Урок письма Тема: Письмо рядкової букви р.

Про матеріал

Тема: Письмо рядкової букви р.

Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери р; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.

Перегляд файлу

Навчання грамоти. Письмо.

Тема: Письмо рядкової букви р.

Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери р; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. АОЗ

  1. Каліграфічна хвилинка. Написання рядкової літери с. Побіжний перегляд, похвала.
  2. З чого складається речення? ( Речення складається зі слів) Що ставимо в кінці речення? (крапку, ?, !) Скільки може бути слів у реченні?  На що ми ділимо слова? ( Слова ми ділимо на склади). Що ми визначаємо у слові, коли ставимо слово у питальній інтонації? ( Наголос). Які звуки ви знаєте? ( Голосні, приголосні: тверді, м’які). З якої букви ми пишемо власні назви, зокрема імена людей? (З великої)
  3. Письмо під диктування. Перевірка.
  4. Моделювання мовних одиниць. Первірка.
  5. Підсумок.

ІІІ. Повідомлення теми, МНД

Звязок з уроком читання.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Розгляд друкованої та писаної літер. Встановлення схожості та відмінності. Поелементний аналіз.
  2. Написання літери вчителем з поелементним аналізом.

  1. Підготовчі вправи
  2. Самостійна робота учнів. Побіжний перегляд, індивідуальна допомога.
  3. Фізкультхвилинка
  4. Написання другого рядка в зошиті з друкованою основою.

V. Закріплення

  1. Дописування сторінки в зошиті під керівництвом вчителя.
  2.  Валеохвилинка

Сплять маленькі совенята  (Очі заплющені).

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо  (Круговірухи очима),

Потім вгору і додолу.  (Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо писати.

  1. Робота в робочих зошитах. Написання літери під тактування.
  2. Робота над словом. Виділення його з віршика. (Риба, ріка)

Рак рибі рано у ріці

Розповідає радо:

-Лишив рибалці поплавці

І позрізав принаду.

  1. Письмо під диктовку складів ра, ро, ру, ри, рі, ре в робочому зошиті.
  2. Усне складання речень за ілюстрацією. РЗМ

VІ. Підсумок уроку, рефлексія, зв’язок з життям.

 

 

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
2647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку