Урок № 12
Тема: Звук [и], букви Ии. Звук [й], букви Йй. Українська народна казка «Кривенька качечка»
Мета: Ознайомити учнів зі звуком [и] та буквами, які його позначають, а також із буквами Йй (йот).
Ознайомити дітей із українською народною казкою «Кривенька качечка».
Закріпляти навички читання цілими словами та роботи із текстом.
Виховувати любов до Батьківщини та рідної мови.
Обладнання : відео матеріали, аудіо матеріали.
Хід уроку:
Діти дивляться відео, виконують завдання у зошитах самостійно, двоє учнів виходять до дошки та виконують завдання на дошці. Всім класом перевіряємо правильність виконання завдання.
Діти читають склади по рядками, один рядок читають хлопці, наступний-дівчата, і т.д. Потім міняються. Третій раз читають всі разом. Потім читають перші склади у кожному рядку.
Учні співають склади самостійно спочатку у повільному темпі, а потім у швидкому.
Діти читають за вчителем слова із частини вправи із мавпочкою, потім під наглядом вчителя самостійно швидко читають слова на одному подиху. Так само продовжується робота із другою частиною вправи.
Вчитель вмикає аудіо супровід казки та діти, слідкуючи за диктором по тексту, слухають казку. Вчитель періодично зупиняє запис і перевіряє наскільки уважно діти слідкують за текстом.
Діти знаходять в уривку речення і підкреслюють його. Читають речення всім класом.
Діти переглядають фрагмент мультфільму та знаходять в уривку речення про переглянуте. За бажанням діти переказують прочитане.
Діти «оживляють» велику букву И.
Тема: Обертання Землі навколо своє осі
Мета: Ознайомити учнів із процесом обертання Землі навколо своє осі
Ознайомити дітей із планетами Сонячної системи
Закріпляти навички читання цілими словами та роботи із текстом.
Виховувати бережливе ставлення до природи
Обладнання : відео матеріали, аудіо матеріали, ліхтарик, глобус.
Хід уроку:
Діти прослуховують аудіозапис, а потім двічі повторюють його
самостійно.
Діти прослуховуть інформацію про гномон, переглядають презентацію. Піісля повторення правила, розповідають правила сусіду по парті.
У повідомленні діти дізнаються про обертання Землі навколо своєї осі та добу.
Учні переглядають презентацію та записують правило з пам’яті
- Що позначає поняття «паралельно»?
-Поміркуйте, чи змінюється довжина тіні у нашому місті впродовж дня?
Мета практичної роботи показати яким чином працює гномон.
Ліхтар виконує роботу Сонця. У затемненому класі вчитель імітує рух
Сонця ліхтарем спочатку навколо глобуса. Діти роблять висновок, що ,
коли одна із сторін планети Земля затемнена- у цій частині ніч, а коли
освітлена- там день.
Упродовж 4 хвилин діти виконують тестове завдання. Коли час вийшов, сусіди по парті обмінюються зошитами та перевіряють виконання робіт один одного. Діти оцінюють роботи вербально, користуючись «словничком вчителя».