Урок-гра «Майстер-шеф»
Клас: 7
Тема: Харчування
Тема уроку: Let’s Cook Together
Мета: сприяти умінню учнів описувати процес приготування їжі, розповідати рецепти різних страв, використовуючи вивчену лексику
Матеріали: картки із завданнями, проектор, малюнки і плакати з логотипом гри, продукти для приготування бутербродів
Хід уроку
І. Привітання і організація класу
ІІ. Введення в іншомовне середовище
-
Гра «Снігова куля». Учні читають початок речення з дошки і додають по одному предмету посуду або кухонного обладнання. Наступний повторює все, що сказав попередній і додає нове слово. Речення: «In my cupboard I have got…»
ІІІ. Основна частина
(оскільки урок нетрадиційний, то і етапи уроку будуть поділятися на конкурси, а не на види діяльності)
-
T: Kitchen is a special place in the house, where the whole family gathers together to eat and to share their news or pans. Here we can try our culinary skills and create new dishes or cook according to old family recipes. So, answer some my questions, please.
-
Can you cook?
-
Do you like cooking?
-
Do you have special family recipes?
-
Do you like watching culinary shows on TV?
-
What shows do you know?
-
Good! Thank you! And now let’s imagine that we are the participants of the Master Chef show. And welcome to my kitchen!
1 конкурс. Визначення капітанів та розподіл на команди.
-
Капітани визначаються за результатами попереднього уроку. І вже вони самі обирають собі членів команди, даючи їм емблеми з фартухами обраного кольору. Діти прикріпляють їх до одягу і стають членами «Червоної» чи «Зеленої» команди.
(За кожен конкурс команди отримують «Яйце» - контейнер із рядком з відомого рецепту. В кінці конкурсної програми вони повинні зібрати з отриманих рядків рецепт, прочитати і назвати страву)
2 конкурс. Наосліп.
-
Один з команди на дотик визначає продукти, які містяться у стаканчиках вчителя. Із вгаданих продуктів команда має вигадати меню сніданку з описом процесу приготування. Продукти різні для різних команд.
-
milk rice cookie tea onion tomato
-
oil sugar bread potato pepper coffee
3 конкурс. Меню обіду
-
Кожна з команд повинна вигадати меню обіду, що складається щонайменше з 7 страв, в яких можуть бути використані лише продукти того кольору, який носить команда. Рецепт однієї зі страв (за бажанням суперників) презентують.
4 конкурс. Справжній шеф
-
Конкурс для капітанів. Як справжні шефи вони повинні вміти чітко і розбірливо давати команди на своїй кухні. Отже, тренуємось на скоромовках.
How many cookies could a good cook cook if a good cook could cook cookies? A good cook could cook as much cookies as a good cook who could cook cookies.
5 конкурс. Десерт
-
Команди отримують завдання поєднати відомі десерти світу і країни їх походження.
Match desserts and countries
1. Great Britain
2. Ukraine
3. The USA
4. Poland
5. Germany
6. Italy
7. France
8. Turkey
9. Japan
10. Spain
a) Tiramisu
b) Baklava
c) Cheesecake
d) Churos
e) Mochi
f) Kysil
g) Babka
h) Éclair
i) Pudding
j) Strudel
6 конкурс. Домашні заготовки. Презентація проектів (3 хвилини кожній команді)
-
Учні отримали завдання об’єднатися в групи і створити дві проектні роботи.
-
Книга найкращих родинних рецептів. (Кожен член групи приносить рецепт коронної родинної страви. Всі рецепти збираються разом і оформлюються в книгу з малюнками або фото страв)
-
Відеоролик приготування улюбленої страви (до 3-х хвилин)
7 конкурс. Рецепт з яйця
Учні складають рецепт із рядків, що отримали з контейнерів, читають його і називають страву.
-
Pancakes
-
Pizza
8 конкурс. Майстер-клас
-
Один з команди отримує рецепт і пантомімою демонструє приготування традиційних англійських бутербродів. Команди проговорюють процеси приготування вголос і готують бутерброди. Рецепти у команд різні, а приготування відбувається одночасно.
IV. Підсумки уроку
Команди отримують маленькі ковпачки кухарів на згадку, їдять бутерброди, що приготували та оцінюються вчителем. При оцінці враховується не лише робота на уроці, а й попередня підготовка.