УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)
За підручником І.Большакової, М.Пристінської
(5 годин на тиждень як окремий предмет і 2 години як частина інтегрованого
курсу «Я досліджую світ»)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
|
ДОБУКВЕНИЙ ПЕРІОД |
|||
1 |
Я вивчаю українську мову. Ознайомлення з «Букварем». Вітання і знайомство з однолітками. |
|
|
ІК |
2 |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Обведення малюнків по контуру. |
|
|
|
3 |
Усне і писемне мовлення. Прилади, що допомагають передавати повідомлення. |
|
|
|
4 |
Основний рядок сітки зошита. Підготовчі графічні вправи. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори – вниз. |
|
|
|
5 |
Слово. Слова, які відповідають на питання хто? що? |
|
|
ІК |
6 |
Закріплення уміння писати в рядку. Підготовчі графічні вправи. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. |
|
|
|
7 |
Слово. Слова, які відповідають на питання що робить? Слухання та обговорення тексту. |
|
|
|
8 |
Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Підготовчі графічні вправи. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
9 |
Слово і речення. Складання речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
ІК |
10 |
Підготовчі графічні вправи. Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
11 |
Слово і речення. Ознайомлення із знаками в кінці речення (. ! ?). складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень (без уживання термінів). |
|
|
|
12 |
Підготовчі графічні вправи. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
13 |
Звуки. Мовні і немовні звуки. Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок. |
|
|
ІК |
14 |
Підготовчі графічні вправи. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією. Побудова речень. Розвиток зв’язного мовлення. Навчальне приладдя. |
|
|
|
15 |
Букви. Українська абетка.
|
|
|
|
16 |
Підготовчі графічні вправи. Підготовчі вправи до написання букв. Побудова речень. |
|
|
ІК |
БУКВЕНИЙ ПЕРІОД |
||||
17 |
Звук [а], позначення його буквою «а» (а А). Виділення звука [а] в словах. Взаємне розміщення предметів. |
|
|
|
18 |
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа. |
|
|
|
19 |
Звук [о], позначення його буквою «о» (о О). Виділення звука о в словах. Визначення теми тексту. |
|
|
ІК |
20 |
Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання елементів букви А. Написання буквосполучення Аа. |
|
|
|
21 |
Звук [м], позначення його буквою «ем» (м М). Виділення звука [м] у словах. Читання прямих і обернених складів. Визначення теми тексту. |
|
|
|
22 |
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
|
23 |
Закріплення звукового значення букви «ем». Читання складів. Опрацювання тексту. Ілюстрація до тексту. |
|
|
ІК |
24 |
Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Удосконалення вміння писати вивчені букви. |
|
|
|
25 |
Звук [л], позначення його буквою «ел» (л Л). Виділення звука [л] у словах. Читання складів. |
|
|
|
26 |
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
|
|
ІК |
27 |
Закріплення звукового значення букви «ел». Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень. Робота з дитячою книжкою. Упертий цапок с.12. |
|
|
|
28 |
Письмо великої букви М. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення. Іграшки. |
|
|
|
29 |
Звук [у],позначення його буквою «у» (у У). Виділення звука [у] в словах. Читання складів. |
|
|
|
30 |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Напи сання складів та слів із буквою л. |
|
|
ІК |
31 |
Закріплення звукового значення букви «у». Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Письмо великої букви Л. Написання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
|
|
32 |
Письмо великої букви Л. написання складів, слів із буквою Л. Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви. |
|
|
|
33 |
Звук [н], позначення його буквою «ен» н Н. Виділення звука [н] в словах. Читання складів і слів. |
|
|
ІК |
34 |
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
|
35 |
Закріплення звукового значення букви «ен». Читання складів і слів. Опрацювання тексту. |
|
|
|
36 |
Написання великої букви У, поєднання її з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
|
|
37 |
Звуки. Головні та приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. |
|
|
ІК |
38 |
Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. |
|
|
|
39 |
Склад. Поділ на склади. Взаємне розміщення предметів. |
|
|
|
40 |
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речення. Диктант складів. |
|
|
ІК |
41 |
Звук [с], позначення його буквою «ес» (с С). Виділення звука [с] у словах. Читання складів, слів. Робота з дитячою книжкою. Мавпенятко с. 14 |
|
|
|
42 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання й записування слів. Розвиток зв’язного мовлення. Овочі і фрукти. |
|
|
|
43 |
Закріплення звукового значення букви «ес». Читання складів. Опрацювання тексту. Взаємне розташування предметів. |
|
|
|
44 |
Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Написання речення. |
|
|
|
45 |
Звук [к], позначення його буквою «ка» (к К).Виділення звука [к] у словах. Читання складів, слів. |
|
|
ІК |
46 |
Письмо великої букви С, складів та слів з нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. Написання речення. |
|
|
|
47 |
Закріплення звукового значення букви «ка». Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
|
|
48 |
Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. |
|
|
|
49 |
Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Опрацювання тексту. |
|
|
ІК |
50 |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. |
|
|
|
51 |
Звуковий склад слова. Читання складів, слів. Істинні та хибні твердження. |
|
|
|
52 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання і записування слів. |
|
|
ІК |
53 |
Звук [и], позначення його буквою «и» (и И). Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. |
|
|
|
54 |
Письмо малої букви и. Підготовчі графічні вправи. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв. |
|
|
|
55 |
Закріплення звукового значення букви «и». Читання слів, речень. Про що можна дізнатися із обкладинки книжки? Робота з дитячою книжкою. Цятки і плямки с.17 |
|
|
|
56 |
Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии. Списування букв, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Сім’я. |
|
|
ІК |
57 |
Звук [р], позначення його буквою «ер». Виділення звука [р] у словах. Читання складів, слів. |
|
|
|
58 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Складання і записування слів. |
|
|
|
59 |
Закріплення звукового значення букви «ер». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
|
ІК |
60 |
Письмо малої букви р. Типи поєднань малої букви р з іншими буквами. Написання складів, слів із буквою р. |
|
|
|
61 |
Звук [б], позначення його буквою «бе» (б Б). Виділення звука [б] у словах. Читання складів, слів. |
|
|
|
62 |
Письмо великої букви Р. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. |
|
|
|
63 |
Закріплення звукового значення букви «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Складання розповіді за серією малюнків. |
|
|
ІК |
64 |
Письмо малої букви б. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання й записування слів. |
|
|
|
65 |
Звук [в], позначення його буквою «ве» (в В). Виділення звука [в] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. |
|
|
|
66 |
Письмо великої букви Б. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. |
|
|
ІК |
67 |
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
68 |
Письмо малої букви в. Типи поєднань малої букви в із вивченими рядковими буквами. Написання буквосполучень, складів та слів. |
|
|
|
69 |
Звук [д], позначення його буквою «де» (д Д). Читання складів, слів, тексту. Робота з дитячою книжкою. Про кита с 21. |
|
|
|
70 |
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Розвиток зв’язного мовлення. Одяг та взуття. |
|
|
ІК |
71 |
Закріплення звукового значення букви «де». Удосконалення уміння читати склади, слова із вивченими буквами. Опрацювання тексту. |
|
|
|
72 |
Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах. |
|
|
|
73 |
Звук [і], позначення його буквою «і» (і І). Виділення звука [і] у словах. Тверді і м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. |
|
|
ІК |
74 |
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування речення, поданого писаним шрифтом. |
|
|
|
75 |
Закріплення звукового значення букви «і». Звуковий аналіз слів. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і тексті. |
|
|
|
76 |
Письмо малої букви і. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
|
|
77 |
Звуки [п], [п'], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п'] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. |
|
|
ІК |
78 |
Письмо великої букви І. Підготовчі графічні вправи. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
|
79 |
Закріплення звукових значень букви «пе». Читання слів, речень. Тверді і м’які приголосні. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
80 |
Письмо малої букви п. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
ІК |
81 |
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Виділення звуків [т], [т'] у словах. Читання і доповнення тексту. |
|
|
|
82 |
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
83 |
Закріплення звукових значень букви «те». Читання слів. Опрацювання тексту. Тверді і м’які приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою. Черепашенята с. 22 |
|
|
|
84 |
Письмо малої букви т. Написання складів та слів із буквою т. Складання і записування слів. Розвиток зв’язного мовлення. Посуд. |
|
|
ІК |
85 |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. |
|
|
|
86 |
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
87 |
Закріплення звукових значень букви «ге». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах. Опрацювання тексту. Тверді і м’які приголосні звуки. |
|
|
ІК |
88 |
Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. |
|
|
|
89 |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. |
|
|
|
90 |
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Г. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
91 |
Закріплення звукових значень букви «ґе». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах. Опрацювання тексту. |
|
|
ІК |
92 |
Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ґ. |
|
|
|
93 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е], у словах. Читання слів, речень. |
|
|
|
94 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Ґ. |
|
|
ІК |
95 |
Закріплення звукового значення букви «е». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. |
|
|
|
96 |
Письмо малої букви е. Написання буквосполучень, слів. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
|
|
97 |
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів, складів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Шашки с.23 |
|
|
|
98 |
Письмо великої букви Е. Написання буквосполучень Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення. Меблі. |
|
|
ІК |
99 |
Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Будова тексту (зачин, головна частина, кінцівка). Встановлення послідовності подій. |
|
|
|
100 |
Письмо малої букви з. Типи поєднань з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення. |
|
|
|
101 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Виділення звука [ж] у словах. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів, слів. |
|
|
ІК |
102 |
Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Навчальний диктант. |
|
|
|
103 |
Закріплення звукового значення букви ж. Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту. |
|
|
|
104 |
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ж. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
105 |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Виділення звука [ш] у словах. Читання слів, речень. |
|
|
|
106 |
Письмо великої букви Ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
ІК |
107 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Виділення звука [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
108 |
Письмо малої букви ш. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. |
|
|
|
109 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту. Встановлення послідовності подій. |
|
|
|
110 |
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. |
|
|
|
111 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Добре вдома с.27. |
|
|
|
112 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Побутова техніка. |
|
|
ІК |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|