Урок "Число і цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2"

Про матеріал

Під час проведення уроку діти вчаться виділяти групи предметів, які характеризуються. Ознайомити учнів з утворенням числа 2. Вчити писати цифру 2. Розвивати кмітливість.

Під час проведення уроку використовується демонстраційний матеріал, силуетні картки, індивідуальний матеріал, палички, набір геометричних фігур, магнітофон, касета«Чарівний світ чисел» серія «ПіснеЗнайка».

Перегляд файлу

Добровеличківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1

Добровеличківської районної ради

Кіровоградської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Число і цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2.

 

 

         Підготувала

                                                                        вчитель початкових класів

         Баранчук В.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добровеличківка

 

Тема: Число і цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2.

Мета: Вчити дітей виділяти групи предметів, які характеризуються. Ознайомити учнів з утворенням числа 2. Вчити писати цифру 2. Розвивати кмітливість.

Обладнання: Демонстраційний матеріал, силуетні картки, індивідуальний матеріал, палички, набір геометричних фігур, магнітофон, касета«Чарівний світ чисел» серія

           «ПіснеЗнайка».

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Дзвоник дзвонить, не стихає,

 Школярів усіх скликає:

 - Гей, до класу поспішайте,

 На місця свої сідайте!

 Починається урок.

 На уроці не куняй –

 Математику вивчай!

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Повторення вивченого матеріалу.

- Сьогодні у нас незвичайний урок математики, а математична подорож до міста Знань. Успіх залежить від вас, діти. Будьте сміливі, кмітливі, відважні.

 Щоб добре все знати,

 Ми будемо міркувати,

 А також рахувати,

 Свій розум розвивати.

2. Робота з геометричним матеріалом.

- А у подорож ми вирушимо чарівним потягом. Погляньте уважно, скажіть чому він чарівний?

 

 

 

 

 

                     

 

-    З чого він складається? (З геометричних фігур).

  • Так, а з яких саме?
  • Порахуйте, скільки трикутників, кругів, квадратів? (Кожен ряд лічить певні фігури)
  • Яких фігур найбільше?
  • Порівняйте, яких фігур більше, квадратів чи трикутників?
  • Молодці! Геометричні фігури ви запам’ятали добре і можемо їх розрізняти. А хто веде потяг? (Машиніст)

Робота в парах.

  • Ось вам наступне завдання: потрібно з геометричних фігур скласти машиніста. (У кожного учня на парті лежать геометричні фігури, з яких слід скласти машиніста)
  • Молодці! Усі чудово впорались з цим завданням, гарні вийшли машиністи. Залишилось сісти на місця й вирушити в подорож. Але, щоб потрапили в потяг, кожному пасажирові треба придбати квиток. Для цього розв’яжемо такі завдання. (За правильну відповідь учень отримує квиток)

3. Гра «Продовжуй».

Учитель називає число: «Один, два…» - вказує на якогось учня, той продовжує лічбу до певного числа.

4. Вправа з логічним навантаженням.

- У бабусі є онучка Таня, кіт Любчик, песик Тишко. Скільки онуків у бабусі? (Жодного онука, тільки внучка).

5. Повторення пісні «Перший десяток» (Про одиницю) «Чарівний світ чисел» серія «ПіснеЗнайка».

- Молодці! Усі придбали квитки. Погляньте на них уважно, що на них зображено? (Обличчя). А чого не вистачає? (Ротика). Ротик ви домалюєте на прикінці уроку. Якщо, урок вам сподобається, намалюєте усмішку, а якщо ні – то сумний вираз обличчя.

- Отже, квитки у вас є, потяг і машиніст є, і ми можемо сміливо вирушати в подорож.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. – Ми прибули на зупинку «Загадкова».

- Два кільця, два кінця, а посередині цвяшок. (Ножиці)

- Біжать два пси – позадирали носи. (Лижі)

- Які числа допомагають нам відгадати загадки? (Число 2)

SO00190_2. Ознайомлення з числом і цифрою 2.

FD00459_FD00459_а) Утворення числа 2 за малюнками.  

AG00130_AG00130_WB01292_WB01292_ 

 

 

 

 А один, іще один –

 Вийти мусить «два» завжди.

(Віршик «Разом краще» «Чарівний світ чисел» серія «ПіснеЗнайка».)

б) Ознайомлення з цифрою 2.

 А оце ось цифра 2,

 В неї кругла голова.

 Довгий хвіст,

 Зігнута шийка, -

 Отака, як бачиш «двійка».

 Схожа цифра 2 на гусака:

 Шия довга і тонка.

- А ще кого нагадує ця цифра? (Лебідь, фламінго, змію)

 

 

 

 

 

 

 

 Пливе лебідь у ставку,

 Вигнув шию він тонку,  

 Хвостик вгору припідняв 

 Цифру 2 нам показав.

- Робота з підручником.

3. Написання цифри 2. (Робота в зошиті)

- Розгляньте як пишеться цифра 2.

 Цифра 2 складається з трьох елементів: верхнього, правого заокруглення, довгої прямої похилої лінії та горизонтальної хвилястої лінії. Починаємо писати вище середини клітинки, ведемо заокруглення до верхньої сторони квадрата, заокруглюючи праворуч до правого кута клітинки, а потім описуємо малий правий півовал, що переходить у довгу пряму похилу лінію, яку ведемо вниз, невідриваючи руки, до середини нижньої сторони квадрата. Від неї ведемо горизонтальну хвилясту лінію праворуч до нижнього кута квадрата.

 Написання цифри 2 в повітрі і за опорними крапками в зошиті.

 Написання цифри 2 учнями самостійно.

ІV. Фізкультхвилинка.

(Під музику пісні «Перший десяток» «Чарівний світ чисел» серія «ПіснеЗнайка». )

 Так ми знайомимось з цифрою «Два»,

 Що, мов лебідка гнучка, проплива.

 Дві в нас руки, дві ноги в нас, а ще

 Вух – також двоє і двоє очей.

 Вдвох ти з товаришем граєш у шахи,

 Два є крила в літака і у птаха.

 Але й до трьох час дійти вже нам, друже,

 Цифра ця є загадковою дуже.

V. Зупинка «Цікавинка».

- Скільки очей є у птаха?

- Назвати другий день тижня.

- Скільки чобіток Оля купила, для своєї ляльки?

VІ. Підсумок уроку.

  • Добре усі дітки виконали завдання, і ми можемо вирушати до кінцевої зупинки «Місто Знань».
  • Діточки, на яких зупинках ми побували під час подорожі?
  • На якій зупинці вам найбільше сподобалось?
  • Добре, а от «Місто Знань» - це є ваша рідна школа, де ви навчаєтесь і будете ще багато років здобувати знання, спілкуватись і мріяти.
  • Зараз повернемось до наших квиточків і кожен з вас домалює на них ротик. Якщо урок сподобався, то малюєте усмішку, а якщо ні – сумний вираз обличчя.

 

 

 

 

 

             так                            так собі                           ні

 

  • Молодці! На уроці математики виконали чимало завдань, бо були активними, добре лічили.
  • Дуже вам дякую!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рога Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
16690
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку