Українська мова С. 20-21, 22-23 ( 13 тиждень)
Тема: Читання і письмо слів, речень, текстів з вивченими буквами.
Письмо великої букви Т, з’єднань з нею. Мова тексту.
І. Вступна частина заняття
Чи почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Встали, діти, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько.
Сьогодні урок – відкритий для всіх,
Багато гостей. То ж вітаємо їх.
наш девіз тепер згадаймо.
Девіз уроку: Щоб урок пройшов не марно
Треба сісти рівно й гарно.
Дарма часу не втрачати
Думати треба і працювати. (сл..2)
Оголошення теми уроку. (сл..3)
ІІ. Основна частина заняття.
Складіть з літер у клітинках кожного кольору імена персонажів казок, читаючи їх послідовно (Піноккіо– помаранчеві клітинки,( Карло Коллоді італійський письменник) Телесик– зелені). (сл..5. 6)
З яких творів ці персонажі? Яка з цих казок українська народна?
До якого з імен подано звукову модель? Учитель звертає увагу дітей, що подвоєні букви читаються як один подовжений звук.
Учитель пропонує розфарбувати клітинки з буквами, що позначають приголосні звуки, олівцем жовтого кольору. Що зображено? (ключик). (сл.7)
Кому з належить ця річ?
Читаємо склади (сл.8, 9)
Читаємо слова (сл. 10, 11)
Дітям пропонується прочитати текст і знайти слово-помилку. (У другому реченні першого абзацу говориться, що події відбуваються на річці, а у першому реченні останнього абзаці говориться, що мати принесла на ставок).
Учням пропонується прочитати речення, які складаються з одного слова. Прочитати запитання до тексту і підкреслити речення, яке є відповіддю на запитання. Можна запропонувати учням коротко розказати про подальші події у казці.
Фізкультхвилинка (сл.17)
Буква Т складається з трьох прямих похилих ліній ( перша і третя із заокругленням) і горизонтальної лінії із заокругленням.
Починаємо писати від міжрядкової лінії прямою похилою лінією до нижньої рядкової лінії, де заокруглюємо вліво. Другий елемент – це пряма похила лінія без заокруглення. Третій елемент повторює перший і другий, але знизу заокруглення вправо. Четвертий елемент – горизонтальна лінія із заокругленням, який пишемо над першими трьома. (сл.19. 20, 21, 22)
ІІІ. Підсумкова частина заняття (сл. 25)