Тема: Письмо рядкової букви р.
Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери р; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.
Навчання грамоти. Письмо.
Тема: Письмо рядкової букви р.
Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери р; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.
Хід уроку:
І. Організація класу
ІІ. АОЗ
ІІІ. Повідомлення теми, МНД
Зв’язок з уроком читання.
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Закріплення
Сплять маленькі совенята (Очі заплющені).
Раз — розкрили оченята,
Подивилися навколо (Круговірухи очима),
Потім вгору і додолу. (Лише очима, головою не рухати.)
Оченята — блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо писати.
Рак рибі рано у ріці
Розповідає радо:
-Лишив рибалці поплавці
І позрізав принаду.
VІ. Підсумок уроку, рефлексія, зв’язок з життям.