Урок "Білосніжка і сім гномів" У.Діснея

Про матеріал
Урок позакласного читання побудовано в поєднанні традиційних та інтерактивних форм навчання, що дає змогу здобувачеві освіти розвивати ключові компетенції: уміння працювати в групі, аналізувати інформацію, виокремлювати висновки та розвивати креативність.
Перегляд файлу

  Тема уроку позакласного читання з зарубіжної літератури у 5 класі

 «Мотиви боротьби між  добром і злом у казці Уолта Діснея «Білосніжка і сім гномів»

Мета уроку:

 коротко познайомити здобувачів освіти з особистістю Уолта Діснея, формувати ключові компетентності: самостійно або в групі критично мислити через  вміння аналізувати образи героїв, виділяти найсуттєвіше,  узагальнювати та робити висновки, розвивати толерантність у комунікації;  увагу і кмітливість, виховувати стійке бажання школярів формувати риси порядності,чесності, доброти, засуджувати зло.

Обладнання:  відеофільм«Білосніжка і сім гномів», аудіокнига за мотивами казки Уолта Діснея» «Білосніжка і сім гномів»,виставка малюнків, прислів’я про добро і зло, виставка малюнків за мотивами мультфільмів.

Вступне слово учителя.

 В усі часи, в усі віки для людини були і залишаються головними духовні цінності: доброта, чесність, мудрість, безкорисливість, щедрість. Але світ знає й те, що по землі бродить підлість, жорстокість, зрада, підступність, які звуться одним страшним словом  - зло.  Воно весь час вступає в гостру боротьбу з добром. Тому мотиви цієї  боротьби між добром і злом довгі століття виступають найголовнішими  в літературах різних  країн і народів . Тема уроку позакласного читання сьогодні звучить так: «Мотиви боротьби між  добром і злом у казці Уолта Діснея «Білосніжка і сім гномів». Вдома ви прослухали аудіокнигу, переглянули відеофільм«Білосніжка і сім гномів»,  Попереду нас чекає багато цікавого. То ж до справи, друзі!

Перевірка творчих домашніх завдань.

Діти коротко представляють свої малюнки, на яких представлені герої мультфільмів компанії Уолта Діснея,  тлумачення прислів’їв про добро і зло народів світу.

Хто ж він такий, Уолт Дісней?

Метод «Мікрофон» ( учні отримали випереджальне завдання: дізнатись коротко про особистість Уолта Діснея)

Учитель по черзі підносить  мікрофон до учнів

Очікувані відповіді.

  • Уолт Дісней  народився в Чикаго, США у 1901 році
  • Зняв 111 фільмів і був продюсером 576 кіноробіт
  • Він режисер, автор , художник, « батько» мультиплікаційних шедеврів
  • Саме він створив країну, в якій мріють побувати не тільки діти, але й дорослі -  це Дісней Ленд.
  • За свою творчу працю він отримав рекордну кількість Оскарів-26, а номінувався 59 разів.
  • « Білосніжка і семеро гномів»- перший короткометражний анімаційний фільм компанії Уолта Діснея за мотивами народної казки в обробці братів Грімм.
  • Уолт Дісней  прожив 65 років. Пішов з життя 15 грудня 1966 року.

Учитель: Дійсно, спадщина Уолта Діснея безцінна і безсмертна, бо вона вчить нас бути справжніми людьми.

Проблемне питання.     Чому казки люблять і дорослі, і діти?

Щоб відповідь була повна і аргументована об’єднаємося у групи.

Примітка. При вході в клас кожен учень отримав один різнокольоровий кружечок( червоний, зелений, жовтий і синій). Це допомогло швидко об’єднати дітей у групи, кожна з яких отримала завдання, яке потім повинна презентувати, проявивши свою творчість, уміння працювати злагоджено у групі,розвиваючи  почуття відповідальності, повагу до слухача та доповідача .

На виконання завдання відведено- 12 хв.

І група( червоні) Схарактеризуйте образ Білосніжки. Підтвердіть свої висновки текстом з аудіокниги.

ІІ група (зелений). Доведіть, що в казці дійсно переплітається реальне і фантастичне. Оформіть  свої спостереження в таблиці.

ІІІ група(жовтий) інсценуйте за допомогою пантоміми епізод «Зустріч Білосніжки з гномами.»

ІY група  Охарактеризуйте того, хто втілює зло в казці? Як покарано зло?

Кожна група підготувала цікаві наробки .

Образ Білосніжки оформлено у вигляді вправи « Сонечко». Виділили головні риси: працьовитість, милосердя, щирість, уміння налагодити побут, добре відношення до гномів та звіряток, довірливе ставлення до незнайомих, що призвело до трагедії.

Таблиця  довела, що діти  уміють критично мислити .

Група школярів проявила артистичні уміння, за допомогою міміки , жестів у  поєднанні з рухом  представила гномів  і головну героїню.

Королеву було презентовано як безжалісну, жадібну, злу, жорстоку особу, яка в діях пішла на  тяжкий злочин, за що була покарана смертю.

(Учитель в ході уроку весь час направляв роботу груп через «тихі» консультації для кожної групи )

  • Як закінчилася казка?
  • Які застереження ви винесли для себе?( не потрібно довіряти  зразу незнайомим людям,бо це небезпечно)
  • Чи можемо ми відповісти впевнено на проблемне питання уроку?( Діти активно відповідають, що людям завжди хочеться жити в доброму світі, де панує любов, взаємна повага, дружба, а в казці  майже завжди щасливий кінець, бо добро перемагає зло, тому й  дорослі і діти люблять казки.
  • А чи завжди в реальному житті добро перемагає зло?( Діти роблять висновок, що іноді зло перемагає добро, але у відповідях схиляються до того, що і через великий проміжок часу зло все ж таки буде покарано, бо є Божий суд, справедливість, покарання долею та інші варіанти, які підтверджують прикладами із реального життя)

Підведення підсумків уроку.

Домашнє завдання.  Скласти сенкан для  терміну «казка» і для героя будь - якої літературної казки,що  найбільше вам  сподобався

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
1466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку