Урок "Читання і письмо слів, речень, текстів з вивченими буквами. Письмо великої букви Т, з’єднань з нею. Мова тексту"

Про матеріал
Конспект уроку розроблений для проектного класу "На крилах успіху". Можна використовувати під час вивчення великої букви "Т" у 1 класах нової української школи.
Перегляд файлу

Українська мова  С. 20-21, 22-23 ( 13 тиждень)

 

Тема: Читання і письмо слів, речень, текстів з вивченими буквами.

 Письмо великої букви Т, з’єднань з нею. Мова тексту.

 

І. Вступна частина заняття

 

Чи почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Встали, діти, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Сьогодні урок – відкритий для всіх,

Багато гостей. То ж вітаємо їх.

 

 

  • Тож працювати починаймо

              наш девіз тепер згадаймо.

 

Девіз уроку: Щоб урок пройшов не марно

                     Треба сісти рівно й гарно.

                      Дарма часу не втрачати

                      Думати треба і працювати.    (сл..2)

 

Оголошення теми уроку. (сл..3)

 

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Завдання на с. 22.
  1. Дітям пропонується назвати букви (так як в алфавіті – «ка», «ве», «е» тощо) в рядках/колонках; тільки ті, що позначають голосні/приголосні звуки.

Складіть  з літер у клітинках кожного кольору імена персонажів  казок, читаючи їх послідовно (Піноккіо– помаранчеві клітинки,( Карло Коллоді італійський письменник)  Телесик– зелені). (сл..5. 6)

 З яких творів ці персонажі? Яка з цих казок українська народна?

До якого з імен подано звукову модель? Учитель звертає увагу дітей, що подвоєні букви читаються як один подовжений звук.

Учитель пропонує розфарбувати клітинки з буквами, що позначають приголосні звуки, олівцем жовтого кольору.  Що зображено? (ключик). (сл.7)

 Кому з належить ця річ?

 

Читаємо склади (сл.8, 9)

Читаємо слова (сл. 10, 11)

 

  1. Першокласникам пропонується прочитати записи в рядочках і поставити позначку у клітинці біля тих, що є реченнями. Поясніть свій вибір.
  2. Кого зображено на малюнках? Прочитайте текст і скажіть яка з цих ілюстрацій до тексту? Чиє ім’я маємо озвучувати замість крапок, читаючи текст – Піноккіо чи Телесика? Поставте позначку на зображенні цього персонажа і пояснити свій вибір. Дітям пропонується ще раз прочитати текст, озвучуючи замість крапок ім’я. Чи знайома вам ця казка? Як вона називається? Хто персонажі казки? (сл. 13, 14, 15)

Дітям пропонується прочитати текст і знайти слово-помилку. (У другому реченні першого абзацу говориться, що події відбуваються на річці, а у першому реченні останнього абзаці говориться, що мати принесла на ставок).

Учням пропонується прочитати речення, які складаються  з одного слова. Прочитати запитання до тексту і підкреслити речення, яке є відповіддю на запитання. Можна запропонувати учням  коротко розказати про подальші події у казці.

 

Фізкультхвилинка  (сл.17)

 

  1. Завдання на с. 23.
  1. Що зображено?Як називається книжка? З якої букви пишеться назва казки? На що ще схожа ця буква (діти називають предмети оточення, які нагадують запис цієї букви)? Як пишеться велика буква Т? Чим вирізняється і чим схожий запис великої і маленької букв Тт?
  2. Дітям пропонується «допомогти» Телесику ловити рибку і  розфарбувати рибок з елементами букви Т жовтим олівцем, а з буквою Т блакитним.
  3. Письмо рукописної букви Т, буквосполучень, слів за поданими зразками.
  4.  

Буква Т складається з трьох прямих похилих ліній ( перша і третя із заокругленням) і горизонтальної лінії із заокругленням.

 

Починаємо писати від міжрядкової лінії прямою похилою лінією до нижньої рядкової лінії, де заокруглюємо вліво. Другий елемент – це пряма похила лінія без заокруглення. Третій елемент повторює перший і другий, але знизу заокруглення вправо. Четвертий елемент – горизонтальна лінія із заокругленням, який пишемо над першими трьома. (сл.19. 20, 21, 22)

 

  1. Пальчикова гімнастика (вправа «Рибка») сл.23
  2. Списування друкованого речення.

 

ІІІ. Підсумкова частина заняття (сл. 25)

 

docx
Додано
23 серпня
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку