Конспект уроку з фізичної культури : «Баскетбол» - 6 клас

Про матеріал

Розробка уроку для 6 класу , тема "Баскетбол".

Мета уроку:

Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров'я учнів за допомогою баскетболу.

Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку з фізичної культури для 6х класів

 

Тема «Баскетбол»

Купрієнко  О. В.

КЗ «Слобожанський НВК №1» ССР

 

Мета уроку:

Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу.

 

Завдання уроку:

  1. Удосконалити техніку виконання передачі м’яча з-за голови з місця.
  2. Повторити техніку ловлі та передачі м’яча з відскоком від підлоги.
  3. ОФП: Стрибки на скакалці за 1 хв.
  4. Удосконалити вивчені прийоми в навчальній грі.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток, скакалки.

Місце проведення: спортивна зала.

Частина  уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

(14-15 хв.)

  1.   Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

До 1 хв.

За зростом біля лінії. Перевірити наявність учнів і спортивної форми. Звертати увагу на поставу.

  1. Правила техніки безпеки під час занять спортивними вправами.

1-2 хв.

Звернути увагу на важливість дотримання техніки безпеки під час уроку. Вимоги техніки безпеки під час уроку:

  1. Уважно слухати та виконувати всі команди та розпорядження вчителя.
  2. Починати гру, робити зупинки та завершувати гру тільки за командою (сигналом вчителя).
  3. Під час падіння необхідно групуватися, щоб уникнути травм.
  4. Суворо дотримуватись правил гри.
  1. Вимірювання частоти сердечних скорочень (ЧСС) за 10 с.

До 30 с.

Визначити самопочуття учнів до початку уроку. Отриманий результат помножити на 6. У нормі 70-90 уд/хв.

  1. Стройові прийоми: шикування, перешикування.

До 30 с.

Чітке виконання команд.

  1. Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; руки на пояс; на п’ятках, руки за голову, на зовнішньому боці стопи).

До 1 хв.

Стежити за поставою. Спину тримати прямо, уперед не нахилятися. Голову не опускати, у підлогу не дивитися.

  1.      Спеціальні бігові вправи:
  • біг із високим підніманням стегна;
  •  із закиданням гомілки;
  •  приставним кроком лівим (правим) боком;
  • Біг у кроці;
  •  спиною вперед;
  • прискорення.

2-3 хв.

Дистанція 2 кроки. Сигнал подається свистком.

  1.      Загальнорозвиваючі вправи на місці:

А) В.П – основна стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил голови вперед;

2 – нахил голови назад;

3 – нахил голови вліво;

4 – нахил голови вправо.

Б) В.П – основна стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1-4 – кругові рухи головою в ліву сторону;

5-8 - кругові рухи головою в праву сторону;

В) В.П. - основна стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1. – руки вперед;

2. -  руки в сторони;

3. – руки в гору;

4. -  В.П.

Г) В.П. - основна стійка ноги нарізно, руки перед грудью.

1-2. – відведення зігнутих рук назад;

3-4. – відведення прямих рук назад.

Д) В.П. - основна стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1.- нахил тулуба вперед;

2. – нахил тулуба назад;

3. - нахил тулуба вліво;

4 -  нахил тулуба вправо.

Е) В.П. - основна стійка , руки на поясі.

1. – упор присівши;

2. – упор лежачі;

3. – упор присівши;

4. – В.П.

Ж) В.П. - основна стійка, руки на поясі.

1-4. – Стрибки на лівій нозі;

5-8. – стрибки на правій нозі;

9-12. – стрибки на обох ногах.

 

7-8 хв.

 

 

Фронтальний метод.

 

 

Вправи виконувати на кожній рахунок.

Слідкувати за осанкою і правильним виконанням вправ.

  1. Вимірювання ЧСС за 10 с.

До 30 с.

Результати учні помножують на 6 та повідомляють учителеві.

Основна

  1. в.)

1.Повторити техніку виконання передач м'яча способом двома руками від грудей з відскоком від підлоги.

Розповідь.

Показ.

Практичне виконання.

– виконання передач м’яча в парах на невеликій відстані (3-4 м).

– виконання передач в парах зі збільшенням відстані (5-7 м).

– виконання передач з відскоком від підлоги на відстані (3-4 м).

– виконання передач з відскоком від підлоги зі збільшенням відстані (5-7 м).

Шикування в шеренгу.

 

6хв.

Розповісти учням про передачу м’яча в баскетболі, способи її виконання та методику навчання.

Показати правильне виконання способів передачі м’яча в баскетболі.

Учні діляться по парах, стають один на проти другого на невеликій відстані та виконують передачі м’яча.

Передачу виконувати зі стійки баскетболіста, виправляти помилки в індивідуальному або груповому порядку.

Виконувати передачі м’яча одночасно, один по прямій, другий з відскоком від підлоги.

Повідомлення наступної задачі уроку.

 

2.Удосконалити техніку виконання передачі м’яча з-за голови з місця.

Розповідь.

Показ.

Практичне виконання.

-імітація виконання передачі м’яча,

-виконання передачі м’яча в парах на невеликій відстані(3-4 метри)

- виконання передачі м’яча в парах зі збільшенням відстані (5-7 метрів)

- виконання передачі м’яча в парах : виконуємо ведення м’яча – передача – ловіння м’яча. 

 

 

 

 

 

 

 

6хв

Розповісти учням про передачу м’яча в баскетболі, способи її виконання та методику навчання.

Показати правильне виконання способів передачі м’яча в баскетболі.

Учні діляться по парах, стають один на проти другого на невеликій відстані та виконують передачі м’яча.

Передачу виконувати зі стійки баскетболіста, виправляти помилки в індивідуальному або груповому порядку.

Виконувати передачі м’яча одночасно, один по прямій, другий з відскоком від підлоги.

Повідомлення наступної задачі уроку.

 

ОФП: стрибки на скакалці за 1 хв.

2-3хв

Виконувати за сигналом.

Навчальна  гра в баскетбол.

10хв.

Удосконалювати техніко- тактичні прийоми в грі, вивченого матеріалу. Виправляти помилки.

Заключна

(3-5 хв.)

  1. Шикування в одну шеренгу

До 30 с.

За зростом біля лінії баскетбольного майданчика.

  1. Вправи для поновлення дихання.

До 1 хв.

Під час ходьби.

  1. Підсумки уроку.

До 1 хв.

Відмітити учнів які найвправніше виконували завдання.

  1. Домашнє завдання.

До 30 с.

Удосконалювати вивчені елементи техніки, стрибки зі скакалкою, присідання на одній нозі, згинання рук в упорі лежачи.

  1. Організоване залишення спортивного залу.

До 30 с.

У колону по одному.

 


C:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\Screenshot_20210324-202158_Gallery.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\Screenshot_20210324-202146_Gallery.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\Screenshot_20210324-202215_Gallery.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\20201215_121306.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\20201215_121335.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\Screenshot_20210324-201542_Gallery.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\Screenshot_20210324-201614_Gallery.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\Screenshot_20210324-201714_Gallery.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\20201215_123738.jpgC:\Users\Public\Documents\Documents\фото для открытого урока\20201215_123735.jpg

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку