Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" (інтерактивні вправи та завдання)

Про матеріал

«Як зробити урок цікавим і захоплюючим, як перетворити його на годину естетичної насолоди, хвилюючу мандрівку з учнями в незвідані світи, в таємниці людського серця? Як розширити прагнення учнів до знань?»Пропоную декілька вправ та завдань.

Перегляд файлу

Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо»

 Поміркуй над прочитаним

  • Як Буссе потрапив до Країни Далекої?
  •  Чому  хлопчик став зватися Міо?
  •  Кого не вистачало Міо  у королівстві? 
  •  Яким виявився батько Міо?
  • Чому Буссе не сумував за домівкою?
  • Чому батько  хотів, щоб Міо боровся з лицарем Като?
  • Як би ви визначили головну думку повісті А. Ліндґрен «Міо, мій Міо»?

 

 Виконай завдання

  • «Відгадай анаграму» (Анаграма — це слово, в якому літери переставлені в іншому порядку.)

         Сі-ма-рі-м ,   Ак-ел-да-на-ї-ра-к,    Ор-ез-огве-тре-м

  • Скажіть слова, які б підтримали Міо та Юм-Юма перед битвою.
  • Назвіть ознаки казки, наявні у творі «Міо, мій Міо».

 

  Ти -  творча особистість

1.Усне «словесне малювання».

  • Опиши, яким  ти уявляєш собі Міо?
  • Розкажи, якими зображені мешканці Країни Далекої?

2.  Пофантазуй:

  • Розкажіть, яким вам уявляється життя в Країні Чужинецькій.
  • Придумайте розповідь  про  дива Країни Далекої.

3.Лист-порада:

  • Напишіть  слова, які б підтримали Міо та Юм-Юма перед битвою.
  • Як би ви допомогли Міо та Юм-Юму в поході проти Като, якби мали    таку можливість?

        4. Вправа “Вживання в образ”.

  •     Розкажи  від імені героя про зустріч з батьком;про боротьбу з лицарем Като.

 

 

Література в колі  мистецтв

 1.Прослухай музику  https://xmusik.me/q/lsG8x0WCsaP5l-GF6pKLs8pzg8y236jTVLbLpdmI42KehZ3wtI8/

Музичним супроводом для мелодекламації якої частини казки могла б стати

ця музика? Поясни свій вибір.

 

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
7784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку