Тема. Блакитний скарб України. ( продовження)
Ліна Костенко «Я хочу на озеро Світязь». (літературне читання)
Озера і болота. (природознавство)
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять,мислення, мовлення); громадянська ( виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю), екологічна компетентність. Предметних та міжпредметних компетентностей: комунікативної, літературної та міжпредметно - естетичної. Формування наскрізних вмінь: читати з розумінням, уміти логічно обґрунтовувати позицію, висловлювати власну думку, уміти співпрацювати з іншими, оцінювати ризики, приймати рішення.
Матеріали до уроку
Серед села корито, водою налито,
Біля нього вербичка пухнаста
І калина гілляста
І малеча і дорослі
Часто йдуть до нього в гості. (озеро)
На яких озерах доводилось бувати дітям.
Клас ділиться на чотири групи, кожній групі дається цікавий матеріал про озера: Ялпуг, Синевір, Світязь та Шацькі озера. Їх завдання підготувати рекламний проект туру «Озера України. Захоплюючий уікенд.»
Цікаві матеріали.
Посилання: ukrtvory.in.ua. uk.m.wikipedia.org. 7 chudes.in.ua.
Guide.karpaty.ua . ua.igotoworld.com . webmandry.com. turist.life.
На території нашої Батьківщини налічується близько 20 тисяч озер.
На земній поверхні є западини різної глибини і ширини, які заповнюються водою. Зустрічаються озера з прісною та солоною водою. Озера, з яких витікають річки є прісними, так як річка разом з водою несе в море і солі. А якщо з озера жодна річка не витікає, то солі осідають на дно.
І ногами не пройдеш.
- Погляньте на ці фото, невже це озеро?
ТАК НЕ ВИЗНАЧИВСЯ НЕВПЕВНЕНИЙ
( учні мають відстояти свою позицію, чітко аргументуючи свою відповідь)
Загальна площа боліт з відкритою водною поверхнею в Україні становить 939 тис. га, а перезволожених і заболочених земель – 3630,5 тис.га.
( 2 групи)
ОЗЕРО БОЛОТО
Короп видра ряска рогоза в’юн
вуж Жаба комар
Очерет чапля лиска
качка карась ряска слимак