БУКВОСПОЛУЧЕННЯ йо. ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ Й.
ТЕКСТ. ТЕАТРАЛІ3УЄМ0
Очікувані результати навчання: читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні та літературні казки, оnовідання; графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки; читає за ролями фрагменти літературного твору; знаходить у мовленні персoнажа слова, які його вирізняють з-посеред інших персонажів; пояснює, як використання деяких слів характеризує персонажа; записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості — м'якості приголосних звуків, звука [й] у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.
Учні з ООП: записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості — м'якості приголосних звуків, звука [й] у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків
Обладнання: чарівна торбинка, конструктор LEGO.
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Організація класу
2. Актуалізація опорних знань
ЙОНРА
(РАЙОН)
Учні виконують дії, друкують у зошитах і на дошці отримані слова.
мед—д+даль+йон= два—а+ій+ка=
йо+гур+т= три—и+ій+ка=
ліс — с+ ні + й+ ка = майор — р+ незнайко – знайко + з=
лід—д+й+ка=
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
1. Мотивація навчальної діяльності
Гра «уnіймай звук»
— Йой! — гукає Йосип,
— Йоржик йоду просить.
Йой! Поранив плавничок
Йоржика крутій-синок.
Ні на йоту не злякався —
Йоржик йоду не боявся.
Леся Вознюк
2. Повідомлення теми та завдань уроку
3. Робота за підручником (с.35)
1) Введення е тему.
2) Робота над текстом.
Фізкультхвилинка
Використання стратегіі «Ромаиака Блума». Робота в rpynax
Орієнтовні запитання
Просте. Про кого йдеться у тексті?
Уточнювальне. Я можу помилитися, але, здається, тато хотів поговорити з сином?
Пояснювальне. Чому хлопчик переживав?
Творче. Які риси характеру роблять людину вихованою?
Огуінювальне. Чи радісну новину повідомив тато?
Практичне. Як потрібно поводитися з меншими братиками та сестричками?
4. Робота в зошиті (.23)
1) Вправа «Асоціативний кущ».
У яких словах ховається літера? (Йосип, Йосипівна, Йосипович, Йона, Йосафат...)
2) Порівняння друкованої та рукописної літер «Й».
3) Наnисання великої літери «Й».
Пальчикова гімнастика. Вnрава «Мишка»
4) Наnисання складу « Йо» .
5) Сnисування з друкованого тексту.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ
Що мені відомо про літеру «йот»?
Навіщо потрібні знати всі літери в алфавіті?
Назвіть слова, що пишуться з літерою «йот».
Який звук [й]?
Навіщо мені потрібні знання, здобуті сьогодні на уроці?