Урок Букви А і а. Закріплення письма малої букви а. Послідовність подій. Передбачення."

Про матеріал

Мета: закріплювати вміння читати правильно та виразно вголос, вдосконалювати навички звукового аналізу слів, розвивати вміння аргументувати та висловлювати думку, виховувати старанність, культуру письма;

- формування ключових компетентностей:

- уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; підготувати все необхідне до уроку; виконувати завдання; виявляти ініціативу; виконувати розумові операції й практичні дії:

- комунікативної: розвивати мовленнєві вміння;

- соціальної: здатність співпрацювати в парі;

- інформаційної: удосконалювати навички запам'ятовувати нову інформацію.

Обладнання: Українська мова (автор І.О Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), конструктор LEGO, дві фотографії, картинки з продуктами, ноутбук.

Хід уроку

Перегляд файлу

Українська мова

1 клас

 Тема Букви А і а.  Закріплення письма малої букви а. Послідовність подій. Передбачення.

 Мета:  закріплювати вміння читати правильно та виразно вголос, вдосконалювати навички звукового аналізу слів, розвивати вміння аргументувати та висловлювати думку, виховувати  старанність, культуру письма;

- формування ключових компетентностей:

- уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; підготувати все необхідне до  уроку; виконувати завдання;  виявляти ініціативу; виконувати розумові операції й практичні дії:

- комунікативної: розвивати мовленнєві вміння;

- соціальної: здатність співпрацювати в парі;

- інформаційної: удосконалювати навички запам’ятовувати нову інформацію.

 Обладнання: Українська мова (автор І.О Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), конструктор LEGO,   дві фотографії,  картинки з продуктами,   ноутбук.

Хід уроку

 І. Організаційний момент

Пролунав дзвінок.

Починається урок.

 

«»Как да направите дъжд в Photoshop  Вправа   « Эмоційно-художнє оформлення». Пропонуються дві  фотографії із зображенням сумного та радісного  пейзажу. Учням пропонується вибрати ту картину, яка відповідає їх настрою.

 

 ІІ. Основна частина

  1. Мотивація навчальної діяльності

- Що зображено на першій картині ?

-  Що це за дерево і як звуться його плоди ?

-  Які вони на смак ?

- Який перший звук у слові ?

Які іще ви знаєте фрукти та ягоди , які мають букву а?

 ( Апельсин , айва, слива, груша, ожина. малина, журавлина, аґрус. смородина)

 

  1. Повідомлення теми і завдань уроку.

Отже, головною героїнею нашого уроку буде буква а.

Гра « смачний кошик». Пішла мама на базар і купила повний кошик продуктів в яких є буква а.

 Робота в парі - Покласти в кошик продукти. (картинки із зображенням продуктів)  Батон, ковбаса, яйця, сир, сметана, капуста, огірок, баклажан, банан, кавун, риба, гречка та ін.)

 Гра « Назвіть сусідів»

  Назвати сусідів звука  [а] в таких словах: бабуся, гараж, басейн.

  1. Робота за підручником (с.10)
  1. Введення в тему

 Стратегія « Входження в картину- Що відбувається на малюнку?  Увійдіть у малюнок. Де ви станете ? Кому допоможете?. В яку пору року дозрівають абрикоси? Що можна приготувати з абрикос ? Якщо знімаєте плоди, слід дбати про безпеку, щоб не впасти. Хто любить абрикоси ? Перед тим як з’їсти, що слід робити ?

  1. Завдання 1.
  • Читання слів вчителем /дітьми
  • Читання в стовпчиках, « ланцюжком».

Робота зі словами

  • Прочитайте слова, які відповідають на питання хто ?
  • Прочитайте слова, які відповідають на питання що ?
  • Прочитайте двоскладові слова, трискладові.
  • Яке слово найбільше ?
  •  Чим цікавий 4 стовпчик ?
  •  Яке слово підходить до схеми ?
  • Яка головна думка тексту ?

О Звірята

О Смачний пиріг

О  Як звірята й пташенята пекли пиріг

Словникова робота

 Курага, урюк – сушені плоди абрикоси.

Курага́ — сушені абрикоси або персики без кісточок. Належить до сухофруктів. Крупні сорти сушать без кісточок, дрібні сорти — урюк, сушать з кісточками, оскільки у більшості сортів урюку кісточки погано відділяються від м'якоті. Урюк як цільний плід має більш високу поживну цінність.

 Карава́н — група людей разом з в'ючними тваринами, що об'єдналися разом задля взаємодопомоги і взаємозахисту для мандрівки через важкодоступну місцевість, переважно пустелі, з торговими, паломницькими або іншими цілями.

Вправа «Сенкан»

  1. Абрикоси.
  2.  Смачні, солодкі.
  3. Висять, смакують, падають.
  4. На столі  лежать смачні абрикоси.
  5. Бабуся.

Фізкультхвилинка

 Режим доступу : Гімнастика для мозку. Урок 1. https://www.youtube.com/watch?v=difXRMjl79k

  1. Завдання 2. Робота з текстом.
  • Читання вчителем/ дітьми.
  • Читання напівголосне.
  • Читання «ланцюжком»
  • Давайте продовжимо історію, користуючись малюнками.

Робота над розумінням прочитаного.

 Використання стратегії « Ромашка Блума»

Прості питання.  Що вирішили спекти звірята і пташенята ?   Що приніс песик?

Що принесла киця ? Що приніс ведмідь ? Що принесла корова ? Що принесли каченята ?

Уточнюючі. Я можу помилятися, але чому ведмідь приніс цукор .

 Пояснювальні. Навіщо вони пекли пиріг ?

Творчі. Що б було якби песик не приніс борошна ? Чи вдалося б замісити

тісто ?

Оцінюючі.  Чи вдалося їм спекти пиріг, якби  не були дружними ?

Практичні.  Хто з вас приймав участь, коли пекли пиріг ? Що ви можете доповнити ? Ваші враження від спільної роботи ?

  • Як би ви продовжили текст ?

 

 Робота з прислів’ям.

Робота спільна - як пісня весела.

 Прочитайте. Як ви розумієте?. Чи підходить  прислів’я до нашого тексту ?

  1.  Робота в зошитах.
  •  Щоб букви правильно писати, хвилинку каліграфії треба розпочати.

      Каліграфічна хвилинка

      А А А а а а ау ао ае аі аи 

Списування прислів’я. Робота спільна - як пісня весела.

 

Абрикоси (  прописування слова та  побудова звукової моделі )

 Гра «Відшукай у слові слова». ( утворені слова записуємо)

 Коси, рис, риба, сир, кора, роса.

  • Складіть речення із словом абрикоси.
  •  Викладіть схему речення, використовуючи конструктор LEGO.

 

ІІІ.  Підсумок уроку. Рефлексія

 Метод « Щести капелюхів»

Фрагменти Уроків Літературного читання , Урок 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Білий - колір чистоти.
  • Що мені відомо проте, як печуть пиріг ?
  • Червоний -  колір життя, відчуття.
  •  Що я відчуваю наприкінці уроку ?
  • Жовтий – колір сонця
  • Що гарного сталося під час уроку ?
  • Чорний – колір землі, здорового глузду.
  • Що було гарного під час уроку? Що було поганого?
  • Зелений – колір досліджень.
  • Що ви  б порадили звірятам та пташенятам ?
  • Синій – колір знань.
  • Які висновки можна зробити з прочитаного.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку