Геометрія 9 клас ( дистанційне навчання)
Тема уроку. Декартові координати на площині
Мета уроку:
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Обладнання: для дистанційного уроку ноутбук; презентації вчителя і учнів.
Методи, прийоми, форми роботи: слово вчителя, інтерактивні вправи:вправа- розминка«Математичне доміно», «Тестування», «Теоретичний марафон», «Хвилинка історії», вправа за малюнком, «Ярмарок ідей», робота в парах.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Забезпечення емоційної готовності до уроку.
Слово вчителя. У наш час жодну природничу науку або технічну галузь неможливо уявити на сучасному рівні розвитку без цієї теми.
Дорогі діти, я не сумніваюся, що сьогодні на уроці ви будете уважними, розумними, організованими та кмітливими!
Саме про які поняття йтиметься на уроці, ви дізнаєтеся із невеличкої розминки: гра « Математичне доміно». Це буде робота в чаті. Я задаю питання, а ви одним словом пишете відповідь у чаті.( Слайди )
-Після закінчення гри переглянемо ваші відповіді, з’ясуємо, які слова найбільше зустрічалися? Як ви зрозуміли з відповідей, мова на уроці буде йти саме про координати, рівняння кола та прямої, відстані, середини відрізів…
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
На сьогодні домашнім завданням було виконання тестів, які я для вас приготувала і виставила на сайті «На урок». Результати отримала у вигляді діаграми з оцінками.(Слайд…) Задоволена. Значить, вважаю, що до уроку ви підготовлені.
ІІІ. Формулювання мети і задач уроку.
Мотивація навчальної діяльності.
Слово вчителя.(Мотивація) Тема, яку ми сьогодні будемо повторювати, має важливе значення в житті людини. Мається на увазі не тільки традиційне застосування координат, тобто геометрії та алгебри, для розв’язання задач. Головне – це застосування для технічних наук, на практиці.
Учні вашого класу зробили велику роботу. Знайшли матеріали, де в житті ми користуємося координатами. Свої знахідки пропонують вам переглянути у презентації ( Учні демонструють презентацію на екрані П.К для однокласників).
Тепер ви знаєте, коли спеціальні пристрої керують літаком, підводним човном або космічним кораблем, то вони обробляють дані про положення, розміщення, швидкість, прискорення об’єкта, який рухається, тобто з геометричної точки зору дані про точки не в геометричному розумінні, а в перекладі на мову чисел.
Отже, ви побачили, що тема актуальна, сучасна, потребує її вивчення.
Діти , ви сьогодні маєте нагоду показати свої знання щодо поняття-декартових координат та покращити їх. Покажіть будь ласка, що ви вмієте складати рівняння кола, прямої, знаходити відстані, доводити твердження…. Тож бажаю успіхів та натхнення!
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Теоретичний марафон
« Якщо знаєш, не зівай, краще руку піднімай» (слайд)
IV. Практичний блок
V. Закріплення засвоєних навичок і вмінь учнів
Один розум добре, а декілька-краще( робота в парах)
Поки одна пара разом з класом розв’язує задачу, інша готує і презентує на екрані другу задачу (Діти користуються вордівським документом,в розділі “Рукописне рівняння” складають рівняння прямої, потім демонструють на екран для всіх учнів).
Слово вчителя.
(поки пишуть задачі) Можливо, хтось із вас в майбутньому буде льотчиком, а хтось, може, і штурманом на судні, а хтось лікарем або вчителем, отже, просто повинні знати та уміти розбиратися у декартових задачах!
VІ. Підбиття підсумків уроку. Домашнє завдання
1. Методична ремарка
Учитель відзначає роботу найактивніших учнів.
Д.з повт п.3,4,5 № 92,№ 102,№129.
Рефлексія. 3. Рефлексія. Вправа «Продовжи речення»
- Сьогодні на уроці я дізнався…..
Свої враження, емоції від уроку висловіть у чаті.
Що цікавого узнали на уроці?
Дякую за урок!