Урок англійської мови у 3 класі "Школа. Повсякденні справи"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови у 3 класі за темою "Школа. Повсякденні справи" за підручником О.Д. Карпюк
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови у 3 класі                            Дата_____________________

Тема уроку/ The subject of the lesson: Школа. Повсякденні справи.

Завдання уроку/Aims:

  • повторити ЛО за темою;
  •         навчати розпізнавати виучувані ЛО;
  •         удосконалювати навички читання;
  •         розвивати мовні та мовленнєві навички учнів за темою;
  •         розвивати ерудицію, логічне мислення;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати.

 

Хід уроку/ Procedure

  1.               Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання/Greetings.

T:  Hello everybody! How are you?

I hope you are happy, but not sad. Сподіваюся, що у вас гарний настрій. Choose one smiley and say: «I am happy» or «I am sad». Обери той Смайлик, який відповідає твоєму настрою. Well! Let's start our lesson.

Повідомлення теми, мети уроку/Aim of the lesson:

The topic of our today`s lesson is «Our everyday routines». Ми продовжимо розмову про те, що ми робимо щодня. Сьогодні у нас багато роботи. Пограємо в гру з м’ячиком, багато чого згадаємо, розповімо вірші, зловимо Мушку- Звушку. 

Фонетична розминка. Phonetic Drill

Big and small.

Short and tall.

Young and old.

Hot and cold.

Діти читають вірш і ловлять звуки, які принесла Мушка-Звушка

(плескають в долоні, коли чують звук [ͻ])

Перевірка домашнього завдання.

Вчитель контролює виконання домашнього завдання учнями (вивчити напам’ять слова частотності).

  1. Основна частина уроку.

Vocabulary Revision. Повторення лексики за темою.

(Вчитель показує картки з  щоденними діями, учні повторюють.

Вчитель показує, а учні озвучують дію, що зображена на малюнку.)

 

Rhymes Revision. Повторення римівок.

Every day, every day

Little children like to play:

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,

Thursday, Friday, Saturday.

                 *          *          *

 

Tick-tock, tick-tock,

It’s 10 o’clock.

 

Game with a ball. Гра з м’ячиком.

  1. Tick-tock, tick-tock,

I wake up at 6 o’clock.

  1. Tick-tock, tick-tock,

I have breakfast at 7 o’clock.

  1. Tick-tock, tick-tock,

I go to school at 8 o’clock.

  1. Tick-tock, tick-tock,

I have lunch at 10 o’clock.

  1. Tick-tock, tick-tock,

I have dinner at 1 o’clock.

  1. Tick-tock, tick-tock,

I do my homework at 3 o’clock.

 

Фізкультхвилинка.

Brush, brush your hair and say

This is a happy day!

Clap, clap your hands and say

This is a happy day!

Stamp, stamp your feet and say

This is a happy day!

Brush your hair!

Clap your hands!

Stamp your feet!

 

 

Reading. Team work. Make the Story. Читання. Створення історії.

(Діти отримують конверт із завданням.)

Т : Ось історія дитини, яка щодня ходить до школи. Нажаль, я дуже поспішала сьогодні до вас на урок, швидко збиралася і переплутала всі речення у конвертику. Допоможіть мені скласти розповідь правильно.

I have breakfast.

I go to bed.

I do my homework.

I wake up at 7 o`clock.

I go to school at 9 o`clock.

I wash my face and clean my teeth.

I make my bed.

I have dinner.

I watch cartoons.

 

  1. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку. Рефлексія. Оцінювання.

Дякую за урок, діти. Ви були старанними й кмітливими. Сподіваюся, запам’ятали і повторили все, що стосується нашої виучуваної теми.

Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?

Яке завдання було найскладніше?

Яке завдання найбільше сподобалося?

Домашнє завдання.

Записати декілька речень, що ви робите у неділю, у свій вихідний день.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I have breakfast.

I go to bed.

I do my homework.

I wake up at 7 o`clock.

I go to school at 9 o`clock.

I wash my face and clean my teeth.

I make my bed.

I have dinner.

I watch cartoons.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Korchynska Solomia
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 березня 2019
Переглядів
3260
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку