План-конспект уроку англійської мови у 3 класі Дата_____________________
Тема уроку/ The subject of the lesson: Школа. Повсякденні справи.
Завдання уроку/Aims:
Хід уроку/ Procedure
T: Hello everybody! How are you?
I hope you are happy, but not sad. Сподіваюся, що у вас гарний настрій. Choose one smiley and say: «I am happy» or «I am sad». Обери той Смайлик, який відповідає твоєму настрою. Well! Let's start our lesson.
Повідомлення теми, мети уроку/Aim of the lesson:
The topic of our today`s lesson is «Our everyday routines». Ми продовжимо розмову про те, що ми робимо щодня. Сьогодні у нас багато роботи. Пограємо в гру з м’ячиком, багато чого згадаємо, розповімо вірші, зловимо Мушку- Звушку.
Фонетична розминка. Phonetic Drill
Big and small.
Short and tall.
Young and old.
Hot and cold.
Діти читають вірш і ловлять звуки, які принесла Мушка-Звушка
(плескають в долоні, коли чують звук [ͻ])
Перевірка домашнього завдання.
Вчитель контролює виконання домашнього завдання учнями (вивчити напам’ять слова частотності).
Vocabulary Revision. Повторення лексики за темою.
(Вчитель показує картки з щоденними діями, учні повторюють.
Вчитель показує, а учні озвучують дію, що зображена на малюнку.)
Rhymes Revision. Повторення римівок.
Every day, every day
Little children like to play:
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday.
* * *
Tick-tock, tick-tock,
It’s 10 o’clock.
Game with a ball. Гра з м’ячиком.
I wake up at 6 o’clock.
I have breakfast at 7 o’clock.
I go to school at 8 o’clock.
I have lunch at 10 o’clock.
I have dinner at 1 o’clock.
I do my homework at 3 o’clock.
Фізкультхвилинка.
Brush, brush your hair and say
This is a happy day!
Clap, clap your hands and say
This is a happy day!
Stamp, stamp your feet and say
This is a happy day!
Brush your hair!
Clap your hands!
Stamp your feet!
Reading. Team work. Make the Story. Читання. Створення історії.
(Діти отримують конверт із завданням.)
Т : Ось історія дитини, яка щодня ходить до школи. Нажаль, я дуже поспішала сьогодні до вас на урок, швидко збиралася і переплутала всі речення у конвертику. Допоможіть мені скласти розповідь правильно.
I have breakfast.
I go to bed.
I do my homework.
I wake up at 7 o`clock.
I go to school at 9 o`clock.
I wash my face and clean my teeth.
I make my bed.
I have dinner.
I watch cartoons.
Підведення підсумків уроку. Рефлексія. Оцінювання.
Дякую за урок, діти. Ви були старанними й кмітливими. Сподіваюся, запам’ятали і повторили все, що стосується нашої виучуваної теми.
Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?
Яке завдання було найскладніше?
Яке завдання найбільше сподобалося?
Домашнє завдання.
Записати декілька речень, що ви робите у неділю, у свій вихідний день.
I have breakfast.
I go to bed.
I do my homework.
I wake up at 7 o`clock.
I go to school at 9 o`clock.
I wash my face and clean my teeth.
I make my bed.
I have dinner.
I watch cartoons.