Розробка уроку для 6 класу , тема "Баскетбол".
Мета уроку:
Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров'я учнів за допомогою баскетболу.
План-конспект відкритого уроку з фізичної культури для 6х класів
Тема «Баскетбол»
Купрієнко О. В.
КЗ «Слобожанський НВК №1» ССР
Мета уроку:
Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу.
Завдання уроку:
Інвентар: баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток, скакалки.
Місце проведення: спортивна зала.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (14-15 хв.) |
|
До 1 хв. |
За зростом біля лінії. Перевірити наявність учнів і спортивної форми. Звертати увагу на поставу. |
|
1-2 хв. |
Звернути увагу на важливість дотримання техніки безпеки під час уроку. Вимоги техніки безпеки під час уроку:
|
|
|
До 30 с. |
Визначити самопочуття учнів до початку уроку. Отриманий результат помножити на 6. У нормі 70-90 уд/хв. |
|
|
До 30 с. |
Чітке виконання команд. |
|
|
До 1 хв. |
Стежити за поставою. Спину тримати прямо, уперед не нахилятися. Голову не опускати, у підлогу не дивитися. |
|
|
2-3 хв. |
Дистанція 2 кроки. Сигнал подається свистком. |
|
А) В.П – основна стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед; 2 – нахил голови назад; 3 – нахил голови вліво; 4 – нахил голови вправо. Б) В.П – основна стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1-4 – кругові рухи головою в ліву сторону; 5-8 - кругові рухи головою в праву сторону; В) В.П. - основна стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1. – руки вперед; 2. - руки в сторони; 3. – руки в гору; 4. - В.П. Г) В.П. - основна стійка ноги нарізно, руки перед грудью. 1-2. – відведення зігнутих рук назад; 3-4. – відведення прямих рук назад. Д) В.П. - основна стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1.- нахил тулуба вперед; 2. – нахил тулуба назад; 3. - нахил тулуба вліво; 4 - нахил тулуба вправо. Е) В.П. - основна стійка , руки на поясі. 1. – упор присівши; 2. – упор лежачі; 3. – упор присівши; 4. – В.П. Ж) В.П. - основна стійка, руки на поясі. 1-4. – Стрибки на лівій нозі; 5-8. – стрибки на правій нозі; 9-12. – стрибки на обох ногах.
|
7-8 хв. |
Фронтальний метод.
Вправи виконувати на кожній рахунок. Слідкувати за осанкою і правильним виконанням вправ. |
|
|
До 30 с. |
Результати учні помножують на 6 та повідомляють учителеві. |
|
Основна
|
1.Повторити техніку виконання передач м'яча способом двома руками від грудей з відскоком від підлоги. Розповідь. Показ. Практичне виконання. – виконання передач м’яча в парах на невеликій відстані (3-4 м). – виконання передач в парах зі збільшенням відстані (5-7 м). – виконання передач з відскоком від підлоги на відстані (3-4 м). – виконання передач з відскоком від підлоги зі збільшенням відстані (5-7 м). Шикування в шеренгу.
|
6хв. |
Розповісти учням про передачу м’яча в баскетболі, способи її виконання та методику навчання. Показати правильне виконання способів передачі м’яча в баскетболі. Учні діляться по парах, стають один на проти другого на невеликій відстані та виконують передачі м’яча. Передачу виконувати зі стійки баскетболіста, виправляти помилки в індивідуальному або груповому порядку. Виконувати передачі м’яча одночасно, один по прямій, другий з відскоком від підлоги. Повідомлення наступної задачі уроку.
|
2.Удосконалити техніку виконання передачі м’яча з-за голови з місця. Розповідь. Показ. Практичне виконання. -імітація виконання передачі м’яча, -виконання передачі м’яча в парах на невеликій відстані(3-4 метри) - виконання передачі м’яча в парах зі збільшенням відстані (5-7 метрів) - виконання передачі м’яча в парах : виконуємо ведення м’яча – передача – ловіння м’яча.
|
6хв |
Розповісти учням про передачу м’яча в баскетболі, способи її виконання та методику навчання. Показати правильне виконання способів передачі м’яча в баскетболі. Учні діляться по парах, стають один на проти другого на невеликій відстані та виконують передачі м’яча. Передачу виконувати зі стійки баскетболіста, виправляти помилки в індивідуальному або груповому порядку. Виконувати передачі м’яча одночасно, один по прямій, другий з відскоком від підлоги. Повідомлення наступної задачі уроку.
|
|
ОФП: стрибки на скакалці за 1 хв. |
2-3хв |
Виконувати за сигналом. |
|
Навчальна гра в баскетбол. |
10хв. |
Удосконалювати техніко- тактичні прийоми в грі, вивченого матеріалу. Виправляти помилки. |
|
Заключна (3-5 хв.) |
|
До 30 с. |
За зростом біля лінії баскетбольного майданчика. |
|
До 1 хв. |
Під час ходьби. |
|
|
До 1 хв. |
Відмітити учнів які найвправніше виконували завдання. |
|
|
До 30 с. |
Удосконалювати вивчені елементи техніки, стрибки зі скакалкою, присідання на одній нозі, згинання рук в упорі лежачи. |
|
|
До 30 с. |
У колону по одному. |