Тема: Автоматизація звука [ш] в прямому складі на початку слова
Обладнання: іграшка-слоник, набір предметних малюнків, сюжетний малюнок «Осінь», малюнок спіралі.
Хід заняття
І.Організаційний момент
1.1 Привітання
1.2 Нервово-психічна підготовка до заняття: Психогімнастика «Відгадай настрій вчителя»
1.3 Артикуляційні вправи:
ІІ.Основна частина
2.1Повідомлення теми та мети заняття
Сьогодні у нас відбудеться подорож з Лісовичком.
2.Визначення артикуляції голосних звуків за схемами:
2.Робота зі складами
Читання схематичного зображення складів:
Ша ,шо, шу, ше, ши , ші
3.Гра «Корекційний острівець»
Діти в кукурудзі знаходять тактильно предмети та називають їх.
Лоша, груша, шишка, машина ,миша.
4. Гра «.Склади в шафу речі зі звуком[ Ш]
5.Вивчення вірша за опорними малюнками.
Наша Маша
Наша Маша маленька
На ній шубка біленька
Опушка боброва
Маша білоброва.
ІІІ Заключна частина
3.2 Розповідь вірша улюбленій іграшці.
3.3 Підсумок заняття