Урок " Чого навчають мультики?"

Про матеріал
Важливі етапи формування особистості дітей відбуваються до 7 років. Від того, що закладено в дитини в ці роки, залежить гармонійний розвиток його психіки в подальшому. Ігри, читання, спільні заняття з дорослими важливі для формування внутрішнього світу дітей.Одним з ефективних інструментів розвитку і виховання дитини є також анімація.
Перегляд файлу

Тема: «Чого навчають мультики?»

I.Ранкова зустріч. «Дружнє коло».  Вітання.

Привітайтеся з друзями, бажаючи гарного настрою та успіхів на весь день.

 

 «Здрастуй, здрастуй, любий друже!

 Кожен з нас тут небайдужий,

 Станем всі – одна сім’я

 Будем друзі – ти і я!»

 

Поділіться враженнями, як проводили час вдома, чим цікавим займались,

які мультики переглянули, що в них вразило.

 

2.Гра «Театр пантоміми»

 Створіть пантоміму –«Улюблений герой мультфільму».

 

3.Щоденні новини.

 

-Робота з календарем (назвіть ознаки пори року; місяць (які ще місяці у цій порі року); день (скільки днів у тижні, який він попорядку); дату (скільки цифр

у числі,  як утворилось). Виберіть смайлик, що відображає настрій з яким прийшли у школу.

 

Додаток для дітей  №1

Результат пошуку зображень за запитом "смайлики емоції"

 

-Прийом «Ерудит»

  Скласти ім’я персонажа  мультика з «розсипаних букв».

 

Додаток для дітей  №2

раФєр      амСік   куНли

   Об’єднати персонажів за спільною ознакою – «фіксики».    Секрет слова «фіксики» : «гномик» і « романтик».

 

Додаток для дітей №3

 

 

 

 

Представлення теми дня. «Чого навчають мультики?»

 

Додаток для дітей №4

II.Гра «Палітра кольорів».                                                                              1.Запропонуйте учням створити три групи, відповідно до «Сімка, Фаєр, Нулик». Створити кольоровий образ кожного героя.

Результат пошуку зображень за запитом "розмальовки фіксики"

 

 

Запропонуйте дітям обговорити в групах «Що корисного у діях цих персонажів ? До чого вони  мають прислухатись?»

 

2.Інтерактивна гра «Крісло автора»

Діти презентують ідеї , наводять приклади .

 

III.Калейдоскоп мультфільмів  «Школа фіксиків» ( побут і техніка,інструкція…).

 

 

1.Телепередача «Мультиманія для нас»

-Інтерв’ю : “Що я візьму для себе із «Школи фіксиків?»

Запропонуйте дітям поділитись враженнями від мультиків, які вчинки персонажів їм сподобались, що вони внесли б до правил безпеки.

 

 

 

IY. Фіксики – це буква «еф». Запропонуйте дітям навчитись писати літеру «еф»

 

 

Додаток для дітей №5

 

 

 

 

y.Читання методом ейдетики . Текст «Фарби».  Додаток для дітей №6

YI.Як малюють “Сімка і Нолик». Переглд мультфільму «Як Сімка і Нолик

 вчать кольори змішувати фарби».

Обговоріть з дітьми де можна використати поради героїв на уроках мистецтва.

 

y.Рефлексія.

Повторіть з дітьми імена героїв мультфільму «Фіксики», з’ясуйте, чого вони їх навчили нового.

 

Визначте смайлик настрою на кінець заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали для дітей:

 

Додаток для дітей №1

Результат пошуку зображень за запитом "смайлики емоції"

 

 

 

 

 

 

Додаток для дітей №2

 

раФєр      амСік            куНли

 

Додаток  для дітей №3

 

 

Додаток для дітей №4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "розмальовки фіксики"

 

 

 

 

 

 

Додаток для дітей №5

 

 

 

Додаток для дітей №6

docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку