Урок "Читацьке чаювання. Ми читали і вам радимо"

Про матеріал
Метою даного уроку є зосередити увагу на потребі читати книги. Вчити вибирати цікаву книгу. Розвивати читацькі вміння та навички, удосконалювати якість читання, збагачувати словниковий запас. Виховувати любов і шанобливе ставлення до книги. Пробуджувати бажання бути активними читачами.
Перегляд файлу

Тема. Робота з дитячою книгою. Читацьке чаювання. Ми читали і вам радимо.

Мета. Розширити знання учнів відомостями про виникнення дня читання вголос. Зосередити увагу на потребі читати книги. Вчити вибирати цікаву книгу. Розвивати читацькі вміння та навички, удосконалювати якість читання, збагачувати словниковий запас. Виховувати любов і шанобливе ставлення до книги. Пробуджувати бажання бути активними читачами.

 

Обладнання. Оформлення класної дошки, відео, читацькі завдання, книжкова виставка.

 

                                              Хід уроку.

І. Організація до уроку.

     Ми зібралися вчергове

     Розповісти про щось нове.

     Що читаємо , про що

     Дружно всі розповімо.

ІІ. Читацька розминка.

    1. Фонетичні вправи.

  •          Відтворіть шум вітру?
  •          Як їде потяг?
  •          Як співають пташки?
  •          Відтворіть звуки, які видає пугач?
  •          Як дзижчить джміль?

2. Робота над скоромовкою.

     Скоро, скоро мовить Ганка

     Скоромовки – спотиканки,

     Слово в слово слова вміло,

      Скоро мовить Ганка мила

3. Питання – відповідь.

(діти витягують по черзі питання і обмірковують відповіді)

( Пісня про книжку - https://www.youtube.com/watch?v=2Q-6S3W7xF4)

Як ти думаєш, чому важливо читати книги?

Який твій улюблений казковий герой?

Як ти думаєш, що люблять робити літературні герої, коли ми про них читаємо?

Як ти думаєш, хто може вигадувати цікаві історії?

Чи пам’ятаєш книгу, яку тобі читали батьки в дитинстві перед сном?

Як би ви назвали книгу, яку самі написали?

Як  ви думаєте, що потрібно, щоби написати книгу?

Що б ви сказали своєму літературному герою коли б зустрілися?

Де ви любите читати книги?

Як ти думаєш, що відчуває книга коли ти її читаєш?

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Розповідь вчителя.

Книжковий світ – то особливий світ.

І безкінечний – наче море з небом.

Почати можеш будь – коли політ.

Для цього просто лиш читати треба.

  •          Четвертий рік ми з вами працюємо над читанням. Це особливі уроки. Кожен раз щось цікаве, захоплююче, нове. Рядок за рядком. Урок за уроком.
  •          Для того щоб привернути більше уваги до читання книжок започаткували нове свято.

(перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=GNy7sigVojg)

  1. Презентація прочитаних учнями книг.
  •          Я знаю, що у вас є свої улюблені книжки. Запрошую показати їх та розповісти про цікаві моменти.

(діти презентують свої улюблені книги)

( між виступами учнів звучать пісні)

Пісенька про книги - https://www.youtube.com/watch?v=on_KsGuFLwI )

Нас чекає бібліотека - https://www.youtube.com/watch?v=zGFdLnabCfc )

  1. Рекомендовані вчителем твори для читання.
  •          Сашко Дерманський «Мрія маляки»
  •          Галина Вдовиченко «Найдовші вуса»
  •          Ірен Роздобудько «Я зніматимусь в кіно!»
  •          Леся Українка «Три метелики»
  •          Леся Воронина «Пригоди голубого папуги»
  •          Юрій Збанацький «Дике козеня», «Ласуня».
  1. Цікаві літературні завдання.

 

  •          Загублене прислів’я

( прочитайте кожну п’яту літеру і ви утворите прислів’я)

Укпомдвитлофваомршдйічакубпитгечувезціфукміцунтобгибнотгхікви,свеляуфійкцчтабменледябюзжіфувційфітпаькуешпосквлн,івкуткдлаечяврмпиркненшго.

 

Кувпенікепишогргтьрнивакечтблрибнуятсвцчацвйчтджтєи – цчякукпсисукавемцепзфіканкентаботьтцкнри.

 

  •          Продовжуй читати

 (у всіх однаковий текст; один учень починає читати речення, по команді «стоп» він замовкає, а  всі діти продовжують читати це речення до кінця)

 

  •          Перечитаю сам себе

(діти вибирають тексти, за секундоміром починають їх читати; прочитавши один раз ставлять відмітку; починають знову читати той самий уривок тексту, намагаючись прочитати більше; повторюють так 3 – 4 рази і переконуються, що навчитися швидко читати можуть усі).

 

  •          Читайте без голосних

(запропонувати прочитати текст читаючи без голосних звуків)

ІV. Підсумок уроку.

  1. Асоціативний кущ. Що асоціюється у вас із словам – книга?

 

  1. Вправа «Мікрофон»

( відповідаємо на питання та чаюємо)

  • Сьогодні я прочитав (ла) про…
  •  Було цікаво дізнатися…
  •   Було складно…
  •  Я зрозумів(ла), що…
  • Тепер я зможу…
  •  Я навчився(лася)…
  • У мене вийшло…
  • Я зміг (змогла)…

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку