Урок "Будова та функції репродуктивної системи"

Про матеріал
ознайомити учнів з будовою та функціями чоловічої та жіночої статевих систем
Перегляд файлу

Тема: Будова та функції репродуктивної  системи.

Мета: ознайомити учнів з чоловічою та жіночою статевими системами людини; сформувати знання про репродуктивну функцію; дати основні поняття теми; розвивати уміння порівнювати основні процеси життєдіяльності організму людини та робити відповідні висновки і узагальнення; виховувати бережливе ставлення до свого організму та оточуючих людей; здійснювати статеве та моральне виховання.

Обладнання: таблиці: "Статеві клітини", "Гаметогенез", "Мейоз", "Еволюція статевого розмноження"

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

 І. Організаційний етап.

Тестові завдання. Виберіть правильну відповідь:

1) Розмноження — це …

а) відтворення собі подібних;

б) забезпечування неперервності життя;

в) забезпечування передачі спадковості;

г) зміна каріотипу;

д)забезпечування мітозу.

2) Нестатеве розмноження відбувається:

а)статевими клітинами;     б)нестатевими клітинами;

в) поділом надвоє;  г) гаметами;   д)спорами;   є) зооспорами.

3) Вегетативне розмноження здійснюється:

а) спорами;                б)частинами тіла.

4) Статевий процес здійснюється за допомогою:

а) кон’югації; б) копуляції;   в) спор; г) зооспор.

ІІ. Активізація опорних знань учнів

Пригадайте з розділу «Зоологія», як відбу­вається еволюція статевого розмноження у хре­бетних тварин. Як називається система органів розмноження ?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

У індусів є оповідання про слона та чотирьох сліпих. Кожен з них бажав дізнатися, який з себе слон. Але один мацав лише хобот, другий - ногу, третій - намагався охопити величезний живіт слона, а четвертий ухопив його за хвіст. Звичайно, у кожного з них склалася своєрідна уява про вигляд слона. Той, хто тримався за хобот, порівнював тварину з канатом. Другий твердив, що слон - колона будови. Третій знайшов, що слон схожий з бочкою. Четвертий був переконаний, що слон нагадує змію.

Щоб не опинитися в стані сліпих в питанні статевого розмноження людини, давайте детальніше розглянемо тему "Будова жіночої та чоловічої статевих систем"

IV. Вивчення нового матеріалу:

      Розповідь учителя з елементами бесіди: "Розвиток репродуктивної системи людини "

Робота в групах.

    Учні І групи працюють з підручником та дидактичними картками запавнюючи таблицю "Будова та функції  жіночої статевої системи". Репродуктивними органами жінки є молочні залози та зовнішні й внут­рішні статеві органи.

 

органи

характеристика

функції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 Учні ІІ групи працюють з підручником та дидактичними картками запавнюючи таблицю «Будова  та функції чоловічої статевої системи»;

органи

характеристика

функції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Закріплення знань учнів.

Проблемне запитання. Який взаємозв’язок між будовою і функцією органів репродуктивної системи (чоловічої і жіночої) ?

Прийом "Словничок". Учні  записують в  словник  вивчені на сьогоднішньому уроці терміни.

VI. Підведення підсумків уроку.

VІІ. Домашнє завдання. Опрацювати матеріал параграфа. Скласти кросворд по даній темі.

 

doc
Додано
21 січня 2020
Переглядів
6042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку