Урок англійської мови з теми "Одяг"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови з теми "Одяг" для учнів 2-х класів загальноосвітніх шкіл
Перегляд файлу

Клас: 2 Б                                           

Тема:  Мій одяг.My clothes.

Очікувані  результати:

формування предметних компетентностей: поглиблення рівня  засвоєння лексико-граматичного матеріалу, вивченого протягом теми та його  застосування   на практиці, активізація вивченої  лексики  з теми “Clothes” у мовленнєвих  структурах типу: “This is aThese are…”,“I have got a…”, “He/She has got a… ”, “I like this/these…”.

Формування  навичок роботи індивідуально, в парах, в групах, фронтально;                                 

розвиток  пам'яті, уваги  та  творчого  мислення учнів, навичок  сприйняття англомовного тексту на слух;

формування  ключових компетентностей: підвищення  інтересу  до вивчення англійської мови, сприяння  розширенню кругозору, виховання культури  спілкування, формування в учнів шанобливого  ставлення до свого одягу.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Обладнання: підручник, зошит, тематичні картки з теми “Clothes”, ноутбук, проектор, тематичні малюнки.

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

Greeting.  Привітання

Greeting Poem

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

 

ІІ.  Повідомлення теми та мети уроку

T:The topic of our lesson “My clouthes”.

 At this lesson you’ll practice in describing toys, people, yourself, the clothes you and your friends wear.

 

ІІІ. Уведення в іншомовну атмосферу

Warming-up.  Мовна розминка

T:  What is your name?

   How old are you?

   Where are you from?

   How are you today?

   Nice to hear it. (Розмова в режимі вчитель-учні)

Гра My Body” – повторення лексики. Гра проводиться у швидкому темпі. Ведучий називає слово, яке стосується теми «Зовнішність» і показує на цю частинку тіла. I have got a nose( eye, ear, lip).  Після повторення усіх слів вчитель подає команду Touch your nose( eye, ear, lip) хтось із учнів продовжує.

 

ІV. Основна частина уроку

1.Перевірка домашнього завдання

T: Dear children, your task впр.1 с. 50 (вивчити слова) , впр. 6 с. 51(читати)

2. Presenting vocabulary

1).Подання  та активізація нових лексичних одиниць: a blouse, a dress, a shirt, a skirt, trousers, socks, shoes та їх фонетичне опрацювання.

-  бесіда за підручником впр.1 (с.52)

T: look at the pictures on page 52.

What can we see?

We can see clothes.

We can see a blouse, a dress, a shirt, a skirt, a jacket, jeans,a tie, trousers, socks, shoes (вказує на предмет одягу, який називає).

Repeat after me: a blouse, a dress, a shirt, a skirt, a jacket, jeans,a tie,  trousers, socks, shoes.

Pronunciation.

- Фонетичне опрацювання лексики впр.1 (с.52) – учні ще раз слухають подані слова в аудіо записі та декілька разів повторюють їх.

(відеопрезентація)

-Фонетична зарядка (читання слів на картинках)

Practicing Vocabulary.

1) Повторення кольорів, перегляд відео презентації.

2) Активізація нової лексики в бесіді з учнями з використанням структури “What colour is\are the…”

3) Робота в групах:

-одягнути хлопчика або дівчинку;

- прочитати і з’єднати слова з  відповідними малюнками.

Physical Activity.

 3. Фізкультхвилинка.

T: Now, let’s relax and do some exercises to music.

(відеопісня «Head and  shoulders, knees and toes»)

4. Speaking.  Вдосконалення навичок усного мовлення – виконання

 впр.4 с.53.

Учні складають короткі усні повідомлення про свій одяг за поданим у вправі зразком та по черзі виступають з ними.

5. Writing. Робота в зошитах. Тренування учнів у навичках письма.

WB: впр. 2 с. 37(знайди та з’єднай).Розвісь одяг на відповідні мотузки для білизни.

6. Reading. Тренування учнів у навичках читання(впр.7 с. 53)

7.Сongratulate of  Birthday Denysa Tarnavskogo.

( відеопісня “Happy birthday”)

 

 

8.Listening-comprehension. Вчитель зачитує вірш - опис дівчинки і

хлопчика ,а учні розмальовують його відповідно до інструкції.

1. My doll is so pretty,

   Her eyes are so blue,

   Her cheeks are so rosy,

  Her dress is so new.

 

2. This is a girl,

    Her name is Tess,

    She has got red shoes

    And a green dress.

 

3. This is a boy,

    His name is Bruce,

    He has got blue trousers

    And brown shoes.

9.Playing a game.

 Гра «Знайди протилежне слово». Find the opposites.

На дошці розміщені слова, потрібно  знайти  протилежності.

 V. Заключна частина уроку.

Домашнє завдання

П: впр. 1 с. 52( вивчити слова)

     впр. 8 с. 53 (усно)

WB: впр. 1 с. 36(вибрати та обвести)

Summarizing.  Підведення підсумків уроку.

T: What topic were we discussing?

     What words have you learned?

     What did we play?

     Name one thing you are wearing now.

 Т: The lesson is over. Good bye, children!

 

docx
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку