Я досліджую світ(3 клас)
Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?
Хід уроку
1. Ранкова зустріч (в ігровій кімнаті)
-Привітання з дітьми
-Вірш «Веселкова лічилка»(з цеглинками Лего)
Доброго ранку, сонце привітне!(жовта цеглинка)
Доброго ранку, небо блакитне!(блакитна цеглинка)
Доброго ранку, в небі пташки!(синя цеглинка)
Доброго ранку, зелені дубки!(зелена цеглинка)
Доброго ранку, люди привітні! (оранжева цеглинка)
Я всім бажаю, щоб усмішки квітли!(жовта цеглинка)
-Вправа «Веселковий настрій» (по кольору цеглинки діти бажають один одному…)
2. Переходимо до класу і підходимо до «Центру погоди»:
-Який зараз місяць?
-Яка пора року?
-Яке сьогодні число? Яке було вчора і яке буде завтра?
На календарі погоди робимо позначки.
3. Підходимо до «Стіни слів»
- Склади речення по темі місяця(5-7 учнів)
4.Сідаємо за парти (робота у групах)
-По темі попереднього уроку діти зачитують свої казки «Пригода з динозавром».
- Сьогодні ми розглянемо орієнтовно-дослідницьке питання «Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?»
-Діти обговорюють в групах питання «Де можна дізнатися про динозаврів?», а потім заповнюють асоціативний кущ (енциклопедія, інтернет, журнал, музей, мультфільми тощо)
-Перегляд відео про динозаврів(4 хв)
Після перегляду діти у групах придумують по 2 запитання і отримують відповіді від дітей інших груп.
5.Перехід до коридору, де діти створили музей (енциклопедії, малюнки і пластилінові поробки дітей, іграшки різних динозаврів тощо)
-Вправа «Я-екскурсовод» (розповідь 3-4 дітей про динозаврів)
Після розповіді дітей-екскурсоводів учні можуть задавати запитання, отримуючи відповіді.
6. Рефлексія (у класі):
-Що сподобалось?
- Чи хочеться ще більше дізнатися?
-Чи отримали ви відповідь на свої запитання?
-Чи знаєте ви відповідь на запитання уроку?