Урок математики із застосуванням інтерактивних технологій навчання у класі-комплекті "Додавання і віднімання круглих десятків. Розв’язання простих і складних задач "

Про матеріал

Формування обчислювальних навичок додавання і віднімання круглих чисел. Закріплення вміння розв'язувати прості й складні задачі

Виховування товариськіх, дружніх стосунків між дітьми, повагу хлопчиків до дівчаток, бажання трудитися на рідній землі.

Перегляд файлу

 

 

Урок математики із застосуванням інтерактивних технологій навчання у класі-комплекті


1 клас 

 

Тема уроку.

 

Лічба і порівняння чисел в межах 10

 

 

2 клас

 

 

 

Додавання і віднімання круглих десятків.  Розв’язання простих і складних задач


Мета уроку.


 

Вчити порівняння чисел здійснювати на основі знання послідовності чисел у натуральному ряді і закріплювати обчислювальні навички.


 

Формувати обчислювальні навички додавання і віднімання круглих чисел. Закріплювати вміння розв’язувати прості й складні задачі.

 

 


Виховувати товариські, дружні стосунки між дітьми, повагу хлопчиків до дівчаток, бажання трудитися на рідній землі.

 

Хід уроку

І. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Урок – подорож. Запрошую вас у космічний простір. На цьому космічному кораблі (показую намальований космічний корабель) ми відправимося у політ. Як він називається, дізнаєтеся, розв’язавши приклади.

ІІ. Усний рахунок. На дошці приклади, та відповіді до них.

Спільна робота


И Ж Й Р

9, 4, 6,

1 клас

2) 5+1=

4) 2+2=

6) 8+1=
Д У Н

22, 35, 10, 8.

2 клас

1) 20+2=

3) 30+5=

5) 20-10=

7) 15-7=

 


Наш корабель називається «Дружний». Так будьте дружні, згуртовані,

не тільки в польоті, а й завжди. Адже дружба робить справді чудеса.

  • А чи готові ви до польоту?

ІІІ. ІІІ. Перевірка домашнього завдання

 


               1 клас

Обчислювальні навички

(самостійно)

Завдання на перфокартах.

(диференційовано)

2+1=     4+1=

4+2=     6+2=

1+1=     7+1=

5+2=     8+1=

         2 клас

Відкрийте зошити з домашнім завданням. (з учителем).

Приклади №477.

Відповіді: 29,40,33,3,40,5,40,59.

  1. Назвіть відповідь найбільше число, із вами одержаних? (59)

 

 

 

2+3=     5-3=

 

 

 

 

 

 

На партах: карти 1-9, лічильний

 матеріал.

 

  1. Назвіть найменше число вами одержане? (3)
  2. Назвіть відповіді одноцифрові числа? (3,5)
  3. Назвіть відповіді двоцифрові числа? (29,40,33,40,59)
  4. Назвіть круглі числа (40,40,40)
  5. Знайдіть суму двох однакових доданків (40+40=80)
  6. Яке число складається з однакової кількості десятків та одиниць? (33).

 


ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

Першим, хто побував у космосі був Ю.О. Гагарін (портрет).

Щоб стати космонавтом, він дуже багато тренувався.

Пропоную і вам стрибки з парашутами.


З учителем

З учителем

1) Назвіть пропущені числа.

2) Покажіть число, що слідує за числом 3?

3) Покажіть число, що передує числу 6?

4) Назвіть число на 1 більше за 9.

5) Назвіть сусідів числа 4.

6) Покладіть на парту ту кількість предметів, що позначає це число 4.

 

 

 

Самостійно

Допоможіть «марсіанам" встановити послідовність чисел

1 2 3 4 5 6 8 7

 


Самостійна робота

За варіантами

 

 

30+7=37          3+60=63

49-9=40           88-8=80

70-1=69           29+1=30

96-1=95

13-4=9

70+10=80

 

 

З учителем

Перевірка знань


V. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.

 

 

Наша Земля має форму кулі. Ось фотографія нашої планети з космосу.

Пропоную маршрут польоту. Кругові приклади.

СПІЛЬНО

 

1. Хто розв’яже приклади, той поведе ракету далі.

 


На плакаті зображення планети Земля,

 

80-20=

                     5+15=

4+1=

                    2+2=

 


навколо неї приклади:

 

               10-8=

60-50=

                20+6=


2. Полетить далі той, хто правильно зробить обчислення.


Самостійно  

В зошитах порівняння чисел с. 30.

Обведіть червоним олівцем у кожній парі чисел більше число.

5 і 9     7 і 3

 

 

З учителем

Перевірка завдання
З учителем

 

В робочих зошитах та на дошці.

а) 40 збільшити на різницю чисел 60 і 30

40+(60-30)=70

б) Від числа 80 відняти суму чисел 50 і 10

80-(50+10)=20

Самостійно

Допоможіть Незнайкові. Він теж хоче політати, але неправильно розв’язує приклади.

(60-10)-10=60.


 

 

 

3. СПІЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

У кожної людини своя доленосна зірка, що вказує шлях. Знайдіть свою. Але пам’ятайте, чим вище зірка, ти завдання складніше.


 

 

5+3=

 

                                        3+2=

 

7+1=


1-й рівень

Прочитати приклад 2 способами і розв’язати його

20-10=

 

2-й рівень

Прочитати приклад 4 способами і розв’язати його

30+20=

 

3-й рівень

Прочитати вираз і знайти його значення

90-(20+40)=

 

 

4-й рівень

Скласти умову задачі за розв’язком.

15-8=


 

 

 

 

 

VІ. Геометричний матеріал.

Спільне завдання.

 

Подивіться на зоряне небо. Великі та малі зірки складають сузір’я. Спробуйте з’єднати послідовно зірки. Які геометричні фігури вони вам нагадали?


 

 


Муха

 

*

 

                    *

 

*
Волопас

 

*

          *

                *

*

            *

    * 


 


Доведіть, що це трикутник?

(3 кути, 3 сторони, 3 вершини)

Завдання для першого класу.

 

 

  • Складіть сузір’я свого класу.

 

VІІ. Робота над задачами (2 клас).


 

 Летимо над Землею все нижче і нижче. Подивіться, яка наша Земля. Вона прекрасна працею людей. Ось познайомтеся із хлопчиком Васьком, який він працьовитий.

Задача 479.

Що означає кожне число в запису задачі?

Чи можна дати відповідь на питання задачі

30=10=40 (ог.)

Спробуйте перебудувати задачу, щоб вона була складена на 2 дії

Закінчився політ.

 

 

 

VІІІ. Підсумки уроку.

 

ІХ.  Домашнє завдання

                                                                                                          Задача № 487

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку