легко, ненав'язливо. Кожен може використати цей урок, доповнивши наочністю чи мультимедійною презентацією.

Перегляд файлу

Урок  іноземної  мови  у  3   класі

ТЕМА:  Продукти харчування

МЕТА: повторити й активізувати вивчені лексичні одиниці, навчити використовувати сполучник but, навчити висловлювати свої вподобання, розвивати навички читання, письма, говоріння, виховувати ввічливість у спілкуванні.

ОБЛАДНАННЯ: підручник, зошит, звуковий супровід, ілюстрації, роздатковий матеріал.

 

                             ХІД     УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.ПРИВІТАННЯ

Діти хором:Good morning to you

 Good morning to you

                       We are all in our places

                       With sunshiny faces

                       Good morning to you

 Good morning to you

Вч. Good morning  dear children. I am glad to see all of you in your places. Let’s start our lesson.

2.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Today we are going to speak about foods. Продовжуємо спілкування на тему «Продукти харчування». Ми навчимось сьогодні розповідати про те, що нам подобається, а що – ні. А допоможе нам в цьому

This little, beautiful pussy-cat. (вчитель дістає маленьке іграшкове кошеня)

 

3.ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА

Вч. Who can say what does a pussy-cat like to eat?

Уч.1: fish,

Уч.2 meat,

Уч.3 milk.

Вч. Very good. Let’s repeat this words and practice pronunciation of English sounds I and i: Repeat after me, please.

Fish – meat

Milk- meal

Chicken – cheese

Діти повторюють спочатку всі разом, потім кілька учнів один за одним.

 

4.ЛЕКСИЧНА ЗАРЯДКА

Вч.Now let’s recite a poeme. Repeat after me, please

Little, little pussy-cat

What do you like to eat?

Something tasty like a fish

Sausages and meat

(діти повторюють хором кожен рядок окремо, а потім пробують повторити усю римівку)

 

2.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.ПОВТОРЕННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

Вч.Very well. Let’s repeat names of different foods in English. Please, look, say and translate.(Переклад слів за картинками. Додаток №1. Вчитель показує картинку із зображенням тарілки салату, наприклад. Завдання дитини сказати те, що вона бачить, спочатку англійською мовою, потімукраїнською.)

Вч. For example, an apple – яблуко

Уч.1 a salad – салат

Уч.2 meat – м'ясо

Уч.3 a cabbage – капуста (і т. д.)

(За кожне правильно назване і перекладене слово дитина отримує плюсик)

 

2. ВВЕДЕННЯ НОВИХ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ

Вч. (взявши на руки кошеня і зробивши вигляд, що воно щось сказало) Well, our pussy-cat wants to give us more words today. Open your books on page 110 Ex.2. Look, listen and repeate. (Подання нових слів за допомогою аудиозапису. Перший раз діти слухають і слідкують, другий раз повторюють кожне слово. Після прослуховування і повторення вчитель ще раз прочитує слова пояснюючи дітям їх значення)

 

3.ЧИТАННЯ

Вч. Now let’s play a game “BINGO” . You have such cards (вчитель показує дітям з якими саме картками вони будуть працювати на даний час) Див. додаток №2. Lets read these words and phrases one by one. Кожне почуте прочитане слово знаходимо і закреслюємо. Хто перший закреслює всі клітинки, вигукує «Бінго», а значить -  перемагає.

 

4.ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ

Вчитель робить вигляд, що кошеня щось сказало.  Our  Pussy-cat says we are tired. That’s why let’s have a rest. We’ll sing a song about friends and dance a little. Stand up, please.

(діти співають під музичний супровід і виконують елементи танцю)

 

The more we get together, together, together

The more we get together, the happier we’ll be

For your friends are my friends

And my friends are your friends

The more we get together, the happier we’ll be

 

5. АУДІЮВАННЯ

Вч. Our pussy-cat wants us to listen to a dialogue`. Але наше завдання не просто прослухати діалог,  ми маємо дати відповідь на питання: What does Vicky like to eat, pizza or ice-cream? Правильну відповідь ви маєте вибрати із двох слів на картці, закресливши зайве (додаток№3) Are you ready? Well, listen then. (ex.1 p.110)  ( Діти слухають аудиозапис вправи, а потым пыд наглядом вчителя виконують завдання. За правильну відповідь отримують додаткові плюсики).

 

6.ПОДАННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

Вч. Well done. You are very attentively. Ми вияснили, що Вікі любить морозиво, але не любить піци. А хто, діти, знає як сказати англійською мовою «Я люблю салат»?

Учень: I like salad

Вч. Very good. А як сказати “Я не люблю суп?»

Учень2: I don’t like soup.

Вч. You are riht. Молодці. Але все це можна сказати одним реченням. Як це зробити нам скаже наше кошеня. (Вчитель промовляє речення від імені кошеняти і одночасно вивішує сполучник but на дошці, наголошуючи на ньому)

I like fish, but I don’t like fruits

Речення записується на дошці.

Вч.Read after me all together

Діти хором: I like fish, but I don’t like fruits

Уч. 1: I like fish, but I don’t like fruits

 Уч.2: I like fish, but I dont like fruits

7.ГРА НА ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ  (a chain)

Play a gamesays our pussy-cat. У кожного з вас по дві маленькі картинки (додаток№4)  

Ваше завдання швидесенько сказати, що ви любите, а чого не любите англійською мовою за даним зразком і передати хід іншому, торкнувши його рукою.  Clear? Well, let’s start

Уч. 1 I like bread but I don’t like pizza

УЧ .2 I like tomatoes but I don’t like cucumbers

Уч. 3 I like oranges but I don’t like lemons і т. д.

За правильно сказане речення діти отримують додаткові плюсики.


8.ПИСЬМО

Вч. Now open your copybooks and wright down the date. Let’s do exercise 4 in your books on page 111. Наше завдання списати речення вставляючи слова Із таблички. Поки що ми працюємо із першим стовпчиком таблички.  We are talking about breakfast. And the first sentence is on the blackboard. Вчитель записує на дошці

I like toasts but I don’t like bread and butter for breakfast

Діти самостійно працюють, вчитель підказує, перевіряє і нагороджує додатковими плюсиками  тих, хто швидше і краще справляється із завданням.

3. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вч. Молодці. Оскільки наш урок добігає кінця open your daybooks, please and wright down your home work. Exercise 4 on page 111, ваше завдання написати із даної таблички по одному реченню, що стосуються ланчу, обіду та вечері, так як ми щойно написали про сніданок.

2. ПІДСУМКИ

Вч. Well, our pussy-cat wants to know if you like our lesson.  Do you like today’s  lesson?

Уч. Yes, we do

Вч.And what did you learn on our lesson? Чого навчились на нашому уроці?

Уч.2 Ми навчились правильно вживати слово but у реченнях. Наприклад,

 I like toasts but I don’t like bread and butter for breakfast

Вч. Very good. You work hard and I’ll give you your marks (вчитель виставляє оцінки, аргументуючи своє рішення) The lesson is over. See you next time.


C:\Users\oper\Desktop\2012_08_27\анг 2.tif

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
1774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку