Урок англійської мови в 10 класі за темою "CAREER CHOICES"

Про матеріал
Цілями даного уроку є узагальнити та систематизувати знання учнів за даною темою, повторити лексичний та граматичний матеріал (Present Perfect Simple or Present Perfect Progressive), розширити уявлення учнів про світ професій, формувати навички усного мовлення, творчого мислення та вміння аналізувати, виховувати повагу до різних професій, спонукати до свідомого вибору професії.
Перегляд файлу

Англійська мова, 10 клас. Інтерактивне навчання.

Рівень стандарту.

Автор: Фоменко Ілля Володимирович.

Тема: Важливість вибору професії.

Мета уроку:

Практичні: узагальнити та систематизувати знання учнів за даною темою, повторити лексичний та граматичний матеріал (Present Perfect Simple or Present Perfect Progressive).

Освітня: розширити уявлення учнів про світ професій.

Розвиваюча: формувати навички усного мовлення, творчого мислення та вміння аналізувати.

Виховна: виховувати повагу до різних професій, спонукати до свідомого вибору професії.

Тип уроку: урок узагальнення знань.

Форми проведення уроку: рольова гра; прес-конференція.

Обладнання: презентація щодо інформації про престижні професії, елементи одягу професій, картки для індивідуальної роботи за граматичним матеріалом (Present Perfect Simple or Present Perfect Progressive), презентація PowerPoint, елементи одягу для демонстрації професій.

Підготовчий етап: випереджальне домашнє завдання щодо підготовки до презентації професій.

Підручник: Несвіт А. Англійська мова. Київ Генеза, 2010.

Дата проведення: 23. 04. 2015

 

Хід уроку

І. Етап орієнтації.

1. Привітання. Бесіда з черговим учнем.

Good morning, pupils!

Who is on duty today?

What date is it today?

Who is absent today? Why?

2. Фронтальне опитування.

How are you today?

Are you ready to work hard during the lesson?

3. Перевірка виконання домашнього завдання.

Учні повинні буди письмово виконати вправу 1 на с. 256 за підручником.

Обговорення якостей та вмінь, якими повинні володіти запропоновані види професій.

ІІ. Етап мотивації вчителем діяльності учнів, позитивної установки на успішну роботу.

Today we’ll continue our work on the topic “Jobs and Professions” and we are going to talk about different jobs and professions, about what things you should take into consideration when you choose your career. You’ll see the presentation of the most prestigious jobs and professions in the USA, Great Britain and Ukraine. We are also going to revise the essential grammar material which is referred to the topic of the lesson. By the end of the lesson you’ll be able to express your opinion on your own career choices and make a well-considered decision on this subject.

 

ІІІ. Етап реалізації мети.

  1. Усне мовлення. Презентація учнями професій.
  • Here you can see the representatives of some jobs and professions. Let’s listen to them. (На екрані учні бачать презентацію із зображеннями людей різних професій . Декілька учнів роблять усну презентацію за даними професіями, не називаючи їх. Завдання класу – здогадатися, про які саме професії йде мова та дати відповіді на запитання.)

Now you should answer the following questions:

  1. What are these professions?
  2. What are the necessary qualities to fit for a certain position?
  3. Would you like to have any of these professions in future? Why? (Див. Додаток 1, завдання 1).
  1. Презентація інформації про престижні професії в США, Великобританії та Україні.(Двоє учнів роблять коротку усну доповідь про престижні професії в зазначених країнах. Завдання класу – письмово заповнити таблицю назвами професій за зразком слайду №12 презентації).
  • Let’s listen to the information about well-paid jobs in the USA, Great Britain and Ukraine.

Now the task is to complete the table in your exercise books.

  1. Письмове завдання. Виконання вправи на повторення вживання структури “used to”.(На екрані учні бачать завдання на слайді №13 презентації).
  • Now have a look at the screen and let’s do the task in written form.

Після письмового виконання завдання відбувається перевірка за зразком вчителя. (Див. Додаток 1, завдання 2).

IV. Етап закріплення та узагальнення матеріалу уроку.

  1. Діалогічне мовлення. Складання та презентація діалогів за темою уроку.
  • Now lets have a look at the screen. Your task is to make dialogues and speak about your future profession.

(Учні складають діалоги в парах та презентують їх перед класом).

  1. Письмове завдання. Закріплення граматичного матеріалу.

Учитель демонструє завдання на екрані (слайд №15 презентації).

  • The next task is on the screen. Use the correct form (Present Perfect Simple or Present Perfect Progressive).

Учні самостійно виконують завдання, після чого відбувається перевірка правильності за зразком вчителя, який демонструється на екрані. (Див. Додаток 1, завдання 3).

  1. Усне мовлення. Обговорення розуміння фрази  “A perfect job is a well-paid hobby “. (Учні бачать фразу на екрані, слайд №16, висловлюють свої точки зору).

V. Етап підведення підсумків уроку.

1. Усвідомлення ситуації успіху, досягнення поставленої мети, підкріплення позитивної мотивації.

Now you know much more information about different jobs and professions. Moreover, you are aware of the necessary qualities which you should possess to fill a vacancy. I’m sure you’ll be on a target and never stray from your own path.

2. Аналіз та оцінювання роботи учнів на уроці, обґрунтування оцінок.

VI. Домашнє завдання (с. 259 – читання тексту, Впр. 7 с. 259 – письмово).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Буц Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 березня 2019
Переглядів
1710
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку