Урок "Число і цифра 9. Письмо цифри 9"

Про матеріал
Розробка уроку з математики 1клас. Тема "Число і цифра 9. Письмо цифри 9".
Перегляд файлу

 Тема: Число і цифра 9. Склад числа 9. Письмо цифри 9

 

Ціль: ознайомити учнів з числом та цифрою 9; формувати вміння писати цифру 9. порівнювати числа, складати й обчислювати приклади на додавання, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, соціальну та загальнокультурну компетентності; формувати позитивне ставлення до навчання.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

      Ось і дзвоник дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

      І урок розпочинаймо!

 1.Перевірка готовності до уроку

2.Повторення правил роботи на уроці

 

 

Класний куточок "Правила нашого класу!" » Роздільнянський навчально  виховний комплекс школа-гімназія №1

 

3. Мотивація, створення психологічного настрою

-З яким настроєм ви прийшли на урок?

Урок "Призначення й використання основних математичних і статистичних  функцій табличного процесора"

 

 

 

 

 (Діти вибирають смайлик)

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація

 Усний рахунок

  • Яку дію треба виконати, щоб стало менше? щоб стало більше?
  • Назвіть число , яке стоїть у числовому ряді за числом 3, 2.
  • Назвіть попереднє до числа 5, 7. Як одержати попереднє число?
  • Назвіть наступне число до числа 6. Як одержати наступне число?
  • Між якими числами міститься число 3,7.

IV.  Повідомлення теми та мети уроку.  Мотивація

  •  Яку цифру ми  вчили на попередньому уроці? (8)
  • Як ви гадаєте, яка цифра наступна? (9)
  • Сьогодні на уроці ми будемо вчити число і цифру 9, рахувати до 9, складати рівності.

V.  Ознайомлення з новим матеріалом

1.     Робота із числовим рядом                                                                                       

  • На якому місці стоїть число 9?
  • Яке число стоїть перед 9?
  • Яке число більше 8 чи 9? На скільки більше?

Числовий ряд - ЧИСЛА. ДІЇ З ЧИСЛАМИ - Підручник - Математика 1 клас - О. М.  Гісь - Ранок 2018

2.      Підготовча робота

 

-Зробіть однаковими зображення справа та зліва від вертикальної лінії (мають одержати цифри 9).

3.     Робота в зошитах

Показ і написання вчителем цифри 9.

Цифра 9 складається з двох елементів - малого лівого овала, та великого правого півовала. Ширина цифри внизу й вгорі однакова. Починаємо писати малий лівий овал від правої сторони клітинки, ведемо вгору ліворуч заокруглення на лівий малий овал трохи нижче середини клітинки й, не відриваючи руки, пишемо вниз великий правий півовал так, щоб він торкнувся середини нижньої лінії клітинки, й заокруглюємо внизу ліворуч. Письмо цифри 9 в повітрі, два учні біля дошки.

4. Робота в парах

- Визначте кількість рибок в акваріумі, з’єднайте з відповідним числом на числовій прямій.   Порівняйте числа на основі числового ряду на числовій прямій, поставте необхідні числа та знаки між ними >, <,=.

 

 

 

4.  Руханка  https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

 

VІ.  Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота з картками. Гра «Шифрувальник»

 

 

Додавання та віднімання в межах 10 worksheet

 

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

- З якою цифрою познайомилися на уроці?

-  Для чого людині потрібно вміти рахувати?

- А де ви зможете використати ці знання?

- Яку цифру навчилися писати?

- На що вона схожа?

- Що сподобалося на уроці найбільше ?

 Оберіть смайлик.

Веселий. Я впорався з усіма завданнями.

Простий. Мені було важко, але я впорався.

Сумний. Мені потрібна допомога.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку