Урок англійської мови у 6 класі на тему "Моя сім'я"

Про матеріал
Урок подачі нового матеріалу, знайомство з новими лексичними одиницями, розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення, удосконалення навичок читання і аудіювання
Зміст архіву
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови на тему: "Моя сім'я"

 

  
                                                      
                 

 

 

 

Тема. " Моя сім'я "

Ціль уроку:

освітні:

  • тренувати учнів у вживанні лексики на тему «Сім'я»;
  • практикувати в складанні монологічного і діалогічного висловлювання за структурою;
  • тренувати у вживанні дієслова have / has got за зразком.

розвиваючі:

  • розвивати комунікативні навички;
  • розвивати орфографічні навички.

виховні:

  • виховувати почуття поваги і доброзичливості до членів своєї сім'ї;
  • розвивати і підтримувати стійкий інтерес до англійської мови;

Обладнання: дошка, тематичні картинки, комплекти дидактичних роздавальних матеріалів, проектор, комп'ютер.

 

План уроку:

  1. Організаційний момент
  2. Фонетична зарядка
  3. Тренування вивченої лексики
  4. Практика вживання дієслова Have / has got в реченнях
  5. Робота в парах. Складання діалогу
  6. Фізкультхвилинка
  7. Практичні завдання
  8. Монолог
  9. Рефлексія.
  10. Домашнє завдання
  11. Підсумок уроку, оцінювання

 

Хід уроку:

  1.  Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку.

Учитель – Good morning, dear children / Доброго ранку, дорогі діти.

Вихованці:

Good morning, good morning, / Добрий ранок, добрий ранок,

Good morning to you, / Добрий ранок,

Good morning, good morning, / Добрий ранок, добрий ранок,

I’m glad to see you. / Я радий тебе бачити.

Учитель - Thank you, sit down, please. / Дякую, сядьте, будь ласка.

Today, I will talk about our family. /  Сьогодні я розповім про нашу сім'ю.

 

  1.  Фонетична зарядка.

Now, our phonetic exercises, / Тепер наші фонетичні вправи,

Sing a song. / Співати пісню. https://www.youtube.com/watch?v=yzzpwUIFmRQ

“Are you sleeping” / "Ти спиш"

Are you sleeping, / Ти спиш,

Are you sleeping, / Ти спиш,

Brother John, / Брат Джон,

Brother John? / Брат Джон?

Morning bells are ringing, / Ранкові дзвони дзвонять,

Morning bells are ringing, / Ранкові дзвони дзвонять,

Ding, ding, dong, / Дінь, дінь, дон,

Ding, ding, dong. / Дінь, дінь, дон.

Учитель - Good, thank you. You’re clever boys and girls. / Добре, дякую. Ви розумні хлопці та дівчата.

 

  1.  Тренування вивченої лексики.

Учитель - Today we’ll revise some words. / Сьогодні ми переглянемо деякі слова.

Look at the board, please. Repeat after me. / Подивіться, будь ласка, на екран. Повторюйте за мною.

MY FAMILY/МОЯ СIМ’Я

mother / мати

father / батько

sister / сестра

brother / брат

son / син

daughter / дочка

grandmother / бабуся

grandfather / дідусь

parents / батьки

uncle / дядько

aunt / тітка

nephew / племінник

niece / племінниця

cousin / двоюрідний брат (сестра)

(Учитель перемішує картки, діти хором називають слова англійською)

Учитель - Thank you, now I want to listen to everyone in English. (Дякую, зараз я хочу слухати всіх англійською.)

 

Now answer my questions: / Тепер дайте відповіді на мої запитання:

Я - Have you got a family? / У вас є сім'я?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a mother? / У вас є мати?

Діти - Yes, I have/ No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a father? / У вас є батько?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a sister? / У вас є сестра?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a brother? / У тебе є брат?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Do you like have you got a grandmother? / Вам подобається, що у вас є бабуся?

Діти - Yes, I like./ No, I do not like it. / Так, мені подобається. / Ні, не подобається

Я - Have you got a grandfather? / У тебе є дідусь?

Діти - Yes, I have/ No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Very well done! Thank you. / Дуже добре зроблено! Дякую.

Choose the correct translation: / Виберіть правильний переклад:

(роздаю картки-таблиці, учні з'єднують слова в таблиці)

mother

 

брат

father

 

мати

sister

 

бабуся

brother

 

дядько

grandmother

 

батько

grandfather

 

дідусь

uncle

 

сестра

aunt

 

тітка

son

 

батьки

daughter

 

племінник

parents

 

двоюрідний брат (сестра)

nephew

 

дочка

niece

 

син

cousin

 

племінниця

 

Учні виконують…

 

  1. Практика вживання дієслова Have / has got в реченнях.

Вживайте дієслово have і has в реченнях

  1.    Tom … got a small family. (has) / Том… має маленьку сім’ю. (має)
  2.    I…got a nice ball. (have) / Я… маю хороший бал. (є)
  3.    Kate …got a mother. (has) / Кате… має матір. (має)
  4.    You …got a little brother. (have) / Ви… маєте маленького брата. (є)
  5.    … she got a sister? (Has) / … вона має сестру? (Має)

 

  1. Робота в парах. Складання діалогу.

Учитель -Make up a dialogue with your partner. Look at the board, please. Use this table. / Складіть діалог зі своїм партнером. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Скористайтеся цією таблицею.

Учитель -Тепер розділіться по парам і розпитайте один одного про свою сім'ю.

- Hello,

- Hello,

- Have you got a family?

- Yes, I have.

- Is your family big?

Yes, It is

No, it is not

- Have you got a mother/ father/sister/brother?

Yes, I have

No, I have not

- What is her/ his name?

-Her/ His name is…

- Goodbye

-Goodbye

 

  1. Фізкультхвилинка.

Учитель - And now let's rest and do a workout./ А тепер відпочинимо і зробимо зарядку.

(Вибираю вихованця для проведення зарядки

Учитель - Who want to show the exercises? / Хто хоче показати вправи?

- Stand up, stand still. / Встань, стій на місці.

Hands up, hands down. / Руки вгору, руки вниз.

Hands on hips, sit down. / Руки на стегнах, присідайте.

Stand up, hands to the sides. / Встаньте, руки в сторони.

Bend left, bend right, / Нахил вліво, нахил вправо,

Hands on hips, one, two, three, hop. / Руки на стегнах, один, два, три, хоп.

One, two, three, stop. Stand still. / Один, два, три, зупинись. Стоять нерухомо.

Учитель - Good, thank you. Sit down, please. Take your places. Go on our work. / Добре, дякую. Сідайте, будь-ласка. Займіть свої місця. Продовжимо нашу роботу.

 

  1. Практичні завдання.

Учитель - Make up sentences using these words. / Складіть речення, використовуючи ці слова.

  1.    got, mother, a, has, Kate. – Kate has got a mother. / дістала, мати, а, має, Кейт. - У Кейт є мати.
  2.    you, Have, family, a got? – Have you got a family? / Ви, сім'я, маєте? - У вас є сім'я?
  3.    is, My, family, big. – My family is big. / є, Мій, родинний, великий. - Моя родина велика.
  4.    have, I, got, a, brother. – I have got a brother. / маю, я, дістав, а, брат.- У мене є брат.
  5.    father, Have, you, a, got? – Have you got a father? / батько, мав, ти, а, дістав? - У вас є батько?

 

  1.   Монолог.

Учитель - Make up a story about your family. Look at the board, please. I’ll give you 1 min./ Складіть розповідь про свою сім'ю. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Я дам вам 1 хв.

(пояснюю, як за схемою скласти монолог)

My name is… / Мене звати…

I have got a family. / У мене сім'я.

My family is big/ small. / Моя сім'я велика / мала.

I have got a mother/ father. / У мене є мати / батько.

My mother’s name is… / Мою маму звати…

My father’s name is… / Мого батька звати…

I have got a brother/ sister too. / У мене теж є брат / сестра.

My brother’s name is… / Звати мого брата ...

My sister’s name is… / Звати мою сестру ...

I like my family very much. / Мені дуже подобається моя родина.

 

  1. Рефлексія.

Учитель - Сьогодні ми говорила про нашу сім'ю. А тепер дайте відповідь на питання.

Що я нового дізнався?

Чому я навчився?

Учні відповідають…

  1. Домашнє завдання.

Намалювати свою сім'ю. Скласти розповідь про свою маму або одного члена родини за вашим бажанням.

 

  1. Підбиття підсумку уроку. Оцінювання.

Учитель - На уроці ми познайомилися з новими словами, складали речення за темою, працювали в парах, розповідаючи про свою родину, знаходили пари слів тощо.

Thank you for your work. Your marks for today are excellent. / Дякую за вашу роботу. Ваші оцінки на сьогодні - чудові.