Ранкова зустріч "Я і моя Батьківщина". НУШ 1 клас

Про матеріал
Мета: - Розширити і поглибити знання про свою Батьківщину – Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій; - Розвивати в учнів пам'ять, творчі здібності, критичне мислення та прагнення бути свідомим громадянином Вітчизни, її патріотом; - Виховувати любов до рідного краю, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу.
Перегляд файлу

 

Ранкова  зустріч  на  тему 
«Я  і  моя  Батьківщина»

 

maxresdefault.jpg

 

 

 

 

 

                                                                                     Розробив
                                                                                     вчитель початкових класів
                                                                                     спеціаліст  вищої  категорії
                                                                                     ХЗОШ  № 124
                                                                                     Щербина Ольга Михайлівна

                                                               Харків-2019

Тема: Я  люблю  Україну
Мета: - Розширити і поглибити  знання  про  свою  Батьківщину – Україну, формувати  почуття  належності  до  своєї   країни, до  її  історії  та  традицій;
- Розвивати  в  учнів  пам'ять, творчі  здібності, критичне мислення  та  прагнення  бути  свідомим  громадянином  Вітчизни,  її  патріотом;
- Виховувати  любов  до  рідного  краю, прагнення  своєю  працею  примножувати  здобутки  українського  народу.
Обладнання: телевізор, презентація, вислови  та  плакати  про  Україну, картки із  буквами, умовний  вінок  для  танцю.

                                         Я  гордий  з  того, що  живу  у  цій  країні
                                        Тут  люди  добрі, щирі  і  талановиті.
                                        Душею  вірні  рідній  Батьківщині.
                                        Сяйвом  добра  й  любові  оповиті.
І. Організація навчальної діяльності.
1. Ранкове  коло «Де  я  проживаю?» Створити  приємну  і  доброзичливу  атмосферу  початку  дня. Пропоную  модель  власної  відповіді: «Я  проживаю  в  Україні, у м.Харкові  п-кт Тракторобудівників,95-А кв.44  і  т.д»
  Пригадуємо  прислів’я  «Всюди  добре,  а  вдома - наймиліше».

ІІ. Повідомлення  теми  і  завдань  уроку.
1. Гра  «Шифрувальник»

айЗн,   биюл,   гарійбео,  нуїраУк – йинідр  йарк!

(Знай, люби,  оберігай  Україну – рідний  край!)
2. Продовження  речення.
«Батьківщина – це…»

  • «Для  мене  Батьківщина – рідний  батьківський  дім, а  для  тебе, Дмитрику?»
  • «Для  мене  вулиця, якою  я  іду  до  школи, а  для  тебе, Вікторіє?»
  • «Для  мене  зелений  берег  річки, куди  ми  ходимо  з  татком  і  мамою. А  для  тебе, Поліно?»
  • «Для  мене  Батьківщина – це  визначні  українці – Леся  Українка, Тарас Шевченко, Іван  Франко … А  для  тебе, Вадиме?»
  • «А  для  мене – це  символи  нашої  держави – синьо-жовтий  прапор, Гімн, герб України. А  для  тебе, Михайле?»

(Запропонувати  дітям  широку  палітру  асоціацій  із  словом  «Батьківщина»).

ІІІ. Мотивація  навчальної діяльності.

Кожен  народ  любить свою  Батьківщину, робить усе  для  процвітання своєї держави, для  її  слави, Свободи, Незалежності. Знання ,  що  ви  отримаєте, допоможуть  гідно  нести  звання  українець, краплину любові до Батьківщини.

  1. Робота  в  групах.

П- поважати  традиції  та  звичаї  своєї  Батьківщини.

А- активно  діяти.

Т- трудитися  на  благо  країни.

Р- розвиватися  самому.

І- ініціативу  проявляти.

О- обережним  бути.

Т- творити  добро.

   Діти  об’єднуються   в  3  групи (за  кольором: синій, жовтий, зелений)

(Синій- колір води, жовтий- височини, зелений - рівнини).

  1. Завдання
  • Я  пропоную  із  пазлів  скласти  карту  Україну. (Діти  складають  карту  України), назвати,  що  в  Україні  най-най… Найбільша  річка… (Дніпро), Найбільше  місто…(Київ) Найбільший  звір… (зубр) Найвища  гора… (Говерла)
  1. Завдання

Прокладіть  на  карті  нашої  Батьківщини  маршрут  подорожі  через  міста, назви  яких  мають:

1група – два  склади (Рівне-Суми-Київ-Харків-Луганськ-Донецьк-Дніпро-Херсон)

2  група – три  склади (Чернівці-Ужгород-Тернопіль-Хмельницький-Житомир-Черкаси-Одеса-Полтава)

3 група – чотири  склади (Кропивницький-Миколаїв-Запоріжжя-Сімферополь)

  1. Завдання

1  група. Розкажіть  про  історію  нашого  герба.

   З  найдавніших  часів  Тризуб  шанують  українці  як  магічний  знак, що  оберігає від злих  духів.  Це  зображення,  що  його  знаходять  науковці  на  давніх   монетах,  посуді,  цеглі – має  два  тисячоліття. Вчені  сперечаються, що  означає  тризуб? Одним  він  нагадує  сокола, іншим – символ  триєдиного  світу. Українці – наші  сучасники, бачать  у  тризубі  зашифроване  слово  ВОЛЯ.

 

  • А  що  бачите  ви?

 

2  група. Розповідь  про  синьо-блакитний  прапор.

Жовтий  і  синій  кольори здавна використовували на гербах  Київської  Русі. Синьо-жовті  хоругви  мали  наші  лицарі – козаки.

   Сто  років  тому  під  синьо-жовтим стягом  українці  боролися  за  Українську  Народну  Республіку.

    Із  цим  прапором  боролися  за  незалежність  України, тому  він  став  державним  символом, який  шанують  українці. Тепер  у  нашій  Батьківщині  існує  гарна  традиція – День  Незалежності  прикрашати  свої  домівки  українським  синьо-жовтим  прапором.

 

    3  група. Розповідь  про  Гімн  України.
   Кожна  держава  має  свою  урочисту  пісню, яка є символом незалежності. Ця  пісня  називається  гімном. Гімн  надихає  до  боротьби, допомагає  людям  об’єднатися. Це  особлива  пісня. Її   треба  слухати  стоячи, а  ще  можна  тримати  руку  на  серці. (Увімкнути  відео, прослухати  Гімн  України).

 

IV. Завдання. Окрім  державних  символів  України є  ще  народні  символи, які  супроводжують  нас, українців, сотнями  років.
    Пограємо  в  гру  «Заплітаємо  віночок».
-  Я  візьму  квітку  мальву – це  символ  любові до  нашої  Батьківщини  до  народу.  Це  оберіг  нашої  духовної  спадщини. А  яку  квітку, Милано,  візьмеш  ти?
-  А  я  заплету  конвалію – символ  пробудження  природи. А  яку  квітку  вплетеш  ти, Євгеніє?

- Я  люблю  барвінок – символ  радісної  сили, вічності, символ  пам’яті. А  ще  вплету  волошку – символ  привітності  і  чесності. А  ти, Каріме?

- Мені  подобається  мак. Він  є  оберегом, і  захищає  від  лихого. Яка  у  тебе  квітка, Єво? 
- А  я  не  забуду  про  рідну  маму, тата  та  свою  родину, тому  вплету  чорнобривці.

 

   Пропоную  дітям  стати  в  коло  і  заспівати  веснянку  «Гей, віночку, заплетися…»
 

V.Підсумок  уроку.

  Ось  і  підійшов  наш  урок  до  завершення . Напевне  всі  ви  зрозуміли, яка  унікальна  наша  Батьківщина. Ми  переконалися, що треба  все  більше  і  більше  знати  про    країну, де  ми  народилися  і  живемо. Її  потрібно  любити, шанувати, примножувати  звичаї  і  традиції. Нехай  знання,  які ви  отримали  на  уроці, принесуть  користь  нашій  Вітчизні  в  майбутньому.

 

Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.
Всім серцем любіть Україну свою —-
і вічні ми будемо з нею!

 

 

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
1021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку