Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Читаю оповідання про дітей. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця»"

Про матеріал
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я 1 клас НУШ Навчання грамоти За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко Урок № 227 Тема. Читаю оповідання про дітей. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця» Мета: ● ознайомлювати з творчістю Оксани Кротюк, виробляти навички правильного, виразного та свідомого читання; ● розвивати фонематичний слух у дітей, пізнавальні інтереси, уміння порівнювати, аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, творчі здібності дітей, потяг до дослідництва; ● виховувати бажання вчитися, виховувати культуру поведінки, вміння берегти навколишнє середовище, дотримуватися чистоти Очікувані результати: Читає вголос доступні тексти переважно цілими словами. Виявляє у процесі читання розуміння значення більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова. Правильно інтонує речення, у кінці яких стоїть знак запитання. Вирізняє у структурі тексту заголовок, пояснює зв'язок заголовка зі змістом тексту. Виявляє розуміння фактичного змісту невеликого за обсягом прозового твору, називає персонажів, відтворює послідовність подій, відповідає на запитання по змісту твору. Висловлює власне ставлення до прочитаного (до вчинків персонажів). Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.
Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Навчання грамоти

За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко

Урок № 227

Тема.  Читаю оповідання про дітей. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця»

Мета:

● ознайомлювати з творчістю Оксани Кротюк, виробляти навички правильного, виразного та свідомого читання;

● розвивати фонематичний слух у дітей, пізнавальні інтереси, уміння порівнювати, аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, творчі здібності дітей, потяг до дослідництва;

● виховувати бажання вчитися, виховувати  культуру поведінки, вміння берегти навколишнє середовище, дотримуватися чистоти

 Очікувані результати:

Читає вголос доступні тексти переважно цілими словами.

Виявляє у процесі читання розуміння значення більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова.

Правильно інтонує речення, у кінці яких стоїть знак запитання.

Вирізняє у структурі тексту заголовок, пояснює зв'язок заголовка зі змістом тексту.

Виявляє розуміння фактичного змісту невеликого за обсягом прозового твору, називає персонажів, відтворює послідовність подій, відповідає на запитання по змісту твору.

Висловлює власне ставлення до прочитаного (до вчинків персонажів).

Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.

Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід; портрет Оксани Кротюк та фільм про неї; набори цеглинок ЛЕГО, завдання до вправи «Третій зайвий»; малюнки пакетів; словник фразеологізмів; слова для «словесного лото»; слово «вулиця» зі стрілочками,  аркуші паперу, фломастери;  слова для встановлення порядку дій; розібрані прислів’я; мікрофон; плакат «Дерево» і квіточки.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Діти хором читають  вірш:

  • Ура! Я можу сам читати – не треба маму умовляти.

Сестру просити без зупину, щоб прочитала ще сторінку.

Не треба смикати бабусю. Читати вам ніхто не мусить.

Навіщо нудитись, чекати – самому можна все читати.

  •                   Отже розпочинаємо урок читання, який допоможе вам ще краще навчитися читати.

ІІ. РОЗЧИТУВАННЯ

  1. Дихальні вправи

Уявіть, що ви граєтеся на шкільному подвір’ї, навколо буяє весна. Перед вами кущ запашного бузку. Дайте вдихнемо декілька разів його аромат. Над кущем літають бджілки. Повторіть їх пісеньку. А за бузком поляна кульбабок – вдихніть їх аромат. А ось кульбабки вже відцвіли і перетворилися на білі кульки. Давайте зірвемо декілька та здуємо пушок.

  1.               Вправа «Веселі читайлики» (за відео презентацією або таблицею складів)

ІІІ. ПІДГОТОВКА ДО ЧИТАННЯ

  1.               Знайомство з особистістю письменника.
  •      Сьогодні ми з вами познайомимося з людиною – письменником, письменницею, яка пише прекрасні твори для дітей – Оксаною Кротюк (показую  портрет). Послухайте, що вона розповідає про свою творчість (відео https://mala.storinka.org )
  •      Чи хотіли б прочитати твори, про які ви тільки що почули?
  1.               Повідомлення теми уроку
  •      Письменниця написала багато книжок, при бажанні ви їх прочитаєте. А сьогодні ми прочитаємо її твір «Несправжня вулиця»

3. Прогнозоване читання (за заголовком)

- Прочитайте назву твору - заголовок. Як ви думаєте, про що буде йти мова у творі?

4.Словникова робота

- Але, перш ніж ми почнемо читати, попрацюємо над словами з тексту.

1) Вправа «Третій зайвий» (з використанням цеглинок ЛЕГО). Для цього ми використаємо три цеглинки: червону, жовту і зелену.

- Що вам ці кольори нагадали?

Піднімаєте  цеглинку такого кольору, як і зі словом – зайвим на вашу думку. Пояснити вибір. (слайди  або таблички)

Леся

альбом

автобус

іти

Дмитрик

цукерки

дідусь

мандрувати

Аліна

олівці

хлопчики

збирати

2) Визначення значення слова

- У тексті є слова, які можуть бути для вас нові, наприклад,

Кульок – пакет (поліетиленові, паперові – для продуктів)

3) Робота із  фразеологізмом

- Ще у творі ми зустрінемо ціле словосполучення, значення якого вам, можливо, важко зрозуміти

Наче язики поковтали  – замовкли, принишкли, сіли тихо

4) Створення «Асоціативного куща» 

- Зараз ми створимо асоціативний кущ до слова «вулиця». (запишіть слова, що асоціюються у вас зі словом вулиця, яке ви перше згадали почувши це слово. Запишіть на аркушах, прочитайте та прикріпіть до дошки)

---------Вулиця --------

ІУ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО  МАТЕРІАЛУ

1. Перше читання твору (вчителем)

- Діти, а який це твір за жанром (використовуємо ЛЕГО): казка, вірш чи оповідання?

-  Як ви про це дізналися?

- Чи справдилися ваші передбачення про назву твору?

2. Фізкультхвилинка («Жирафи» https://www.youtube.com/watch?v=PZu0ifTgqtw )

3. Вироблення читацьких навичок.

1) Повторне читання; спочатку  «Буксиром», далі – «ланцюжком»

Завдання перед читанням: уважно читайте, слідкуйте; бо далі ми перевіримо, як уважно ви читаєте.

2) Бесіда з елементами вибіркового читання.

- Назвіть персонажів оповідання.

- Чим зайнялися діти по приїзді з магазину? Підтвердіть це словами з тексту.

- Що вони зобразили на малюнку?

-  Чому ж вулиця була не та?

3)Вправа «Словесне лото» (знайти такі ж слова, як на аркушах  і закрити ці слова)

Кульок         жовтенький                язики

       малюнки                    з-за

4) Встановлення порядку подій  (розмістити слова у такому порядку, як вони зустрічалися у тексті) – робота у групах – хлопці і дівчата.

Гарний день ----- він купив ----- взялися малювати  ----- дідусеві покажемо ------ насупив брови   ------ побрели

Перевірка (слайд 17)

4. Фізкультхвилинка (вправа для очей «Карлсон» https://www.youtube.com/watch?v=WnxsJavOCn8 )

5. Виховний момент

1) Бесіда

- Діти, а чого навчає нас це оповідання?

- Чого ми не повинні робити?

- Що стане з нашим селом, країною, планетою, якщо ми всі будемо так як хлопчики кидати сміття на вулиці?

- А що потрібно зробити з папірцем, коли ти з’їв цукерку?

- Погляньте на слайд (або ілюстрацію), де чиста вулиця і зі сміттям. У якому з цих двох місць ви б хотіли жити? Чому?

- А як на вашу думку, чи виправилися хлопчики? Чи кидатимуть вони ще сміття?

2) Робота у групах. Склади прислів’я.

Чисто не там де прибирають,

а там  - де не смітять.

Не плюй у криницю,

доведеться  води напиться.

Менше сміття -

краще  життя.

 

У. РЕФЛЕКСІЯ

1. Вправа «Мікрофон»

- Що  я буду робити для того, щоб світ став чистішим?

2. Прощання

Дерево – символ життя, а ми його гілочки. То ж за допомогою квіточок – прикрасимо його і побажаємо планеті бути чистою

3.Складання сенкана

Вулиця

Гарна, чиста

Радує, милує, існує.

Наша вулиця радує зір

дорога

docx
Додано
10 травня 2019
Переглядів
1008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку