Урок читання "Розвиток умінь відповідати на питання хто це?, що це? Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння звуковому аналізі мовл

Про матеріал
Урок містить різнорівневі завдання.Буде корисний для вчителів початкових класів, студентів факультету вчителів початкових класів
Перегляд файлу

КОНЕЛЬСЬКОХУТІРСЬКА ФІЛІЯ І СТУПЕНЯ

СОКОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ЖАШКІВСЬКОГО РАЙОНУ

Вчитель : Олійник Людмила Миколаївна

 

УРОК ЧИТАННЯ У 1 КЛАСІ

 

Тема .  Розвиток умінь відповідати на питання хто це?, що це?  Тверді і м’які 

    приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння звуковому  

    аналізі мовленнєвих слів.

 Мета. Формування ключових компетентностей, вміння вчитися  -

    вчити своєчасно готуватися до уроку,  формувати  вміння  тримати  своє 

    робоче місце в належному порядку, вміння запам’ятовувати і відтворювати

    почуте, вміння застосовувати  навчальний матеріал на практиці

    загальнокультурної  - формувати уявлення про дружбу;

    предметних компетентностей:  ознайомити  з  твердими  і м’якими

    звуками,  закріплювати знання про живі і неживі предмети;  розвивати

    мислення, вміння  ставити питання до слів, що є назвами предметів ,

    закріплювати вміння моделювати речення; виховувати повагу до своїх

    друзів.

        Обладнання: Буквар М. Д. Захарійчук, сюжетні малюнки, фішки

           Для звукових моделей слів,картки з різнорівневими завданнями .

 

                                               ХІД УРОКУ

 

ecolesІ. Організаційний момент.

Біля парти кожен станьте.

На товариша погляньте

Один одному всміхніться

І ніколи не сваріться

Адже ми – одна сім’я.

Друзі всі: і ти, і я

 

ІІ. Повторення раніше вивченого

 1.Гра « Додай слівце»

Уг-уг-уг- є у мене справжній … (друг)

Ити-ити-ити- треба всім… ( дружити)

Лю-лю-лю – я тварин…(люблю)

Ай-ай-ай – тварин…(оберігай)

2. Дитячі розповіді про домашніх улюбленців.

3.Складання і моделювання речень за малюнком на ст. 16

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Букварик -  ваш найкращий друг,

Завжди його беріть до рук.

Якщо багато хочете знати,

Та на питання Хто?, Що? відповідати.

То часу не гайте, малюнки всі розгляньте.(ст. 16-17)

ІV. Робота над темою.

1.Розгляньте малюнки назвіть кого ви бачите з живих істот.

(песик, дівчинка, їжачок, зайчик….).

До всіх слів, що означають живі предмети, треба ставити запитання ХТО?

  • Назвіть предмети, що є неживими. ( дерево, пиріжок, подушка….)

До предметів, що означають неживі предмети – ставимо запитання ЩО?

Гра « Хто? Що?»

Вчитель називає слова, учні відповіді на яке питання відповідає кожне слово сигналізують кольоровими фішками. ХТО? – зелена фішка, ЩО? – червона.

2.Робота з підручником.

C:\Users\3C5C~1\AppData\Local\Temp\FineReader10\media\image1.jpeg1. Слухання казки С. Козлова « Не дивись на мене так їжачку…» ст.18-19.

 2. Аналіз прочитаного:

 - Яких друзів Їжачка згадував Ведмедик?

 - Що Ведмедик вигадував їжачкові і для чого?

 - Хто допомагав шукати їжачка?

 - Хто приніс грибочки?

 3.Розвиток діалогічного мовлення :

 - Розіграйте розмову Ведмедика з Їжачком.

4. Знайти на ст.17 схеми до підкреслених речень.

5. Складання римованих рядків за прослуханою казкою:

Ак-ак-ак-…. (захворів їжак)

Ідь-ідь-ідь- …..( лікує їжака ведмідь)

Ни-ни-…. ( чай з калини)

Ята-ята-… (хвилюються звірята)

5. Фізпауза

6. Ознайомлення з твердими та м’якими звуками.

 Поділіть на склади слово» ведмідь».  Назвіть перший склад, назвіть на який

звук він закінчується (д), назвіть другий склад, назвіть який звук чуєте в кінці (д´)

В першому випадку звук [д] вимовляється твердо , будемо позначати  так [ - ]

А в другому випадку вимовляємо м’яко  [д´ ] , позначатимемо так [ = ].

7. Колективне моделювання слів :

684850251269538068_02a_volk_nu_pogodip4 

 

 

 

 

 

 

          [   о      ]      [- - о - ]           [    о    | = о = ]                   [   – о | – о | – о ]                             

 

 Робота в різнорівневих групах:

  Учні, які вміють читати.               Учні, які не вміють читати    

 

      Скласти схеми до речень:                  Поставте позначку. Які предмети

MultuPulti53aace469c7cac4a8662c8bfc4ef805fce_7a935f0dc6842b14ad860abb4a271948ptisa024     Лікує їжачка ведмідь.                         Відповідають на питання ХТО?

     Їжак п’є чай з малини. 

69415856_05MultuPulti18bdc399844dct 

1194986745221290688fire_valessio_soares_de_V. Підсумок уроку

knigi-169-  Що нового кожен з вас навчився

на уроці?

- Що було найбільш цікавим?

 

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку