Урок "Частини тіла. Спеціальні питання – відповіді"

Про матеріал
Розробка уроку з теми "Частини тіла" у 2 класі Тип уроку – комбінований Підручник: О. Карп’юк 2 клас
Перегляд файлу

Тема: Частини тіла

Спеціальні питання – відповіді

Тип уроку – комбінований

Підручник: О. Карп’юк 2 клас

 

Мета:

     -    Знайомити учнів з новою лексикою, поступово вводити дітей у мову, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички усного мовлення, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення, заохочувати дітей до діалогу.

  • Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, вдосконалювати артикуляцію.
  • Прищеплювати любов до англійської мови, зацікавленість у розширенні знань.

Обладнання: підручник О.Карп’юк, картки з теми «Частині тіла», іграшкові тварини, м’яч, смартфон, акустика.

 

                                              Хід уроку:

 І. Привітання.

 Урок починається у привітній атмосфері. Вчитель вітається  з дітьми віршиком:

 - Good morning, good morning,

 - Good morning to you

 - Good morning, good morning

 - I am glad to see you

 

Вчитель відмічає відсутніх, пише число, класну роботу на дошці і повідомляє тему

ІІ. Warming Up. Гра Сooking Jar

  • Yegor stole cookies from the cooking jar
  • Who, me?
  • Yes, you
  • Not me
  • Than who?
  • Anatoliy stole the cookies…

Вправа повторюється, доки не буде названо всіх учнів. Це активізує увагу, налаштовує дітей на позитивний лад.

 

ІІІ. Main Course

 

  1. Guessing game

Вчитель держить за спиною іграшку. Діти ставлять питання:

  • Is this a cat?
  • Is this a wolf?
  • Is this a crocodile?

 

  1. Хвилинка каліграфії­

Вчитель пише на дошці слова активної лексики типу head, face, nose, mouth, legs, arms etc. Учні прописують кожне слово по одному рядку.

 

  1. Учні повторюють активну лексику з теми частини тіла, називаючи частини тіла, озвучують картки які показує вчитель. Якщо якісь слова викликають утруднення, їх повторюють кілька разів.

 

  1. Гра вгадай іграшку. З заплющеними очима вгадати іграшку.

 

  1. Робота з роздатковим матеріалом. Учням пропонується з’єднати відповідні картинки з назвами частин тіла.

  1. Розминка. Учні виконують зарядку під пісню «Head, Shoulders, Knees and Toes», вказуючи на відповідні частини тіла

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

And eyes, and ears, and mouth,
And nose.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

  1. Тренувальні вправи

Ex2. P.66

Аудіювання. Учні слухають назви лексичних одиниць і вказують на відповідні картинки частин тіла. При необхідності вчитель перекладає їх на рідну мову.

  1. Вчитель перевіряє засвоєння нових лексичних одиниць ставлячи спеціальні питання типу:

 What is this? What is that?

 

  1. Вчитель запитує учнів нові слова, допомагає з вимогою.

Нові слова спочатку повторюються хором всім класом, прочитуються з дошки, пишуться по одному рядку у зошиті

  1. Робота з роздатковим матеріалом. Дітям пропонується записати слова у відповідні клітинки за зразком.

 

  1. Мовленнєва зарядка. Тренуємо спеціальні запитання за допомогою w-questions

            What is this? What is that?

             It is a rat. It is a cat.

 

  1.  Ex 4 p 66

            Читання і переклад речень за темою

  1. Закріплення матеріалу. Вчитель роздає дітям аркуші, діти розфарбовують картинку, з’єднують відповідні блоки з частинами тіл

  1.  Мовленнєва зарядка, рухливий екшен. Діти виконують відповідні рухи повторюючи за вчителем. Речення на зростання:

One finger, one thumb

Keep moving

One finger, one thumb

Keep moving

One finger, one thumb

Keep moving

We all kneel down

 

One finger, one thumb , one arm

Keep moving

One finger, one thumb , one arm

Keep moving

One finger, one thumb , one arm

Keep moving

We all kneel down

 

One finger, one thumb , one arm, one leg

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg

Keep moving

We all kneel down

 

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head

Keep moving

We all kneel down

 

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head, stand up, sit down

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head, stand up, sit down

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head, stand up, sit down

Keep moving

We all kneel down

 

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head, stand up, sit down and turning around

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head, stand up, sit down and turning around

Keep moving

One finger, one thumb , one arm, one leg, one nod of the head, stand up, sit down and turning around

Keep moving

We all kneel down

 

  1. Гра «Touch Your Head»

 Вчитель називає яку дію треба виконати, але сам робить іншу. Учні повинні повторювати дію за словами, а не за екшеном

 

ІV. Підсумок.

Вчитель хвалить дітей, відмічає активність на уроці, заохочує до подальшого вивчення, прощається

 

docx
Додано
25 січня 2020
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку