Урок читання Тема: Звуки [р], [р'], буква «ер». Читання складів і слів із буквою р.

Про матеріал

Тема: Звуки [р], [р'], буква «ер». Читання складів і слів із буквою р.

Очікувані результати: розрізнятимуть звуки [р], [р'], познайомляться з буквою, що їх позначає; вправляти в артикуляції звука; читатимуть склади з виучуваним звуком, слова, тексти; визначатимуть позицію виучуваного звука в словах; самостійно добиратимуть слова з виучуваним звуком; збагачення та активізація словникового запасу.

Перегляд файлу

Навчання грамоти. Читання.

Тема: Звуки [р],  [р’], буква «ер». Читання складів і слів із буквою р.

Очікувані результати: розрізнятимуть звуки [р],  [р’], познайомляться з буквою, що їх позначає; вправляти в артикуляції звука; читатимуть склади з виучуваним звуком, слова, тексти; визначатимуть позицію виучуваного звука в словах; самостійно добиратимуть слова з виучуваним звуком; збагачення та активізація словникового запасу.

 

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. АОЗ

  1. Повторення вивчених звуків та відповідних букв
  2. Розчитування за складовою табл. Кольорові склади.
  3. Читання за букварем окремими учнями матеріалу, що вивчався на попередньому уроці.
  4. Аналіз прочитаного.
  5. Моделювання й конструювання мовних одиниць. У світі звуків.

  1. Підсумок, зосередження уваги.

ІІІ. Робота над новим звуком

  1. Повідомлення теми, МНД.

Діти, який у нас тематичний тиждень? (Тиждень моди). То ж всі хочуть бути модними. Сьогодні у місті Алфавіт свято моди. Всі вивчені нами літери вбралися красиво, модно. І лише одна літера без гарного вбрання, бо спізнюється. Ви готові їй допомогти? (Так.)

А яка це буде літера, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку.

 

У кішки китиці на вухах,

Щоб звуки всі уважно слухать.

Ти не скажеш кішці: «Брись!»

Обережно, бо це — … (рись).

Отже, якій літері потрібна наша допомога? Сьогодні ми вивчатимемо ….

  1. Виділення звука у слові-відгадці
  2. Цікавинка про рись

Слух у рисі відмінний, тому вона здатна почути кроки людини на відстані в кілька кілометрів....

  1. Артикулювання звука, його коротка характеристика, добір відповідної фішки.
  2. Аналітичні вправи зі звуком
  • Впізнавання виучуваного звука в названих учителем словах, становлення його позиції (доцільно й провокаційні слова, де виуч.зв. немає).

Радіо, річка, намисто, нора, Назар, вода, хризантема.

  • Самостійний добір учнями слів з виучуваним звуком в різних позиціях.

Фізкультхвилинка

  1. Ознайомлення з новою буквою
  • Розгляд та порівняння друкованої малої та великої літер, встановлення схожості та відмінності, знаходження спільних ознак у формі оточуючих предметів.
  • Розташування в касі літер
  • Складання літери з Лего
  • Гра «Прикрась літеру»

Діти, ось наша літера без гарного одягу. Допоможіть їй. Прикрасьте нашу красуню. Діти працюють з кольоровими олівцями.

Показ мод літери «ер»

Зосередження уваги

  1. Робота з букварем
  • Читання складової таблиці (с. 78)
  • Читання складової таблиці з дошки (Луна, пошепки, Дощик, Повільно- швидко, вибіркове)

  • Читання слів (с. 78) * звуковий аналіз
  • Валеохвилинка для очей
  • Читання слів (с. 79)
  • Читання тексту (картка)
  • Аналіз прочитаного
  • Самостійне читання
  • Гра «Знайди і прочитай» (с. 79)

ІV . Підсумок уроку, рефлексія, зв’язок з життям

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
1861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку