Урок англійської мови. Тема: Мої улюблені предмети.

Про матеріал

Тема: Мої улюблені предмети

Мета: - повторити та удосконалювати навички вживання днів тижня та

назв шкільних предметів;

- вчити учнів висловлювати власну думку стосовно улюбленого

предмета, користуючись конструкцією I like як відповіддю на

запитання What lesson do you like?

- ознайомити з новою лексикою;

- розвивати навички читання та перекладу, а також усного

мовлення з опорою на нові лексичні одиниці;

- формувати позитивні риси характеру;

- виховувати навички самоконтролю та бажання вчитися.

Перегляд файлу

Дата 03.02.17

Англійська мова

3-А клас

 

Тема: Мої улюблені предмети

Мета: - повторити та удосконалювати навички вживання днів тижня та

            назв шкільних предметів;

         - вчити учнів висловлювати власну думку стосовно улюбленого

            предмета, користуючись конструкцією I like як відповіддю на  

            запитання What lesson do you like?

               - ознайомити з новою лексикою;

     - розвивати навички читання та перекладу, а також усного

       мовлення з опорою на нові лексичні одиниці;

     - формувати позитивні риси характеру;

     - виховувати навички самоконтролю та бажання вчитися.

 

Обладнання: картки з днями тижня,

                    назвами шкільних предметів та дій, завдання для фонетичної  

                    розминки.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент

1) Good morning children!

Good morning teacher!

I am glad to see you.

I am glad to see you too.

Who is on duty today?

I am on duty today.

Introduce yourself.

My name is ... . I live in Chornyi Potik. I am eight. I am a pupil.

Who is absent today?

.... is (are) absent today. (Nobody is absent)

What is your hometask for today?

My hometask is .....

What day is it today?

It is ...

 

2)повідомлення теми та мети уроку

 

  1. Перевірка домашнього завдання

1) Вчитель перевіряє знання учнями назв предметів, задаючи запитання:

What lessons do you know?

What lessons have you got on ...?

When is English?

 

2) Вчитель показує учням картки з написаними на них назвами предметів, учні повинні прочитати та перекласти їх.

 

  1. Учні один одному задають запитання

When is Music?

It is on Monday.

When is Sport?

It is on Monday, Wednesday and Friday

 

  1. Фонетична розминка

 

th

   [    ]         [    ]

this           three

that          thank

mother     thin

brother     thick

father       thing

the        thirteen

they        maths

 

 

 

  1. Вправа-змагання

Учні виконують вправу 1, ст..26 в робочому зошиті, хто швидше правильно підпише малюнки назвами навчальних предметів.

 

IMG_0001 (2)

 

 

 

 

  1. Розвиток навичок аудіювання.

1) Вп.1, ст.55

Вчитель читає, учні слухають та намагаються зрозуміти про що йдеться

  1. виконання вправ після аудіювання та опрацювання слова «favourite”

      вп.2, ст.55

 

  1. Введення нового лексичного матеріалу

 

  1. ознайомити учнів із виразом I like і практикувати у його використанні

 

На дошці написані слова і діти складають речення за поданою таблицею

 

 

 

 

I like

 

English

Maths

Ukrainian

Music

Sport

Art

Reading

 

 

  1. ознайомити учнів із діями, які можна виконувати на уроках:

speak English

sing songs

run      

draw

read     

write

jump  

paint

play games

count

do sums

learn poems

 

  1. виконання вправи в робочому зошиті

 

IMG_0001

 

  1. Розвиток усного мовлення з опорою на нові лексичні одиниці

 

     Вп.3, 4, ст.55 (гра з мікрофоном)

 

  1. Домашнє завдання

Вп.1, ст.55 (читати та перекладати)

 

  1. Підсумки уроку

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
26 грудня 2018
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку