Тема: Звуки [р], [р'], буква «ер». Читання складів і слів із буквою р.
Очікувані результати: розрізнятимуть звуки [р], [р'], познайомляться з буквою, що їх позначає; вправляти в артикуляції звука; читатимуть склади з виучуваним звуком, слова, тексти; визначатимуть позицію виучуваного звука в словах; самостійно добиратимуть слова з виучуваним звуком; збагачення та активізація словникового запасу.
Навчання грамоти. Читання.
Тема: Звуки [р], [р’], буква «ер». Читання складів і слів із буквою р.
Очікувані результати: розрізнятимуть звуки [р], [р’], познайомляться з буквою, що їх позначає; вправляти в артикуляції звука; читатимуть склади з виучуваним звуком, слова, тексти; визначатимуть позицію виучуваного звука в словах; самостійно добиратимуть слова з виучуваним звуком; збагачення та активізація словникового запасу.
Хід уроку:
І. Організація класу
ІІ. АОЗ
ІІІ. Робота над новим звуком
Діти, який у нас тематичний тиждень? (Тиждень моди). То ж всі хочуть бути модними. Сьогодні у місті Алфавіт свято моди. Всі вивчені нами літери вбралися красиво, модно. І лише одна літера без гарного вбрання, бо спізнюється. Ви готові їй допомогти? (Так.)
А яка це буде літера, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку.
У кішки китиці на вухах,
Щоб звуки всі уважно слухать.
Ти не скажеш кішці: «Брись!»
Обережно, бо це — … (рись).
Отже, якій літері потрібна наша допомога? Сьогодні ми вивчатимемо ….
Слух у рисі відмінний, тому вона здатна почути кроки людини на відстані в кілька кілометрів....
Радіо, річка, намисто, нора, Назар, вода, хризантема.
Фізкультхвилинка
Діти, ось наша літера без гарного одягу. Допоможіть їй. Прикрасьте нашу красуню. Діти працюють з кольоровими олівцями.
Показ мод літери «ер»
Зосередження уваги
ІV . Підсумок уроку, рефлексія, зв’язок з життям