Конспект уроку з англійської мови на тему: "Моя сім'я"
Тема. " Моя сім'я "
Ціль уроку:
освітні:
розвиваючі:
виховні:
Обладнання: дошка, тематичні картинки, комплекти дидактичних роздавальних матеріалів, проектор, комп'ютер.
План уроку:
Хід уроку:
Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку.
Учитель – Good morning, dear children / Доброго ранку, дорогі діти.
Вихованці:
Good morning, good morning, / Добрий ранок, добрий ранок,
Good morning to you, / Добрий ранок,
Good morning, good morning, / Добрий ранок, добрий ранок,
I’m glad to see you. / Я радий тебе бачити.
Учитель - Thank you, sit down, please. / Дякую, сядьте, будь ласка.
Today, I will talk about our family. / Сьогодні я розповім про нашу сім'ю.
Now, our phonetic exercises, / Тепер наші фонетичні вправи,
Sing a song. / Співати пісню. https://www.youtube.com/watch?v=yzzpwUIFmRQ
“Are you sleeping” / "Ти спиш"
Are you sleeping, / Ти спиш,
Are you sleeping, / Ти спиш,
Brother John, / Брат Джон,
Brother John? / Брат Джон?
Morning bells are ringing, / Ранкові дзвони дзвонять,
Morning bells are ringing, / Ранкові дзвони дзвонять,
Ding, ding, dong, / Дінь, дінь, дон,
Ding, ding, dong. / Дінь, дінь, дон.
Учитель - Good, thank you. You’re clever boys and girls. / Добре, дякую. Ви розумні хлопці та дівчата.
Учитель - Today we’ll revise some words. / Сьогодні ми переглянемо деякі слова.
Look at the board, please. Repeat after me. / Подивіться, будь ласка, на екран. Повторюйте за мною.
MY FAMILY/МОЯ СIМ’Я
mother / мати
father / батько
sister / сестра
brother / брат
son / син
daughter / дочка
grandmother / бабуся
grandfather / дідусь
parents / батьки
uncle / дядько
aunt / тітка
nephew / племінник
niece / племінниця
cousin / двоюрідний брат (сестра)
(Учитель перемішує картки, діти хором називають слова англійською)
Учитель - Thank you, now I want to listen to everyone in English. (Дякую, зараз я хочу слухати всіх англійською.)
Now answer my questions: / Тепер дайте відповіді на мої запитання:
Я - Have you got a family? / У вас є сім'я?
Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні
Я - Have you got a mother? / У вас є мати?
Діти - Yes, I have/ No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні
Я - Have you got a father? / У вас є батько?
Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні
Я - Have you got a sister? / У вас є сестра?
Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні
Я - Have you got a brother? / У тебе є брат?
Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні
Я - Do you like have you got a grandmother? / Вам подобається, що у вас є бабуся?
Діти - Yes, I like./ No, I do not like it. / Так, мені подобається. / Ні, не подобається
Я - Have you got a grandfather? / У тебе є дідусь?
Діти - Yes, I have/ No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні
Я - Very well done! Thank you. / Дуже добре зроблено! Дякую.
Choose the correct translation: / Виберіть правильний переклад:
(роздаю картки-таблиці, учні з'єднують слова в таблиці)
mother |
|
брат |
father |
|
мати |
sister |
|
бабуся |
brother |
|
дядько |
grandmother |
|
батько |
grandfather |
|
дідусь |
uncle |
|
сестра |
aunt |
|
тітка |
son |
|
батьки |
daughter |
|
племінник |
parents |
|
двоюрідний брат (сестра) |
nephew |
|
дочка |
niece |
|
син |
cousin |
|
племінниця |
Учні виконують…
Вживайте дієслово have і has в реченнях
Учитель -Make up a dialogue with your partner. Look at the board, please. Use this table. / Складіть діалог зі своїм партнером. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Скористайтеся цією таблицею.
Учитель -Тепер розділіться по парам і розпитайте один одного про свою сім'ю.
- Hello, |
- Hello, |
- Have you got a family? |
- Yes, I have. |
- Is your family big? |
Yes, It is No, it is not |
- Have you got a mother/ father/sister/brother? |
Yes, I have No, I have not |
- What is her/ his name? |
-Her/ His name is… |
- Goodbye |
-Goodbye |
Учитель - And now let's rest and do a workout./ А тепер відпочинимо і зробимо зарядку.
(Вибираю вихованця для проведення зарядки
Учитель - Who want to show the exercises? / Хто хоче показати вправи?
- Stand up, stand still. / Встань, стій на місці.
Hands up, hands down. / Руки вгору, руки вниз.
Hands on hips, sit down. / Руки на стегнах, присідайте.
Stand up, hands to the sides. / Встаньте, руки в сторони.
Bend left, bend right, / Нахил вліво, нахил вправо,
Hands on hips, one, two, three, hop. / Руки на стегнах, один, два, три, хоп.
One, two, three, stop. Stand still. / Один, два, три, зупинись. Стоять нерухомо.
Учитель - Good, thank you. Sit down, please. Take your places. Go on our work. / Добре, дякую. Сідайте, будь-ласка. Займіть свої місця. Продовжимо нашу роботу.
Учитель - Make up sentences using these words. / Складіть речення, використовуючи ці слова.
Учитель - Make up a story about your family. Look at the board, please. I’ll give you 1 min./ Складіть розповідь про свою сім'ю. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Я дам вам 1 хв.
(пояснюю, як за схемою скласти монолог)
My name is… / Мене звати…
I have got a family. / У мене сім'я.
My family is big/ small. / Моя сім'я велика / мала.
I have got a mother/ father. / У мене є мати / батько.
My mother’s name is… / Мою маму звати…
My father’s name is… / Мого батька звати…
I have got a brother/ sister too. / У мене теж є брат / сестра.
My brother’s name is… / Звати мого брата ...
My sister’s name is… / Звати мою сестру ...
I like my family very much. / Мені дуже подобається моя родина.
Учитель - Сьогодні ми говорила про нашу сім'ю. А тепер дайте відповідь на питання.
Що я нового дізнався?
Чому я навчився?
Учні відповідають…
Намалювати свою сім'ю. Скласти розповідь про свою маму або одного члена родини за вашим бажанням.
Учитель - На уроці ми познайомилися з новими словами, складали речення за темою, працювали в парах, розповідаючи про свою родину, знаходили пари слів тощо.
Thank you for your work. Your marks for today are excellent. / Дякую за вашу роботу. Ваші оцінки на сьогодні - чудові.