Урок за темою «Ураїна у роки незалежності.» буде проходити у формі аукціону, це дозволить Вам більше заглибитися в тему та перевірити свої знання. Правила аукціону:- Кожен учасник отримує картку з номером- Ведучий оголошує лоти і веде торги за допомогою молотка і гонга.-Аукціонний крок становить 50 балів, якщо учасник переміг в торгах, але відповів неправильно, то з нього знімається штраф.- Банкіри видають кредити в розмірі 500 балів. Помічники проводять розрахунки. Заповнюють спеціальні таблиці.- Необхідно дотримуватися коректності та підтримувати ділову обстановку торгів, не можна кричати без дозволу ведучого. За порушення провідний має право оголосити учаснику штраф.
Номер слайду 3
Отже, ми починаємо наш 1 тур!Коли було прийнято акт «Про проголошення незалежності України»?Яким президентом був підписаний Будапештський меморандум?Коли ввели національну валюту – гривню?Хто з президентів України переобирався на другий срок?В якому році відбулась "Помаранчева революція?
Номер слайду 4
Ми переходимо до другого туру «Закритий лот». Що стало причиною початку революції на майдані 2013р.?Хто став президентом після “Революції гідності”?
Номер слайду 5
Дата надання Україні Томосу?Дата підписання Мінських угод?
Номер слайду 6
Ми переходимо до 3 туру. Ви побачите на слайді різні фото ,треба назвати людину або полію на катинці подію. Визначте період,та його особливості по знімку!Які полдії відображають ці фото?Назвіть дати полій,та їх наслідки.
Номер слайду 7
Який процес відбувається на фото?Датування даної події?Хто зображений на фото?Приблизно в який період воно зроблено?
Номер слайду 8
Підведення підсумків аукціону. За підсумками визначається переможець аукціону: він більше всіх заробив умовних одиниць з вирахуванням суми, взятої в кредит в банку. Домашнє завдання: Повторити основні поняття, дати та події. Складіть хронологічну таблицю по темі. Таким чином, проведення такого формату уроку дозволить учням детальніше вивчити, проаналізувати та запам’ятати основні події в Україні в період незалежності. Відслідкувати та проаналізувати причино-наслідкові зв’язки історичних подій,і людей.