Урок "Числові функції. Область визначення і множина значень"

Про матеріал
Урок "Числові функції. Область визначення і множина значень"Урок "Числові функції. Область визначення і множина значень"
Перегляд файлу

Алгебра 7 клас

Контрольна робота № 2

Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени

 

Варіант 1

 

1°. Чи тотожно рівні вирази:  1) x3  і  x+x+x;  2) 2a+5a і 7a;

     3) x+5y і 5y+x;  4) 4(x+3) і 4 x+7?

2°. Подайте у вигляді степеня добуток: 

1) 6·6·6·6;      2) (–2)· (–2)· (–2)· (–2)· (–2)· (–2)· (–2).

3°. Виконайте дії:  1) y8 y2;   2) y8: y2.

4°. Обчисліть значення виразу:  1) 0,2·(–4)4;   2) 34–53+(–1)7.

5°. Подайте у вигляді степеня вираз: 1) (n2)6· n9; 2) (с4)5:(с3)2.

6°. Запишіть у вигляді одночлена стандартного вигляду вираз:

  1) 3x2yz7·(–0,5xy4z5);   2) .

7. Доведіть тотожність 5(x+y z)+5(x z) –5y=10(x z).

8. Спростіть вираз:  1) 0,4x2y·(–5xy5)2;  2) ·(4a5b)2.

9. Порівняйте:  1) 612 і 365;  2) 520 і 250.

10••. Доведіть, що сума трьох послідовних натуральних чисел ділиться на 3.

11••. Якого найменшого значення набуває вираз:

  1) x6 – 15;  2) (y – 3)2+4?

12••.   5x2y=8. Знайдіть значення виразу:

  1) 20x2y;  2) 5x4y2.

 

 

 

 

 

 

Алгебра 7 клас

Контрольна робота № 2

Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени

 

Варіант 2

 

1°. Чи тотожно рівні вирази:  1) y+y+y  і  y3;  2) 8m і 6m+2m;

     3) a+4b і 4b+a;  4) 5(x2) і 5x7?

2°. Подайте у вигляді степеня добуток: 

1) 7·7·7;      2) (–5)· (–5)· (–5)· (–5)· (–5)· (–5).

3°. Виконайте дії:  1) a4 a6;   2) a6: a2.

4°. Обчисліть значення виразу:  1) 0,5·(–3)4;   2) 43–53+(–1)9.

5°. Подайте у вигляді степеня вираз: 1) (x3)5· x6; 2) (n5)4:(n2)3.

6°. Запишіть у вигляді одночлена стандартного вигляду вираз:

  1) –0,2a2bc9·7ab7c10;   2) .

7. Доведіть тотожність 3(a b) +2(a+b c)+b3c=5(a c).

8. Спростіть вираз:  1) 0,6x3y·(–5xy7)2;  2) ·(9a3b)2.

9. Порівняйте:  1) 714 і 495;  2) 340 і 430.

10••. Доведіть, що сума трьох послідовних парних натуральних чисел ділиться на 3.

11••. Якого найменшого значення набуває вираз:

  1) y8 – 10;  2) (x + 5)2+3?

12••.   3a2b=5. Знайдіть значення виразу:

  1) 15a2b;  2) 18a4b2.

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Контрольні роботи
Додано
31 січня
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку