Урок письма Тема. Звук [ч], букви Ч, ч («че»). Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання прописних букв.

Про матеріал

Тема. Звук [ч], букви Ч, ч («че»). Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання прописних букв.

Мета: закріпити літературну вимову звука [ч]; формувати навички швидко читання; збагачувати словниковий запас; продовжувати працювати над поняттям текст, тема тексту, заголовок; розвивати навички друкування;

виховувати любов до родини.

Перегляд файлу

Тема.  Звук  [ч],  букви Ч, ч («че»).  Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання прописних букв.

Мета:  закріпити  літературну  вимову  звука  [ч];  формувати  навички  швидко читання;  збагачувати  словниковий  запас;  продовжувати  працювати над поняттям текст, тема тексту, заголовок; розвивати  навички  друкування;

виховувати  любов  до  родини.

 

Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань учнів

1  Мовна розминка. Робота над скоромовкою

В чаплі чорні черевички, 
Чапля чапа до водички. 

— У яких словах зустрічається звук [ч]?

— Яке звукове значення має цей звук? (Приголосний, глухий, твердий)

2  Звуко-буквений аналіз слова чапля

3. Робота над чистомовкою

Чі-чі-чі, чі-чі-чі!  Сидить Оля на печі.

Чі-чі-чі, чі-чі-чі!  Розтопили у печі.

Чі-чі-чі, чі-чі-чі! Напечемо калачі.

Чу-чу-чу, чу-чу-чу! Я сама їх напечу.

Ча-ча-ча, ча-ча-ча! Дали Олі калача.

 

II. Вивчення нового матеріалу

  1. Читання слів з дошки

Чоботи

Черевики

Синичка

 

Човник

Часник

Кабачок

 

Жучок

Рачок

Павучок

 

Ніч

Піч

річ

 


Прочитайте слова, які починаються збукви Ч.

Прочитайте слова в яких буква ч в середині слова?

Які слова закінчуються на букву ч?

В якому слові найбільша кількість букв? (черевики 8)

Прочитайте слова в яких 3 голосних.

Знайдіть двоскладні слова

Слова які відрізняються однією буквою.

До якого слова підходить схема   −O−O

2) Робота над текстом с.63

А) Читання вчителем тексту.

−Про що йдеться в тексті?

Б)Читання тексту  ланцюжком, гарно читаючими дітьми.

− Порахуйте скільки речень у тексті?

В) Читання тексту у групах по реченню .

Г) Бесіда за змістом

− Який чай пила Марічка?

  • Мама Марічки?
  • Який чай пив тато?
  • Як думаєте чому у всіх був різний чай?
  • Який чай любите ви?
  • Який заголовок тексту?
  • Яка тема тексту?
  • Що головне хотів автор сказати в цьому тексті?
  • А як ви родиною п’єте чай?
  1. Друкування.  Робота в зошиті. (Друкування букв Чч, речення, елементів прописних букв.)

IІІ. Рефлексія

— Що нового дізналися на уроці читання?

— Що для вас було найцікавішим?

— Які вправи найбільше сподобалося виконувати?

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку