Календарне планування "Українська мова" ("Навчання грамоти")

Про матеріал
Календарне планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна, Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)

За підручником І.Большакової, М.Пристінської

(5 годин на тиждень як окремий предмет і 2 години як частина інтегрованого

курсу «Я досліджую світ»)

Тема уроку

Дата

Примітка

 

ДОБУКВЕНИЙ ПЕРІОД

1

Я вивчаю українську мову. Ознайомлення з «Букварем». Вітання і знайомство з однолітками.

 

 

ІК

2

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Обведення малюнків по контуру.

 

 

 

3

Усне і писемне мовлення. Прилади, що допомагають передавати повідомлення.

 

 

 

4

Основний рядок сітки зошита. Підготовчі графічні вправи. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори – вниз.

 

 

 

5

Слово. Слова, які відповідають на питання хто? що?

 

 

ІК

6

Закріплення уміння писати в рядку. Підготовчі графічні вправи. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.

 

 

 

7

Слово. Слова, які відповідають на питання що робить? Слухання та обговорення тексту.

 

 

 

8

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Підготовчі графічні вправи. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

 

9

Слово і речення. Складання речень за малюнком і поданими словами.

 

 

ІК

10

Підготовчі графічні вправи. Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

 

11

Слово і речення. Ознайомлення із знаками в кінці речення (. ! ?). складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень (без уживання термінів).

 

 

 

12

Підготовчі графічні вправи. Підготовчі вправи до написання букв. 

 

 

 

13

Звуки. Мовні і немовні звуки. Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок.

 

 

ІК

14

Підготовчі графічні вправи. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією. Побудова речень. Розвиток зв’язного мовлення. Навчальне приладдя.

 

 

 

15

Букви. Українська абетка.

 

 

 

 

16

Підготовчі графічні вправи. Підготовчі вправи до написання букв. Побудова речень.

 

 

ІК

 

БУКВЕНИЙ ПЕРІОД

17

Звук [а], позначення його буквою «а» (а А). Виділення звука [а] в словах. Взаємне розміщення предметів.

 

 

 

18

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа.

 

 

 

19

Звук [о], позначення його буквою «о» (о О). Виділення звука о в словах. Визначення теми тексту.

 

 

ІК

20

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання елементів букви А. Написання буквосполучення Аа.

 

 

 

21

Звук [м], позначення його буквою «ем» (м М). Виділення звука [м] у словах. Читання прямих і обернених складів. Визначення теми тексту. 

 

 

 

22

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

 

23

Закріплення звукового значення букви «ем». Читання складів. Опрацювання тексту. Ілюстрація до тексту.

 

 

ІК

24

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Удосконалення вміння писати вивчені букви.

 

 

 

25

Звук [л], позначення його буквою «ел» (л Л). Виділення звука [л] у словах. Читання складів. 

 

 

 

26

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м.

 

 

ІК

27

Закріплення звукового значення букви «ел». Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень. Робота з дитячою книжкою.

Упертий цапок с.12.

 

 

 

28

Письмо великої букви М. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення. Іграшки.

 

 

 

29

Звук [у],позначення його буквою «у» (у У). Виділення звука [у] в словах. Читання складів.

 

 

 

30

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Напи сання складів та слів із буквою л.

 

 

ІК

31

Закріплення звукового значення букви «у». Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Письмо великої букви Л. Написання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

 

 

32

Письмо великої букви Л. написання складів, слів із буквою Л. Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви.

 

 

 

33

Звук [н], позначення його буквою «ен» н Н. Виділення звука [н] в словах. Читання складів і слів.

 

 

ІК

34

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

 

 

35

Закріплення звукового значення букви «ен». Читання складів і слів. Опрацювання тексту.

 

 

 

36

Написання великої букви У, поєднання її з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

 

37

Звуки. Головні та приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів.

 

 

ІК

38

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею.

 

 

 

39

Склад. Поділ на склади. Взаємне розміщення предметів.

 

 

 

40

Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речення. Диктант складів.

 

 

ІК

41

Звук [с], позначення його буквою «ес» (с С). Виділення звука [с] у словах. Читання складів, слів. Робота з дитячою книжкою.

Мавпенятко с. 14

 

 

 

42

Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання й записування слів. Розвиток зв’язного мовлення. Овочі і фрукти.

 

 

 

43

Закріплення звукового значення букви «ес». Читання складів. Опрацювання тексту. Взаємне розташування предметів.

 

 

 

44

Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Написання речення.

 

 

 

45

Звук [к], позначення його буквою «ка» (к К).Виділення звука [к] у словах. Читання складів, слів.

 

 

ІК

46

Письмо великої букви С, складів та слів з нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. Написання речення.

 

 

 

47

Закріплення звукового значення букви «ка». Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

 

 

48

Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к.

 

 

 

49

Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Опрацювання тексту.

 

 

ІК

50

Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень.

 

 

 

51

Звуковий склад слова. Читання складів, слів. Істинні та хибні твердження.

 

 

 

52

Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання і записування слів.

 

 

ІК

53

Звук [и], позначення його буквою «и» (и И). Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

 

 

 

54

Письмо малої букви и. Підготовчі графічні вправи. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв.

 

 

 

 

55

Закріплення звукового значення букви «и». Читання слів, речень. Про що можна дізнатися із обкладинки книжки? Робота з дитячою книжкою. Цятки і плямки с.17

 

 

 

56

Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии.

Списування букв, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Сім’я.  

 

 

ІК

57

Звук [р], позначення його буквою «ер». Виділення звука [р] у словах. Читання складів, слів.

 

 

 

58

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Складання і записування слів.

 

 

 

59

Закріплення звукового значення букви «ер». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

 

 

ІК

60

Письмо малої букви р. Типи поєднань малої букви р з іншими буквами. Написання складів, слів із буквою р.

 

 

 

61

Звук [б], позначення його буквою «бе» (б Б). Виділення звука [б] у словах. Читання складів, слів.

 

 

 

62

Письмо великої букви Р. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень.

 

 

 

63

Закріплення звукового значення букви «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Складання розповіді за серією малюнків.

 

 

ІК

64

Письмо малої букви б. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання й записування слів.

 

 

 

65

Звук [в], позначення його буквою «ве» (в В). Виділення звука [в] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

 

 

 

66

Письмо великої букви Б. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення.

 

 

ІК

67

Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

 

 

68

Письмо малої букви в. Типи поєднань малої букви в із вивченими рядковими буквами. Написання буквосполучень, складів та слів. 

 

 

 

69

Звук [д], позначення його буквою «де» (д Д). Читання складів, слів, тексту. Робота з дитячою книжкою. Про кита с 21.

 

 

 

70

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Розвиток зв’язного мовлення. Одяг та взуття.

 

 

ІК

71

Закріплення звукового значення букви «де». Удосконалення уміння читати склади, слова із вивченими буквами.

Опрацювання тексту.

 

 

 

72

Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах.

 

 

 

 

73

Звук [і], позначення його буквою «і» (і І). Виділення звука [і] у словах. Тверді і м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз слів.

Читання складів, слів.

 

 

ІК

74

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування речення, поданого писаним шрифтом.

 

 

 

75

Закріплення звукового значення букви «і». Звуковий аналіз слів.

Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і тексті.

 

 

 

76

Письмо малої букви і. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

 

77

Звуки [п], [п'], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п']  у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень.

 

 

ІК

78

Письмо великої букви І. Підготовчі графічні вправи. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

 

79

Закріплення звукових значень букви «пе». Читання слів, речень. Тверді і м’які приголосні. Звуковий аналіз слів.

 

 

 

80

Письмо малої букви п. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

ІК

81

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Виділення звуків [т], [т']  у словах. Читання і доповнення тексту.

 

 

 

82

Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. 

 

 

 

83

Закріплення звукових значень букви «те». Читання слів. Опрацювання тексту. Тверді і м’які приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою. Черепашенята с. 22

 

 

 

84

Письмо малої букви т. Написання складів та слів із буквою т. Складання і записування слів. Розвиток зв’язного мовлення. Посуд.  

 

 

ІК

85

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

 

 

 

86

Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. 

 

 

 

87

Закріплення звукових значень букви «ге». Удосконалення уміння читати вивчені букви  в словах. Опрацювання тексту. Тверді і м’які приголосні звуки.

 

 

ІК

88

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г.

 

 

 

 

89

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів.

 

 

 

90

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Г. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

 

91

Закріплення звукових значень букви «ґе». Удосконалення уміння читати вивчені букви  в словах. Опрацювання тексту.  

 

 

ІК

92

Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ґ.

 

 

 

93

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е], у словах. Читання слів, речень.

 

 

 

94

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Ґ

 

 

ІК

95

Закріплення звукового значення букви «е». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту.

 

 

 

96

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень, слів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

 

97

Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів, складів. Читання складів, слів, речень.

Робота з дитячою книжкою. Шашки с.23

 

 

 

98

Письмо великої букви Е. Написання буквосполучень Ее. Закріплення вміння  писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення. Меблі.

 

 

ІК

99

Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Будова тексту (зачин, головна частина, кінцівка). Встановлення послідовності подій.

 

 

 

100

Письмо малої букви з. Типи поєднань з іншими буквами.

Написання складів та слів із буквою з. Написання речення.

 

 

 

101

Звук [ж], позначення його буквою «же». Виділення звука [ж] у словах. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів, слів.

 

 

ІК

102

Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Навчальний диктант.

 

 

 

103

Закріплення звукового значення букви ж. Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту.

 

 

 

104

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ж. Звуковий аналіз слів. 

 

 

 

105

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Виділення звука [ш] у словах. Читання слів, речень.

 

 

 

106

Письмо великої букви Ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

ІК

107

Звук [х], позначення його буквою «ха». Виділення звука [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів.

 

 

 

108

Письмо малої букви ш. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.

 

 

 

109

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту. Встановлення послідовності подій.

 

 

 

110

Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. 

 

 

 

111

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Добре вдома с.27.

 

 

 

112

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Побутова техніка.

 

 

ІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кучеренко Інна Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
26 серпня 2019
Переглядів
5795
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку