Тема «СОVID-19. Ми готові до навчання в нових реаліях»
Мета уроку: |
ознайомити з новими правилами поведінки в умовах карантину та пояснити їх; розвінчати міфи щодо СОVID -19; ознайомити з правилами респіраторної гігієни; сприяти розвитку лідерської позиції учнів в умовах пандемії. |
Очікувані результати: |
здобувачі освіти знають нові правила поведінки під час освітнього процесу та розуміють їх доцільність; вміють розпізнати правдиві вислови щодо коронавірусу від неправдивих; знають правила респіраторної гігієни та користуються ними. |
Цільова аудиторія: |
учні 5-го класу |
Матеріали та обладнання: |
презентація «Правда чи міф», малюнки, проектор. |
Учитель пропонує дати відповіді на запитання:
Вікторина складається з правильних та неправильних тверджень. Учитель читає твердження, учні мають максимум 10 секунд на розмірковування і далі дають відповідь, чи вони вважають його правдою чи міфом.
|
Якщо затримати дихання на 10 секунд, то можна самостійно діагностувати СОVID -19? (Міф. Немає жодних наукових доказів ефективності цієї дихальної вправи як тесту на вірус. Для підтвердження наявності вірусу в організмі необхідно проводити ПЛР-тестування). |
|
Часник рятує від зараження на СОVID-19? (Міф. Часник — корисний для здоров'я продукт, який має певні антибактеріальні властивості. Проте, під час поточного спалаху не було отримано жодних підтверджень ефективності вживання часнику як засобу профілактики від зараження новим коронавірусом). |
|
Вірус не передається через взуття. (Правда. Взуття ие контактує з дихальними шляхами, тому, знявши його і помивши руки, можна не турбуватися про зараження. Втім, повернувшись з вулиці, краще змінити вуличне взуття на домашнє).
|
|
СОVID-19 викликає бактерія. (Міф. Коронавіруси - це велика родина респіраторних вірусів)
|
|
Перебування на вулиці в холодну та сніжну погоду допомагає запобігти зараженню на СОVID-19 . (Міф. Температура тіла здорової людини тримається в межах від 36,5 0 до 37 0 незалежно від температури навколишнього середовища або погоди. Тому немає ніяких підстав вважати, що перебування на вулиці в холодну погоду допомагає боротися з новою коронавірусною інфекцією або іншими хворобами. Найефективнішим способом профілактики є регулярна обробка рук спиртовмісним антисептиком або миття рук водою з милом.)
|
|
Коронавірусом можна інфікуватися через банкноти та монети. (Це міф. Ризик зараження коронавірусом унаслідок дотику до банкнот і монет вкрай низький) |
|
Перебування під сонцем сприяє запобіганню зараженню на корона вірус. (Міф. 90-градусна спека протягом 15 хвилин ефективно знищить вірус. Сильна спека може вбити вірус, але жодна людина таку температуру не витримає). |
|
Люди з першою групою крові найменш схильні до інфікування корона вірусом. Це, швидше за все, правда. Американські вчені провели дослідження і з’ясували, що люди з першою групою крові найменш схильні до зараження корона вірусом).
|
|
Захисна маска ефективна, якщо носити її нижче носа. (Міф. Такий спосіб неефективний і навіть шкідливий, оскільки ніс є однією з найбільш небезпечних і водночас вразливих частин тіла в умовах розповсюдження вірусу) |
Учитель пропонує дітям малюнки і використати їх для складання кросенсу.
Учитель пропонує дітям скласти сенкан. Сенкан - це вірш, що складається з п’яти рядків.
III. Підсумок заняття. Рефлексія.
- Що корисного ви для себе взяли із сьогоднішнього уроку?