Урок "Демі і гран пліє. Техніка виконання руху"

Про матеріал
Тема: Демі і гран пліє. Техніка виконання руху. Мета: продовжувати роботу над правильною поставою, над силою мязів рук та ніг, удосконалювати техніку виконання рухів у дітей. Обладнання: танцювальна зала, музичний супровід, станок.
Перегляд файлу

Тема: Демі і гран пліє. Техніка виконання руху.

Мета: продовжувати роботу над правильною поставою, над силою мязів рук та ніг, удосконалювати техніку виконання рухів у дітей.

Обладнання: танцювальна зала, музичний супровід, станок.

Хід заняття.

Вступна частина:

Привітання дітей, інструктаж з техніки безпеки.

1. Всі учні повинні мати хореографічну форму та взуття.

2. Перед початком уроку необхідно зняти всю біжутерію та годинники.

3. Не відволікатися самим і не відволікати інших сторонніми розмовами.

4. Виконувати лише ті завдання та вправи, які задані вчителем.

5. Обов’язково попередити вчителя про погане самопочуття або травмування під час уроку.

 

Уклін.

 

Розминка по колу:

- перешикування з ліній на коло;

- танцювальний крок з носка;

- кроки на півпальцях;

- кроки з чергуванням півпальці - п’ятки;

- кроки на зовнішній та внутрішній стороні стопи;

- підскоки з високо піднятими колінами;

- галопом за правою ногою та за лівою ногою;

- танцювальний біг з носка;

 

Основна частина: (повідомлення теми, пояснення, демонстрація, виконання вправи дітьми)

 

Демі-пліє

   Пліє у класичному танці — це присідання, а демі-пліє — напівприсідання. Воно розвиває виворітність та еластичність ніг. Виконують рух, не відокремлю­ючи п'яток від підлоги; за цим треба уважно стежити, тому що затримання п'я­ток на підлозі добре розвиває сухожилля та зв'язки гомілкового суглоба.

   Музичний розмір 4/4. Вихідне положення: ноги в першій позиції.

   На «раз», «два» — повільно опуститися, не відокремлюючи п'яток від під­логи і зберігаючи виворітність верхньої частини стегна. Коліна обох ніг широко розвести в сторони. Корпус прямий, підтягнутий.

   На «три», «чотири» — повільно піднятися, зберігаючи виворітність, і стати у вихідне положення.

 

 

Гран пліє – велике  присідання розвиває силу та еластичність ніг.

   Музичний розмір 4/4. Вихідне положення: ноги в першій позиції. Ліва рука на станку, права у підготовчому положенні, голова повернута праворуч. Рух виконується на 2 такти. На два акорди вступу праву руку відкрити в другу позицію, голову повернути праворуч.

   1-й такт. Одночасно з глибоким присіданням праву руку і голову повернути праворуч, опустити, погляд спрямований на кисть руки. Коли ноги досягають граничної точки, руку повернути у підготовче положення. 2-й такт. Піднімаючись з глибокого присідання, руку підняти в першу пози­цію, голову нахилити ліворуч, погляд спрямований на кисть руки. На закінчення руху руку відкрити в другу позицію, голову повернути праворуч, погляд супро­воджує кисть руки

   Вивчаючи гран пліє, необхідно розподіляти вагу корпуса рівномірно не тіль­ки на обидві ноги, а й на обидві ступні, не налягаючи на їхню передню частину, тобто на великі пальці. Дуже важливо зберігати повну виворітність всієї ноги, широко розкривати коліна, особливо стежачи за верхньою частиною стегна до коліна. Коліно завжди згинати у напрямку носка.

   Виконуючи повне присідання, необхідно якомога довше затримувати п'ятки на підлозі, не відокремлюючи. Коли вже неможливо розтягувати сухожилля ніг, слід відокремлювати їх від підлоги м'яко і поступово, без ривків. Довго затримувати п'ятки над підлогою не можна: піднімаючись з пліє, п'ятки опускати без затримки.

   При виконанні пліє в другій позиції п'ятки від підлоги не відривати, ноги розставити на відстані однієї ступні. Таке положення найбільш ефективне для розвитку їхньої гнучкості. Ні в якому разі не можна вип'ячувати сідниці, це надає неправильної форми рухам, не виробляє достатньої виворітності.

Опускаючись донизу (до крайньої точки), не можна жодної секунди затри­муватися, а слід негайно підніматися, бо якщо продовжувати «сидіти» на пліє, не виробиться енергія м'язів, не буде пружності ноги.

   Гран пліє посеред залу виконується так само. Обидві руки супроводжують рух у всіх позиціях.

 

Вправи біля станка:

  •  Релеве по VI, I, II, III позиціях;
  • Вправа на гнучкість спини;

 

Вправи на середині залу:

  • Стрибкові вправи;
  • Вправи на відновлення дихання;

 

Заключна частина.

Аналіз якості уроку, відповіді на запитання від дітей.

 

Уклін.

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
3802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку