Урок "Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?"

Про матеріал
Урок поділений на декілька локацій-це і творча лабораторія,і екскурсія до музею,і екскурсія до бібліотеки.Тематика уроку дуже близька допитливим учням,вона захоплює і спонукає дітей поділитися своїми знаннями стосовно теми.
Перегляд файлу

                                  Я  досліджую світ(3 клас)

          Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?

                                           Хід уроку

1. Ранкова зустріч (в ігровій кімнаті)

-Привітання з дітьми

-Вірш  «Веселкова лічилка»(з цеглинками Лего)

            Доброго ранку, сонце привітне!(жовта цеглинка)

            Доброго ранку, небо блакитне!(блакитна цеглинка)

            Доброго ранку, в  небі пташки!(синя цеглинка)

            Доброго ранку, зелені дубки!(зелена цеглинка)

            Доброго ранку, люди привітні! (оранжева цеглинка)

            Я всім бажаю, щоб усмішки квітли!(жовта цеглинка)

-Вправа «Веселковий настрій» (по кольору цеглинки діти бажають один одному…)

2. Переходимо до класу і підходимо до «Центру погоди»:

   -Який зараз місяць?

   -Яка  пора року?

   -Яке сьогодні число? Яке було вчора і яке буде завтра?

   На календарі погоди робимо позначки.

3. Підходимо до «Стіни слів»

- Склади речення по темі місяця(5-7 учнів)

4.Сідаємо за парти (робота у групах)

-По темі попереднього уроку діти зачитують свої казки «Пригода з динозавром».

- Сьогодні ми розглянемо орієнтовно-дослідницьке питання «Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?»

-Діти обговорюють в групах питання «Де можна дізнатися про динозаврів?», а потім заповнюють асоціативний кущ (енциклопедія, інтернет, журнал, музей, мультфільми тощо)

-Перегляд відео про динозаврів(4 хв)

  Після перегляду діти у групах придумують по 2 запитання і отримують відповіді від дітей інших груп.

5.Перехід до коридору, де діти створили музей (енциклопедії, малюнки і пластилінові поробки дітей, іграшки різних динозаврів тощо)

    -Вправа «Я-екскурсовод»  (розповідь 3-4 дітей про динозаврів)

Після розповіді дітей-екскурсоводів учні можуть задавати запитання, отримуючи відповіді.

6. Рефлексія (у класі):

  -Що сподобалось?

  - Чи хочеться ще більше дізнатися?

  -Чи отримали ви відповідь на свої запитання?

  -Чи знаєте ви відповідь на запитання уроку?

 

docx
Додано
7 серпня 2021
Переглядів
1125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку