Тема. Аплікація з паперу. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації “Кучерявий баранець»
Мета: вчити дітей виготовляти предметні аплікації, ознайомлювати з естетикою й культурою аплікаційних робіт; розвивати образне мислення; виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації.
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема. Аплікація з паперу. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації “Кучерявий баранець»
Мета: вчити дітей виготовляти предметні аплікації, ознайомлювати з естетикою й культурою аплікаційних робіт; розвивати образне мислення; виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації.
Хід уроку
I. Підготовка робочих місць (перед початком уроку).
II. Організаційний момент.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
I мала, і кучерява,
I тихенька, і ласкава.
Песик її стереже,
Баба доїть і стриже.
Має брата баранця,
Називається … (Вівця)
Отже, сьогодні ми будемо виготовляти веселу, чарівну, пухнасту і м’яку вівцю.
IV. Розгляд зразка виробу.
V. Планування наступних трудових дій.
1. Відбір матеріалів та інструментів.
. Відгадайте, які інструменти й матеріали будуть необхідні для роботи.
Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю. (Олівець)
Чисте поле, мудрий на нім оре. (Папір, письмо)
На праці я не нудьгувала,
Я квіточки вирізала,
Різнокольорові сніжинки,
Пташок, зірочки, картинки.
Я - майже художниця.
Допомогли мені... (Ножиці.)
Хоч він рук своїх не має
І лещат не має теж,
Та коли він щось з’єднає,
То нічим не відірвеш. (Клей.)
Покочуся на поміст,
Залишився довгий хвіст.
Хто за хвіст хапоне –
Той покотить ще мене. (Клубок.)
VI. Технологія виготовлення виробу.
1. .Відривати довгі смужки паперу
2. Поскручувати їх у клубочки.
3. Намастити основу клеєм.
4. Розкласти скручені клубочки по клейові основі і притиснути злегка
VII. Повторення правил техніки безпеки.
VIII. Самостійна робота.
Вчитель повинен нагадати учням, що в кожного з них повинен вийти свій баранець, не схожий один на одного.
(Під час самостійної роботи діти переглядають мультфільм «Баранчик Шон»)
-Готового баранця можна укріпити. Для цього використаємо картон, і пригадаємо правила користування ножицями.
-Ну ось, наші баранці готові.
X. Аналіз дитячих виробів.
1. Оформлення виставки робіт.
XI. Підсумок уроку.
- Який настрій був у вас під час роботи? Чому?
-Позначте свій успіх вашої роботи у куточку «Мій успіх»
XII. Прибирання робочих місць.