Тема: Число і цифра 9. Склад числа 9. Письмо цифри 9
Ціль: ознайомити учнів з числом та цифрою 9; формувати вміння писати цифру 9. порівнювати числа, складати й обчислювати приклади на додавання, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, соціальну та загальнокультурну компетентності; формувати позитивне ставлення до навчання.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід уроку
Ось і дзвоник дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо
І урок розпочинаймо!
1.Перевірка готовності до уроку
2.Повторення правил роботи на уроці
3. Мотивація, створення психологічного настрою
-З яким настроєм ви прийшли на урок?
(Діти вибирають смайлик)
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація
Усний рахунок
IV. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація
V. Ознайомлення з новим матеріалом
1. Робота із числовим рядом
2. Підготовча робота
-Зробіть однаковими зображення справа та зліва від вертикальної лінії (мають одержати цифри 9).
3. Робота в зошитах
Показ і написання вчителем цифри 9.
Цифра 9 складається з двох елементів - малого лівого овала, та великого правого півовала. Ширина цифри внизу й вгорі однакова. Починаємо писати малий лівий овал від правої сторони клітинки, ведемо вгору ліворуч заокруглення на лівий малий овал трохи нижче середини клітинки й, не відриваючи руки, пишемо вниз великий правий півовал так, щоб він торкнувся середини нижньої лінії клітинки, й заокруглюємо внизу ліворуч. Письмо цифри 9 в повітрі, два учні біля дошки.
4. Робота в парах
- Визначте кількість рибок в акваріумі, з’єднайте з відповідним числом на числовій прямій. Порівняйте числа на основі числового ряду на числовій прямій, поставте необхідні числа та знаки між ними >, <,=.
4. Руханка https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
VІ. Закріплення вивченого матеріалу
VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
- З якою цифрою познайомилися на уроці?
- Для чого людині потрібно вміти рахувати?
- А де ви зможете використати ці знання?
- Яку цифру навчилися писати?
- На що вона схожа?
- Що сподобалося на уроці найбільше ?
Оберіть смайлик.
Веселий. Я впорався з усіма завданнями.
Простий. Мені було важко, але я впорався.
Сумний. Мені потрібна допомога.